Dacht eerst een Delonghi te kopen maar deze promotie kon ik niet laten liggen

http://www.ibood.com/home-living-be/nl/ ... ioner.html
"Mobiel", niet "draagbaar"payphoneuser schreef:Ik vind dat altijd grappig... "mobiele airco", tot je ziet hoeveel zo'n ding weegt.
Ik heb deze vorig jaar gekocht, ook via ibood. Over het algemeen een goed toestel, koelt de ruimte goed af. En hij heeft ook de mogelijkheid om te verwarmen.Gray schreef:Al een tijdje op zoek, en op deze gestoten, tijdelijke promotie tot einde voorraad. -50%
Dacht eerst een Delonghi te kopen maar deze promotie kon ik niet laten liggen
http://www.ibood.com/home-living-be/nl/ ... ioner.html
Typisch... eerst wil niemand het en dan krijg je een stormloop en is alles uitverkocht. Met de aangekondigde temperaturen van volgende week denk ik er ook wel aan... maar tegen dat ik m'n beslissing heb genomen is het vermoedelijk al terug kouderkeerekeerweere schreef:vorig jaar slechts een paar dagen gebruikt, nadat hij geleverd werd nog maar een paar warme dagen gehad
Het luchtdicht maken heeft vooral een voordeel voor jouw verbruik.Gray schreef:ik heb zelf provisoir iets in elkaar geknutseld en de darm onder mijn rolluik geklemd dus alles behalve luchtdicht
Gezien het koelcircuit een gesloten circuit is, speelt volgens mij het hoogteverschil geen enkele rol.r2504 schreef:Iemand trouwens ervaring met een grotere afstand bij een split airco... ik zou het ding vooraan in de slaapkamer willen hangen en via het zolder naar een plak dag achteraan (andere kant van het huis) willen gaan. Op die manier kom ik toch aan een 15 a 20 meter en een hoogteverschil van 3m.
En jij laat zolang met je voeten spelen... stuur je huisbaas een aangetekend schrijven dat hij één week tijd heeft om het probleem op te lossen en dat je anders zelf een vakman zal aanstellen en hem de rekening zal bezorgen.boonpwnz schreef:en nu moet ik wachten tot men huisbaas eens wat actie daarin zet. Ik sukkel al van in mei met die ruit
Dat is afhankelijk van je luchtvochtigheid.broke23 schreef:Hoe snel moet je water aflaten?
Het raam is niks, dat kan je relatief goed afdichten...Jack Daniels schreef:Altijd grappig die mobiele airco's. Willen ze binnen in huis afkoelen maar ze vergeten even dat ze een raam open moeten zetten om die dikke afvoerslang door te steken. Waardoor de warme lucht weer binnen komt.