Trimiday app waarmee Netflix, Spotify, Kinepolistickets,… kan verdiend worden

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gamer12321
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik weet niet of dit de correcte locatie is om dit mee te delen, maar er is een app beschikbaar waarmee je Netflix, Spotify, Kinepolistickets,… kan verdienen.

Trimiday is een app waarbij je naar korte reclamefilmpjes moet kijken en hiermee spaar je punten die je kan inwisselen voor gratis Netflix, Spotify, Kinepolistickets, Playstation bons,…

Het duurt 3 minuten per dag om naar de filmpjes te kijken dus er kruipt dagelijks weinig tijd in.

Nog een beetje extra informatie voor wie de app geïnstalleerd heeft.
Door het bekijken van filmpjes verdien je mediapunten en die worden ingeruild voor Spotify, Netflix, Kinepolistickets,…
De filmpjes kan je ook beoordelen door duimpjes en sterretjes te geven.
Zo verdien je profielpunten en deze heb je nodig om naar een volgend level te gaan.

Indien vragen, dan moet je deze maar hier stellen :)
Laatst gewijzigd door Gamer12321 29 jul 2018, 19:04, in totaal 1 gewijzigd.
Beepee
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Ik kan u ook zo een code geven,
Pm indien code gewenst
Laatst gewijzigd door Beepee 29 jul 2018, 19:13, in totaal 3 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Het wordt algemeen niet geapprecieerd om persoonlijke referenties in een publiek forum te plaatsen, en al zeker niet als eerste post.
Gamer12321
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Tomby schreef:Het wordt algemeen niet geapprecieerd om persoonlijke referenties in een publiek forum te plaatsen, en al zeker niet als eerste post.
Dit wist ik niet, ik zal het begin topic aanpassen en de code hier meegeven om 100 punten extra te krijgen bij de start

869DHD
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Gamer12321 schreef:
Tomby schreef:Het wordt algemeen niet geapprecieerd om persoonlijke referenties in een publiek forum te plaatsen, en al zeker niet als eerste post.
Dit wist ik niet, ik zal het begin topic aanpassen en de code hier meegeven om 100 punten extra te krijgen bij de start

xxxxxxx

:bang: :bang: :bang:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
orionis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 31 keer

Misschien nog wat meer info:
ikzelf gebruik de app al meer dan een jaar.

Op dit moment kan je tussen de 160 a 200 punten verdienen per dag.
De punten-euro ratio gaat naar beneden als je een bon met hogere waarde kiest:
12000 punten -> steam bon van 10€
21000 punten -> steam bon van 20€

De code zorgt ervoor dat nieuwe gebruikers beginnen met 100 punten extra en
de referer (zeg je dat zo?) krijgt max 1000 punten als de nieuwe gebruiker actief blijft.

Vanaf 5 aktieve referals krijg je een status dat bepaalde bonnen een ratio van 1/1000 krijgen (netflix bon van 15 € voor 15000 punten ipv 16500 punten)

Een paar maanden geleden is kadonation ook als optie toegevoegd, waardoor je wel heel veel mogelijkheden hebt waarvoor je je punten kan gebruiken.
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Zolang het duidelijk is dat dit een referral is waar de topic starter ook iets mee wint, zie ik er geen graten in. Als het verdoken gebeurt dan is het niet toegelaten. Maar begin hier nu niet allemaal te registreren om codes te posten hé.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Ik heb ook de Trimiday app en ik had ook nog een andere, gelijkaardig concept. Daar had ik eigenlijk genoeg punten voor MobileVikings-krediet maar ik wou doorsparen voor een filmticket. En dan zijn die failliet gegaan en had ik niets.

Via Trimiday heb ik nu al 1x iets gekregen. 6000 punten omgezet naar 5 Vikingpunten.

Maar het is wel een gepruts. Je moet er echt flink wat mee bezig zijn en toch min of meer echt naar die filmpjes kijken. Dit omdat er vaak controlevragen tussen zitten om te peilen of je echt wel aan het kijken was. Ik ben doorgegaan tot ik genoeg punten had maar nu is het veel minder. Je voelt u als een aap die op knoppen aan het duwen is om een banaan te krijgen....
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”