stalker
-
- Starter
Hallo allemaal. ik zit met een vervelende vraag. Ik krijg de ganse avond al telefoon en sms'jes van iemand die de naam niet zegt. Waarschijnlijk een jonge vrouw aan de stem te horen. Hoe kan ik erachter komen aan de hand van het nummer wie dit eigenlijk zou zijn aub? Mvg, Bart.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Dit is een oplossing als de persoon een Belg is en de oproep niet uit het buitenland komt.M_016 schreef:Ter info:
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klach ... tml?IDC=53
Al meermaals gebruik van gemaakt, je krijgt alleen de naam, geen adres.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
@axs
3) De identiteit en het adres die door de ombudsdienst worden doorgegeven, hebben betrekking op de HOUDER van het oproepende nummer.
dus tenzij de ombudsman zijn werk niet (correct) zou doen (binnen de voorhanden technische mogelijkheden) ….
&
dit werkt inderdaad - tot nader order - enkel voor origine België....
3) De identiteit en het adres die door de ombudsdienst worden doorgegeven, hebben betrekking op de HOUDER van het oproepende nummer.
dus tenzij de ombudsman zijn werk niet (correct) zou doen (binnen de voorhanden technische mogelijkheden) ….
&
dit werkt inderdaad - tot nader order - enkel voor origine België....
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
Dan ben ik mis....
Lijkt me wel vreemd dat de ombudsdienst deze autoriteit heeft voor het delen van deze info indien die info niet publiekelijk teruggevonden kan worden (lees: gepubliceerd op 1207.be)
Lijkt me wel vreemd dat de ombudsdienst deze autoriteit heeft voor het delen van deze info indien die info niet publiekelijk teruggevonden kan worden (lees: gepubliceerd op 1207.be)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Je kan al beginnen met het nummer in te voeren in een searchengine. Probeer verschillende formaten zoals "012 315678", "012345678", "(012) 345 678" enz. mogelijk staat het ergens online.
Wat betreft de ombudsman, kan die niet enkel aan het werk als je er niet uitkomt met je provider? Afhankelijk van de ernst is klacht bij de politie ook mogelijk natuurlijk.
Wat betreft de ombudsman, kan die niet enkel aan het werk als je er niet uitkomt met je provider? Afhankelijk van de ernst is klacht bij de politie ook mogelijk natuurlijk.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
@on4bam: nee, een netwerkoperator zal (normaal) geen analyse uitvoeren (en gegevens meedelen) voor inkomende gesprekken (= op basis van het gebeld nummer in de taxtickets/transittickets), tenzij op vraag van de ombudsdienst telecom en/of een onderzoeksrechter