Beste
Wie wil kan mij helpen,
Als ik bv op www.jetair be zit te surfen,en na het ingeven van bestemming,en vluchdatum,klik ik op zoek,krijg ik weer een ander scherm,als dan bv geen plaats meer is op de vlucht kan je klikken op help(niet de help van IE,maar bij jetair zelf,en dan krijg je een ander schermpje en dan heb ik mijn probleem,dat schermpje is maar bv 12x 10 cm groot en kan het niet groter maken,normal kan je dat groter maken maar bij sommige kan ik dat niet,mijn pop up blokker heb ik volledig uitgezet daar kan het niet aan liggen,heb zonealarm als firewall en avast als antivirus,windows xp home.
wie helpe mij
mvg Rene
klein Scherm
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Als de tekst te groot is voor het schermpje, klik dan ergens in het kleine schermpje, en druk de CTRL en - (min) toets tegelijkertijd in om tekst kleiner weer te geven (CTRL + om de tekst weer groter te maken).
Dit lijkt mij eerder een soort van bug op de site van Jetair te zijn. Je ziet namelijk wel een resize pijltje maar het werkt niet. Bovendien zijn er geen scroll-balken... vervelend als dan niet alle tekst in het venster past.
Als je de suggestie van ZMD gebruikt (Ctrl-N), wordt dat nieuwe venster toch ook weer kleiner gemaakt, deze keer wel met scroll-balken.
In Opera werkt het resizen overigens wel...
Als je de suggestie van ZMD gebruikt (Ctrl-N), wordt dat nieuwe venster toch ook weer kleiner gemaakt, deze keer wel met scroll-balken.
In Opera werkt het resizen overigens wel...
Dit van mijn plan te trekken met dit kleine scherm dat veronderstel ik dat het fout is omdat niet alle tekst leesbaar is
en dit met ctrl + - dat werk niet ik veronderstel dat dit alleen werk met firefox,niet bij ie
heb ondertussen firefox gedownload en daar werk alles zoals het moet ook kan ik daar het venster groter maken, maar ik werk liever met ie pmdat firefox dab andere beperkingen heeft,daarom zou ik graag een oplossing hebben
mvg Rene
en dit met ctrl + - dat werk niet ik veronderstel dat dit alleen werk met firefox,niet bij ie
heb ondertussen firefox gedownload en daar werk alles zoals het moet ook kan ik daar het venster groter maken, maar ik werk liever met ie pmdat firefox dab andere beperkingen heeft,daarom zou ik graag een oplossing hebben
mvg Rene
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Die CTRL + N is een functie uit IE, In firefox kan je wél de popup vergroten omdat die zich niks aantrekt van gecodeerde functionaliteit blijkbaar en je kan proberen alles leesbaar te maken door te selecteren en buiten je venster te slepen. Zelfs als scrolling uit staat, kan je dan toch nog buiten je beeld scrollen.