RealDSL: Eindelijk FUP?

stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

OH, dien newsserver valt nog mee e.Die NL payservers kan je die ook naar Belgie trekken?? Of is dat per provider afhankelijk?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Volgens wat ik hier al gelezen heb, ondersteund RealDSL IPv6, dus als je IPv6 op je computer installeert (IPv6 install intikken in CommandPrompt), kan je direct (en gratis) op de NewsZilla (newszilla.xs4all.nl) newsserver van xs4all in Nederland, die "een van de grootste nieuwsservers ter wereld" zou moeten zijn (maximale snelheid = 150KB/s). Je moet wel ook nog een newsreader vinden die IPv6 aankan.
soul
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 mei 2005, 23:07

stonestrong schreef:OH, dien newsserver valt nog mee e.Die NL payservers kan je die ook naar Belgie trekken?? Of is dat per provider afhankelijk?


newsservers die je voor moet betalen zijn niet provider afhankelijk, voor zover ik toch weet
Gast

cptKangaroo schreef:Je moet wel ook nog een newsreader vinden die IPv6 aankan.


Open dit:

netsh interface portproxy add v4tov6 listenport=119 connectaddress=newszilla6.xs4all.nl connectport=119

En connect dan met eender welke newsclient op localhost:119

En de servers van xs4all zijn totaal 17 TB dacht ik
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Hier wat ervaringen met de RDSL aansluiting over de eerste (bijna) 2 maanden.
Afgezien wat gerommel in het allereerste begin, meestal maximum snelheden.
(Dit los van de 2 weekends waarvoor een duidelijke snelheidsbegrenzing gold).
Verschillende keren heb ik ook naar packetloss gekeken, deze was, behalve 1 avond, zeer laag of afwezig.
Een paar keer leek er voor een korte tijd iets met de dns servers aan de hand te zijn.
Hieronder mijn lijstje met gemeten snelheden, bijna iedere dag 1 of meerdere keren gemeten.
Bedenk wel dat ik wat meer testen deed wanneer er wat aan de hand leek te zijn (goed nieuws is immers geen nieuws)
Bijlagen
speedlist050611.txt
(5.99 KiB) 448 keer gedownload
iBob
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:49
Contacteer:

Limburg schreef:Hier wat ervaringen met de RDSL aansluiting over de eerste (bijna) 2 maanden.
Afgezien wat gerommel in het allereerste begin, meestal maximum snelheden.
(Dit los van de 2 weekends waarvoor een duidelijke snelheidsbegrenzing gold).
Verschillende keren heb ik ook naar packetloss gekeken, deze was, behalve 1 avond, zeer laag of afwezig.
Een paar keer leek er voor een korte tijd iets met de dns servers aan de hand te zijn.
Hieronder mijn lijstje met gemeten snelheden, bijna iedere dag 1 of meerdere keren gemeten.
Bedenk wel dat ik wat meer testen deed wanneer er wat aan de hand leek te zijn (goed nieuws is immers geen nieuws)


Ik kan dit beamen ... ongeveer exact hetzelfde meegemaakt.
Al dagen geen enkel probleem meer ondervonden.

Binnenkort moet ik voor wat dedicated servers nog wat netwerkscriptjes coden, ik ga eveneens voormezelf een scriptje maken om mijn internetverkeer wat in de gaten te houden (welke pc's in m'n lan het meeste downloaden, van welke services het verkeer afkomstig is etc)
Zal dan eveneens mijn eigen volumemeter worden.

Omdat ik nu iets meer hinder ondervind van m'n downloads terwijl ik aan het surfen ben (dit is volkomen normaal omdat op telenet ik meer download bandbreedte had) ben ik van plan hier lokaal QoS toe te passen.
Ik zal dan eveneens automatisch wat pingtests en speedtests laten uitvoeren op regelmatige tijdstippen en dit in een html documentje gieten zodat jullie de algemene kwaliteit van de realdsl dienst wat kunnen volgen (in mijn buurt althans)
Dit zal wel een betrouwbaarder beeld geven dan nu en dan een speedtest, want meestal gaat een mens pas testen van zodra hij iets van problemen (meent) te ondervinden wat een vertekend beeld geeft :)

Hoe dan ook zal er wel redelijk wat werk kruipen in het scripten van die shit en uiteraard zal ik me er enkel op regenachtige zomerdagen mee bezighouden, geen datum beschikbaar dus :)

Enfin, met deze post wou ik gewoon even benadrukken dat momenteel alles perfect loopt zoals het hoort bij realdsl... houden zo !
DIEVO
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 apr 2005, 15:38
Locatie: Lanaken

soul schreef:newsservers die je voor moet betalen zijn niet provider afhankelijk, voor zover ik toch weet


Inderdaad payservers zijn meestal niet provider gebonden. Ik heb een abonnement op xsnews.nl. Tijd dat er in B. ook eens wat payservers komen, als iemand zin heeft in een projectje mail me gerust 8) .
BTW, de newszillah newsserver via ip6 doet het niet slecht.

