Ook al heb ik prepaid, toch check ik regelmatig 'my orange' app, om te zien of er geen data weg is en ik kort op de bal speel.
http://m.datanews.knack.be/ict/nieuws/d ... 76369.html
Twitter: https://twitter.com/datanews_nl/status/1021368190444634112
Ken iemand die nog betaald via overschrijving , dit al gedurende jaren.satsurfer schreef:Tja, hoeveel geduld kan een mensen hebben....
Ook al heb ik prepaid, toch check ik regelmatig 'my orange' app, om te zien of er geen data weg is en ik kort op de bal speel.
http://m.datanews.knack.be/ict/nieuws/d ... 76369.htmlTwitter: https://twitter.com/datanews_nl/status/1021368190444634112
Zoals dit dusCCatalyst schreef:Een container huren, in het midden van de nacht voor de ingang van de garage van de Koning Albert II-laan zetten zodat niemand binnen kan rijden, uw GSM nummer (best geen Proximus nummer) als contact erop zetten.
aangezien alles geautomatiseerd is heb je dus al ettelijke tientallen euro's aan vermaningskosten en hang je, voor die vd ombudsdienstmannen reageren.Kirun schreef:Één adres: ombudsdienst telecom
Dat duurt wel enkele weken tot maander eer je reactie krijgt, maar enkel dat kan proximus tot nadenken stemmen...