De posting boven je vraag bevatte een link met meer dan een miljoen invites
In ieder geval, ik weet niet of je die van meon zal aankrijgen... destijds kwam er op m'n Hotmail account geen enkele Gmail invite door (alsof Microsoft ze filterde).
ik heb er al de hele tijd 50 ze blijven gewoon staan zelf als ik er verzend.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Iedere keer als ik er 50 verzend naar iemand, krijg ik ze 50 terug de volgende dag of dezelfde dag nog!
Misschien is het zo van hoeveel meer traffiek je account heeft dat je ook meer invites krijgt?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ken Losfeld schreef:Misschien is het zo van hoeveel meer traffiek je account heeft dat je ook meer invites krijgt?
Dat zou best kunnen, want ik heb (bijna) geen emailverkeer op mijn Gmail-account en ik moet meestal een paar dagen wachten eer de invites weer worden aangevuld.