Nog een paar weken en ik heb ook realdsl :D.
Gast

koyote schreef:
Sasuke schreef:
Your current download speed:
860kbit/s
or
108kbyte/s
Your current upload speed:
384kbit/s
or
48kbyte/s
ik heb nog steeds problemen met dl speed



Mja, het is uiteraard niet goed, maar nog altijd beter dan de A2F problemen indertijd ...

bij A2F was mijn dl wel altjid rond 200kb's het was toch tenminste meer dan bij real dsl maar ik hoop dat het nog in orde komt


Bij mij bij A2F was mijn download nen helen tijd tegen 20KB/s en pas veel veel later was mijn download dan normaal maar toen kreeg ik klacht van hun dat ik "teveel" deed en dan moest ik ondertekenen dat ik akkoord ging met limiet van 40GB ... en mijn lijn werd afgesloten en ik mocht pas terug online als ik het papier tekende (en ik was niet thuis en mijn minderjarige broer belde naar hun om te weten wat het probleem was, en ze wilden hem het papier laten ondertekenen dat we akkoord zouden gaan met de limiet,; een minderjarige die mag teken om mijn akkoord te geven ???). En de maand liep gewoon verder voor facturatie natuurlijk.
En dan was het mooie nog dat je soms bijna 2 weken op voorhand moest betalen, en doordat zij hun brief te laat hadden verstuurd konden we niet op tijd betalen en dan werd het internet ook afgesloten (in een maand die dus wel al degelijk betaald was)
dit om te zeggen dat je A2F niet kan vergelijken met RealDSL.
ben nu online met realdsl en heb nog bijna geen enkel probleem gehad (uitgezonderd dat ik niet online kon met mijn speedtouch usb, wat dus een probleem bij mij was, niet bij hun) en bij realdsl moet je dus geen 2 weken op voorhand je facturen betalen (en ze hebben mijn internet dus nog altijd niet afgesloten omdat ik nog niet betaald heb; ik wacht nog op de eerste factuur ...)

Ik ben dus zeer tevreden van RealDSL, heb hun een paar keer gecontacteerd via contact-formulier: ik heb elke keer vriendelijk een antwoord gekregen en ik moest hier zeker niet te lang op wachten.
Voor mij is een telefonische helpdesk nooit echt nodig geweest en heb her dus ook geen behoefte aan zolang het internet werkt)

Download: +/- 320KB/s (soms een heel weekend zonder problemen, ik zeg soms omdat ik niet altijd 3 dagen vollenbak DL) (wordt gemeten via een meterke op mijn pc ) (upload gebruik ik niet zo intensief) maar mij broer is zeer tevreden als hij met zijn online-gaming bezig is (weinig lag en lage pings; en laag is dus goed he ;-))
stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

Ik bedoelde met mijn "providers" de usenet providers.
Ik wou geen namen noemen, maar wat jullie mogen mag ik ook:
dus ik bedoelde eweka; die zijn 7.50 € per maand, maar kan je deze dan tot in Belgie gebruiken? kwestie dat we onze internetprovider ni op te hoge kosten jagen met de afgelegde routes.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

stonestrong schreef:kan je deze dan tot in Belgie gebruiken? kwestie dat we onze internetprovider ni op te hoge kosten jagen met de afgelegde routes.


Euh... sinds wanneer heeft het internet landsgrenzen ? Een byte versturen kost trouwens evenveel lokaal als naar China, los van de route en het aantal hops (gelukkig maar).
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

r2504 schreef:
stonestrong schreef:kan je deze dan tot in Belgie gebruiken? kwestie dat we onze internetprovider ni op te hoge kosten jagen met de afgelegde routes.


Euh... sinds wanneer heeft het internet landsgrenzen ? Een byte versturen kost trouwens evenveel lokaal als naar China, los van de route en het aantal hops (gelukkig maar).


/Start offtopic

Haha, stel u voor:
Een mailke naar mijn vrouw vanop het werk passeert dus 16 routers.
16 * 0.01 euro = 0.16 eruo voor een mailke.
Miljaar, zo ik da ni kunnen verkopen?

