Belgacom Security Pack wordt niet verlengd

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Geachte heer,

Door de evolutie van de markt hebben we ons beveiligingsaanbod moeten herzien. Wij delen u dan ook mee dat de dienst Belgacom Security Pack vanaf 27 juni niet langer inbegrepen is bij uw ADSL abonnement.

Concreet… Als de licentie voor uw Belgacom Security Pack verstreken is, zult u geen updates meer ontvangen.

Als alternatief stellen we het volgende voor: Voor de beveiliging van uw verbinding willen wij u vandaag een even krachtige formule aanraden: Norton Internet Security™ 2005. Deze oplossing biedt een betrouwbare beveiliging tegen virussen, spam, hackers, enz. Ze dankt haar efficiëntie aan regelmatige updates.
Klik hier om te ontdekken hoe ze werkt en ga ze nu kopen bij een van onze partners Exell, Carrefour of Photo Hall.

U kunt ook de door Symantec voorgestelde herabonnering op Belgacom Security Pack aanvaarden (pop-up verschijnt op het scherm enkele dagen voor de vervaldatum). Betalen kan enkel met een kredietkaart. U hebt dan een beveiligingsoplossing bij Symantec en maakt geen gebruik meer van onze technische support voor de beveiligingsaspecten.

Voor meer informatie, surf naar http://www.belgacom.be/bspplus2

Wij garanderen u dat wij blijven zoeken naar oplossingen waarmee wij al onze klanten tevreden kunnen stellen. We danken u voor uw vertrouwen.

Met vriendelijke groeten,

Johan Merlevede
Marketing Director
Consumer & Business Solutions

Are they for real ? Als PLUS member zetten ze je wel ferm in de z€ik.

Edited by Sub Zero
Even de topic-titel aangepast
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

nog niets dergelijks ontvangen aan deze kant...
Teebee
Elite Poster
Elite Poster

From: Belgacom <[email protected]>
Reply-to: Belgacom <[email protected]>
Subject: Belgacom Security Pack: belangrijk bericht
Date: Tue, 14 Jun 2005 11:00:00 +0200

En dat voor iemand die al sinds 2000 aangesloten is, al jaren veel te veel betaald voor zijn PLUS abbonement, en dat terwijl die dacht dat ze tegenwoordig verplicht waren om mensen bescherming aan te bieden in de vorm van antivirus/spyware/mail.
Gast

het blijft inbegrepen bij adsl plus, enkel de naam wijzigt naar
belgacom pc security. er zal zelfs een mogelijkheid geboden worden voor bijkomende licenties tegen 3,33 € per maand.

trouwens bovenvermelde link werkt niet.

(bij adsl go is het niet begrijpen, wel bij de optie multi.)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Teebee schreef:Voor meer informatie, surf naar http://www.belgacom.be/bspplus2
Puntje achter de link hierboven weg gehaald!
Afbeelding
Teebee
Elite Poster
Elite Poster

Ik vraag me nu al 5 jaar af waarom ik nog steeds mails krijg van GO abbonees. Zelfs om mijn facturen staat dat, terwijl ik toch mooi betaal voor de PLUS, en ook alle "voordelen" ervan heb.

Belgacom PC Security

Betreft: de optie Belgacom Security Pack op uw abonnement ADSL Plus.

Vanaf 27 juni 2005 zal het Belgacom Security Pack niet meer als optie beschikbaar zijn voor de klanten die beschikken over een ADSL Plus abonnement (de lijntoegang bij Belgacom en een internetabonnement bij Skynet).

ps. Dat puntje stond zo ook in de mail. C/P.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”