- eerst en vooral: ik heb geen domiciliëring, maar heb de voorbije jaren altijd via overschrijving betaald, telkens onmiddellijk bij ontvangst van factuur
- nooit een factuur gekregen voor verbruik mei (normaal had ik deze verwacht begin juni)
- nooit een factuur gekregen voor verbruik juni (maar deze staat als '0 euro' en 'betaald' wel bij de lijst van pro forma facturen)
- maandag opeens een mail gekregen met rappel voor de factuur van 4 juni (verbruik mei), terwijl deze factuur tot dan niet eens zichtbaar was op hun website, inclusief dreigement om abonnement af te sluiten als het niet direct betaald werd. Uiteraard onmiddellijk betaald mét juiste mededeling. Ook een ticket geopend bij helpdesk om problemen te melden
- gisteren weer een rappel gekregen dat die factuur nog altijd niet betaald is (al betaald van maandag), opnieuw met dreigement om binnen 24u af te sluiten
- eveneens gisteren een nogal warrig antwoord gekregen op ticket, nl. 'ik heb er voor gezorgd dat factuur opgestuurd wordt en dat u niet afgesloten wordt'. Huh? Van dat afsluiten zal wel kloppen, kan effectief nog bellen/surfen. Maar heb nog altijd géén factuur gekregen voor verbruik juni én de intussen 3 dagen betaalde factuur van mei staat nog altijd op 'unpaid/overdue'.
Ik weet dat Dommel geen al te beste reputatie heeft, maar ik ben toch al enkele jaren tevreden klant. Nog nooit problemen ondervonden tot nu. Het lijkt me dat ze problemen ondervinden met hun facturatiesystemen, vandaar dat ik hier even kom polsen: ik kan toch niet de enige zijn?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)