Nadien kan je bitrate terug ophoog zetten.
Jammer dat unifi synology geen toegang geeft tot de native driver zodat ze n iet in de standaard lijst staan.
Zou beter werken, dan nu via deze omweg.
Deze avond om 22u. Venster met melkglas
![Afbeelding](http://i66.tinypic.com/2zgf8mt.jpg)
Twijfelde ik nog over, het tweede scherm voor langere batterij leek me handig en ik lees wel goede reviews van Ticwatch. Twijfel er nog steeds voor voor men vrouw maar met haar kleine polsen is het te groot denk ik.meon schreef:Toch maar eens een smartwatch gekocht, sinds gisteren te koop als Amazon Prime Day launch exclusive:
De Mobvoi Ticwatch Pro
Had hem ook gezien is nog maar net uit denk ik. Als ik de tekst lees moet de batterijduur veel verbeterd zijn. Laat maar eens weten hoe lang de batterij mee gaat.meon schreef:Toch maar eens een smartwatch gekocht, sinds gisteren te koop als Amazon Prime Day launch exclusive:
De Mobvoi Ticwatch Pro
20180716_184239.jpg
Had je nu wat sneller je bericht geplaatst dan kon ik je doorverwijzen naar de Franse amazon.ringlord schreef: Nvidia Shield was ook een Lighning Deal bij Amazon.com voor $139 maar voor BE kwam daar nog $60 bij of zo in taksen en transport.
https://www.digitaltrends.com/watch-rev ... ro-review/MClaeys schreef:Twijfelde ik nog over, het tweede scherm voor langere batterij leek me handig en ik lees wel goede reviews van Ticwatch.
IkWuter schreef:Na lang zoeken en toch niet kopen heb ik eergisteren via prime deal (was 50€ goedkoper) een gaming bureaustoel gekocht
Hoeveel heb je die betaald als Prime Day launch exclusive als ik vragen mag?meon schreef:Toch maar eens een smartwatch gekocht, sinds gisteren te koop als Amazon Prime Day launch exclusive:
De Mobvoi Ticwatch Pro
20180716_184239.jpg
Nee, is een vado 5.johan.devos schreef:nice, een specialized vado 4.0?
En waarom vind je die Herman Miller prul? De meeste reviews zijn het er over eens dat het veel geld is voor een bureaustoel, maar je krijgt toch wel kwaliteit als je er het geld voor over hebt.Dafke schreef:Ik ben gegaan voor een Herman Miller, ok 100 trappen en €'s hoger dan de beste gaming stoel, maar voor die centen vind ik het echt prul.
Mijn zinsconstructie was niet helemaal top, geef ik idd toeAfAX schreef:En waarom vind je die Herman Miller prul? De meeste reviews zijn het er over eens dat het veel geld is voor een bureaustoel, maar je krijgt toch wel kwaliteit als je er het geld voor over hebt.Dafke schreef:Ik ben gegaan voor een Herman Miller, ok 100 trappen en €'s hoger dan de beste gaming stoel, maar voor die centen vind ik het echt prul.
Of is de zin verkeerd gebouwd en gaat het nog over de gaming stoelen? Want bureaustoelen met een redelijke beoordeling heb je op amazon.de onder de 100€, en die zitten confy en gaan een tijdje mee. Je betaalt ook maar een fractie van Millers.
foutje, die 36 miljard euro is natuurlijk geen winst maar omzet.satsurfer schreef:https://www.smartbiz.be/nieuws/175199/a ... e0db4a6c73
Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk