Ik ben die gestoorde lokale zenders wel beu

Ik heb nu inderdaad een goed gevoel door de twee extra speakers die ik net besteld heb. Zo te lezen heeft Kruidvat een grote afzetmarkt bij UB.conehead schreef:Zou ik in uw plaats ook zijn maar misschien er nog enkele bestellen voor een goed gevoel ??Jack Daniels schreef:Ik word er zowaar nog meer depri van gezien de 80 euro die ik een maand of 2 geleden betaalde voor twee speakers.
Lijst hier even op als je wiltb0ne schreef:Ik heb deze nu twee dagen in gebruik, de august alink app gebruik ik tot nu toe, heeft meeste functies.
Die audiocast app zal ik eens moeten bekijken.
Audio kwaliteit vind ik heel goed voor deze prijsklasse.
En nu met 75% extra korting ipv 50%... misschien ook nog een omruiling doen... tenzij ze gewoon het verschil betalen in de winkel?
Ik vrees wel wat werk in de firewall, als je het ding aanzet worden er heel wat chinese dingen aangeroepen en staan toch wel heel veel poorten open lokaal.
Met dank aan UBhobbit schreef:Het sprookje is ten einde: niet meer leverbaar bij Kruitvat
Vraag ik mij ook af. Wat wel zo is: als je een paar stations hebt ingegeven als preset en 1 station valt tijdelijk uit, dan schakelt hij automatisch naar het volgende station in de lijst; heb ik al ondervonden. Maar met de knoppen is het mij ook niet echt duidelijk.pverstraeten schreef:Hi,
Je kan tot 6 presets ingeven ( in mijn geval enkele radio stations), maar hoe kan ik via de knoppen switchen naar een andere preset onder wifi modus ?
Indien 5gHz ook actief is > uitschakelenconehead schreef:Vandaag afgehaald maar installatie lukt niet echt, ben echter wel verbonden met het 2.4ghz netwerk maar toestel is wel nog niet volledig opgeladen ... zou dat de reden kunnen zijn ??
conehead schreef:die wps heeft ook niets te maken met wps op een router ... en is dan ook geen probleem ...
gewoon het toestel aanzetten (wachten tot voldoende geladen), gsm op 2,4 wlan instellen. Daarna op de wps knop van toestel drukken .. dan spreekt die even (searching for ... ) en dan wordt de speaker op de gsm gevonden en kan je hem een naam geven ...
Uitgebreid opzoekwerk heb je hier verricht, chapeau !Voor de geïnteresseerden, in tegenstelling tot andere modellen draait deze geen telnet server, maar er is een RCE via command injection in de HTTP API (heb het hier gedocumenteerd). Nu ik eens access heb eens kijken of het allemaal wel kosjer is. Wist bijvoorbeeld niet dat er een microfoon in zat.
Net eventjes de 2.4 en 5 GHz wifi’s Een verschillende ssid naam gegeven, de smartconnect dus uitgeschakeld, en alles werkt nu zonder probleem.mailracer schreef:Mijn beide wifi’s hebben dezelfde ssid en ik merk vaak dat mijn tablet, als die op de 5G band staat, dat hij de speakers niet vind terwijl ze wel al correct zijn ingesteld. Zeer vervelend, ik ga vanavond of morgen wat testen uitvoeren op een geïsoleerd AP of toch maar weer met aparte SSID’s werken.