Verstuur een elektronische brief voor de helft van de prijs van wat het bij de post kost :-D
Onmiddelijke levering!!!

/End offtopic
barbapapa5800

ik hoop echt dat er ook nog veel positieve reacties komen want ik wil echt overstappen naar een provider die FUP aanbied met een min. snelheid van 300kb/sec.
denk dat als ik alles zou downloaden wat ik wil ik +/- op 70 gigz/maand zou zitten.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb vroeger nog als gast gepost dat ik niet online kon met mijn SpeedTouch USB-modem, ik heb nu (wel op een skynet-lijn) een verbinding kunnen maken met PPPoE doordat ik andere drivers heb geïnstalleerd.
Ik veronderstel dat als ik straks thuiskom ik hetzelfde kan doen met RealDSL ... dus de personen die ook nog zo'n modem hebben zijn niet verplicht om een andere modem aan te schaffen.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Het zou maar erg zijn zouden ze niet werken op een skynet lijn, ze werden vroeger door belgacom verdeelt. Heb voor mijn in de tijd nog €200 betaald.
Tommeke

Na alles hier gelezen te hebben kom ik tot volgende conclusie:

Tot in schoten ligt er een (of meerder) i-fiber lijn(en) van telenet. Deze zijn aangesloten op een cisco switch in het datacenter.
Indien iemand adsl vraagt loopt alles via de belgacom centrale naar hun datacenter, naar de cisco switch?

Zit ik hier ongeveer juist?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

crapiecorn schreef:Het zou maar erg zijn zouden ze niet werken op een skynet lijn, ze werden vroeger door belgacom verdeelt. Heb voor mijn in de tijd nog €200 betaald.


het zou idd erg zijn moesten ze niet werken want ik heb hem ook nog zoveel betaald (+/-, maar ik bedoelde dat ik hem in PPPoE niet aan de praat kreeg, PPPoA was helemaal geen probleem.

en voor realdsl moet het PPPoE zijn zodus (en het werkt want ik ben nu online met mijn modem via RealDSL)
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

cptKangaroo schreef:Volgens wat ik hier al gelezen heb, ondersteund RealDSL IPv6, dus als je IPv6 op je computer installeert (IPv6 install intikken in CommandPrompt), kan je direct (en gratis) op de NewsZilla (newszilla.xs4all.nl) newsserver van xs4all in Nederland, die "een van de grootste nieuwsservers ter wereld" zou moeten zijn (maximale snelheid = 150KB/s). Je moet wel ook nog een newsreader vinden die IPv6 aankan.


Anonymous schreef:
Open dit:

netsh interface portproxy add v4tov6 listenport=119 connectaddress=newszilla6.xs4all.nl connectport=119

En connect dan met eender welke newsclient op localhost:119

En de servers van xs4all zijn totaal 17 TB dacht ik


Iemand goesting om de werking hiervan wat beter uit te leggen?

Ik veronderstel dat ik met dat netsh commando een conversie maak op de pc voor al het verkeer op die éne poort van ipv4 naar ipv6? Verder werkt alles nog perfect ipv4 dan?
En wat moet realdsl doen opdat ik dit kan doen? Doen ze dat zonder gezeik?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik heb begrepen dat RealDSL "native support" voor IPv6 heeft, dus als je IPv6 geinstalleerd hebt op je computer, en een newsreader hebt die IPv6 begrijpt, dan kan je gewoon connecteren met de NewsZilla newsserver.

Indien je geen IPv6 newsreader hebt, maar een gewone IPv4, dan moet je je computer lokaal de omschakeling van IPv4 naar IPv6 doen maken, door dit commando in een CommandPrompt (ik veronderstel dat de gast het correct weergaf):
netsh interface portproxy add v4tov6 listenport=119 connectaddress=newszilla6.xs4all.nl connectport=119

Users die een ISP hebben die geen native IPv6 levert, kunnen nog altijd een IPv6-in-IPv4 tunnel opzetten via een [gratis] "IPv6 tunnelbroker" ( bijvoorbeeld: sixxs.net ). Maar dan wordt het wel wat technisch -- er staat trouwens een goeie gids op het ondersteuningsforum van XS4ALL zelf.

Met dank aan Limburg voor de berichtgeving hieromtrent :-)
DIEVO
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 apr 2005, 15:38
Locatie: Lanaken

cptKangaroo schreef:teks was te lang :d


En ik kan je zeggen dat het goed werkt, gebruik sinds een maand al af en toe. Ik heb trouwens een site gevonden met een handleiding:


http://www.dutchunderground.nl/content/view/37/1/

Succes ermee voor degene die het willen testen.

Grtzz; Jeankeh
koyote
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 mei 2005, 12:24
Locatie: tielt

Your current download speed:
839kbit/s
or
105kbyte/s
Your current upload speed:
376kbit/s
or
47kbyte/s
ik heb nu al 14 dagen deze download speed nog altijd nix verandert :-(
DIEVO
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 apr 2005, 15:38
Locatie: Lanaken

koyote schreef:Your current download speed:
839kbit/s
or
105kbyte/s
Your current upload speed:
376kbit/s
or
47kbyte/s
ik heb nu al 14 dagen deze download speed nog altijd nix verandert :-(


Heb je al eens gebeld naar realdsl? Maarja als het bij Belgacom ligt kan het wel even duren :s
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

cptKangaroo schreef:Ik heb begrepen dat RealDSL "native support" voor IPv6 heeft, dus als je IPv6 geinstalleerd hebt op je computer, en een newsreader hebt die IPv6 begrijpt, dan kan je gewoon connecteren met de NewsZilla newsserver.

Indien je geen IPv6 newsreader hebt, maar een gewone IPv4, dan moet je je computer lokaal de omschakeling van IPv4 naar IPv6 doen maken, door dit commando in een CommandPrompt (ik veronderstel dat de gast het correct weergaf):
netsh interface portproxy add v4tov6 listenport=119 connectaddress=newszilla6.xs4all.nl connectport=119

Users die een ISP hebben die geen native IPv6 levert, kunnen nog altijd een IPv6-in-IPv4 tunnel opzetten via een [gratis] "IPv6 tunnelbroker" ( bijvoorbeeld: sixxs.net ). Maar dan wordt het wel wat technisch -- er staat trouwens een goeie gids op het ondersteuningsforum van XS4ALL zelf.

Met dank aan Limburg voor de berichtgeving hieromtrent :-)

Heb ipv6 geinstalleerd en dat commando uitgevoerd.
Maar als ik connect op 127.0.0.1:119 krijg ik gewoon een timeout.
koyote
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 mei 2005, 12:24
Locatie: tielt

DIEVO schreef:
koyote schreef:Your current download speed:
839kbit/s
or
105kbyte/s
Your current upload speed:
376kbit/s
or
47kbyte/s
ik heb nu al 14 dagen deze download speed nog altijd nix verandert :-(


Heb je al eens gebeld naar realdsl? Maarja als het bij Belgacom ligt kan het wel even duren :s

ik heb al meerdere keeren gebeld en gemailt ook maar bekom steeds de zelfte antwoort wij zijn het an het onderzoeken binnen 14 daagen moet men toch weeten wat het problem is find ik
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Lukse schreef:
cptKangaroo schreef:Ik heb begrepen dat RealDSL "native support" voor IPv6 heeft, dus als je IPv6 geinstalleerd hebt op je computer, en een newsreader hebt die IPv6 begrijpt, dan kan je gewoon connecteren met de NewsZilla newsserver.

Indien je geen IPv6 newsreader hebt, maar een gewone IPv4, dan moet je je computer lokaal de omschakeling van IPv4 naar IPv6 doen maken, door dit commando in een CommandPrompt (ik veronderstel dat de gast het correct weergaf):
netsh interface portproxy add v4tov6 listenport=119 connectaddress=newszilla6.xs4all.nl connectport=119

Users die een ISP hebben die geen native IPv6 levert, kunnen nog altijd een IPv6-in-IPv4 tunnel opzetten via een [gratis] "IPv6 tunnelbroker" ( bijvoorbeeld: sixxs.net ). Maar dan wordt het wel wat technisch -- er staat trouwens een goeie gids op het ondersteuningsforum van XS4ALL zelf.

Met dank aan Limburg voor de berichtgeving hieromtrent :-)

Heb ipv6 geinstalleerd en dat commando uitgevoerd.
Maar als ik connect op 127.0.0.1:119 krijg ik gewoon een timeout.

Ik denk dat 127.0.0.1 enkel nodig is als je een tunnel gebruikt -- probeer eens met in je newsreader gewoon "newszilla6.xs4all.nl" als server op te geven en poort 119 als connectiepoort. Het netsh commando zou de rest dan moeten doen. Met het ping6 commando kan je je connectiviteit testen (wel een IPv6 adres pingen).

Als je idd met een tunnel aan't proberen bent, moet je er voor zorgen dat je router/XP firewall protocol 41 toelaat (IPv6 in IPv4). In deze thread (en forum) zal je info vinden om dat met een SpeedTouch 510 router te doen:
http://www.xs4all.nl/allediensten/exper ... .php?t=138

Ik heb daar enkele weken geleden eens op gezocht, en hier zijn een paar zaken die ik toen opgeslagen heb:

newszilla6.xs4all.nl -> 3 connecties (extra) beschikbaar via IPv6
news.ipv6.scarlet-internet.nl -> open voor de ipv6 wereld
news.ipv6.estpak.ee -> open voor de ipv6 wereld

https://www.xs4all.nl/allediensten/experimenteel/
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Als ik ping krijg ik steeds "destination host unreachable".
Kan dat mss iets met de router te maken hebben, dat die da nie doorlaat of zo?
Hij geeft wel het ipv6 adres.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Lukse schreef:Als ik ping krijg ik steeds "destination host unreachable".
Kan dat mss iets met de router te maken hebben, dat die da nie doorlaat of zo?
Hij geeft wel het ipv6 adres.


Welke router gebruik je... heeft die support voor native IPv6 ?
DIEVO
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 apr 2005, 15:38
Locatie: Lanaken

Als jullie deze handleiding volgen moet het lukken, heb het zelf getest en het werkt !!!!
http://www.dutchunderground.nl/content/view/37/1/

Succes!!

Grtzz; Dievo
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

DIEVO schreef:Als jullie deze handleiding volgen moet het lukken, heb het zelf getest en het werkt !!!!
http://www.dutchunderground.nl/content/view/37/1/

Succes!!

Grtzz; Dievo


Da's met tunneling en heb je dus in feite niet nodig met realdsl blijkbaar.
En die tunnel is weer een stapje extra he.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

stonestrong schreef:OH, dien newsserver (van RealDSL) valt nog mee.



Ligt da aan mij of staat daar geen enkele binary volledig op, toch niet wanneer ik inlog zonder user/pass.

Wanneer ik user/pass wel invul, krijg ik access denied.
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

so,
hoe zit het met realDSL?
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Gast

poohbeer schreef:
DIEVO schreef:Als jullie deze handleiding volgen moet het lukken, heb het zelf getest en het werkt !!!!
http://www.dutchunderground.nl/content/view/37/1/

Succes!!

Grtzz; Dievo


Da's met tunneling en heb je dus in feite niet nodig met realdsl blijkbaar.
En die tunnel is weer een stapje extra he.


idd maar er zijn ook gebruikers die IPv6 niet via hun provider kunnen benutten he 8)
stapje verder denken 8)
Gast

Anonymous schreef:idd maar er zijn ook gebruikers die IPv6 niet via hun provider kunnen benutten he 8)
stapje verder denken 8)


Wat doen die gebruikers in deze thread?
DIEVO
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 apr 2005, 15:38
Locatie: Lanaken

Anonymous schreef:Wat doen die gebruikers in deze thread?


Er werd ook vermelding gemaakt op gebruikers die geen gebruik kunnen maken van IPv6 via hun eigen provider, daarom haal ik dat nog even aan voor degenen die geen realdsl hebben maar toch van de newszillah server willen downloaden.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Amai ... ik dacht ff bij te lezen in deze thread om te kijken wat de reacties/ervaringen met RealDSL zijn, maar da heeft hier precies niks meer te maken met de topic ...

mods op vakantie? :angel: Misschien ff split topic doen ... (en dan moet ik zoveel niet lezen ook ;) )
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Aurora

Ik heb sinds vandaag RealDSL.

Minpunt is dat het 3 weken heeft geduurd eer men abonnement geactiveerd werd waarvan de laatste week blijkbaar mijn account reeds bestond maar nog niet was doorgemailt...

Maar heb eens snelheid getest door simpelweg het één en ander van men Telenet webspace te down/uploaden via ftp client.
upload: 50KB/sec
download: 295KB/sec

Snelheid zit dus wel goed. Merk wel een vertraging op men internet wanneer ik ondertussen iets aan het downloaden ben tegen 125KB/sec. Dit had ik bij Telenet niet maar ja daar heb je een downloadsnelheid van 850KB/sec. Klagen doe ik er niet over want ik heb liever 295KB/sec met FUP ipv die 850KB/sec met 15GB limiet.

Iemand al enige ervaring met het aanvragen van die .BE domeinnaam bij RealDSL?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dit topic is wegens een hopeloze chaos gesloten. Gelieve verder te gaan in het nieuwe topic: <a href="http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=7693">[RealDSL] Ervaring-uitwisseling</a>.
Gesloten

Terug naar “RealDSL”