Realdsl

Plaats reactie
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

Oké, ik heb nu sinds half april een realdsl account, van dit account heb ik totaal geen klagen, snelheden zijn goed, tot hiertoe maar een paar keer uitgevallen wegens upgrades (niet langer dan 10 minuten), eindelijk terug surfen en online dingen doen zonder naar een meterke te kijken ...

MAAR toch krijg ik af en toe nog steeds A2F-angstaanvallen. Via het realdsl contact-formulier heb ik eens de vraag gesteld wanneer men gebruik kan maken van de pop3 mail server (geekdsl=10 pop3 accounts en ongelimiteerde aliassen) en welke stappen ik moet ondernemen voor de .be domeinnaam. Hierop komt absoluut geen antwoord. Ik ben dan eens in mijn stoute schoenen gekropen en heb ik op hotmail een e-mail adres aangemaakt met een fictieve naam. Via hetzelfde realdsl contact formulier heb ik dan een paar vragen gesteld over 1 van hun accounts. Binnen de 15 minuten kreeg ik daar wel antwoord op!!!

Is het dan zo moeilijk om een bestaande klant te informeren ?

PS: er naar telefoneren doe ik niet, ik betaal al genoeg aan het geekdsl-account, waarom zou ik dan nog extra kosten doen aan een telefoongesprek (=puur principe LOL)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

FYI ik beantwoord _elk_ contactformalulier dat binnenkomt !
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

wat is FYI ? :???: Ja ik weet het, ik ben niet meer mee met die nieuwe hype taal :D hehe
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

For
Your
Information

At your service :wink:
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

:D ik leer hier dagelijks bij :-D
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

ditCh schreef:FYI ik beantwoord _elk_ contactformalulier dat binnenkomt !


Dan toch niet mijn contactformulier(en) ... Inderdaad, meervoud (ondertussen al 3 keer dezelfde 2 vragen gesteld en nooit antwoord op gekregen).
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

op welke naam / mail adres ?
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

ditCh schreef:op welke naam / mail adres ?


Oké, er is weer een nieuw contactformulier op komst, ik ga mijn gegevens hier niet zo maar ten grabbel gooien ...
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

ditCh heeft zo van die mooie PM, e-mail, ... knopjes. Je kan die altijd uitproberen hoor als je je gegevens niet publiek op het forum wil zetten. En ja, ik kan bevestigen dat ditCh bij realdsl werkt.

Cheers
Afbeelding
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ik wil nie moeilijk doen ofzo, maar Dithc kan ook gewoon zijn vragen antwoorden. :twisted:

Wanneer kan hij zijn pop3 in gebruik nemen?
En hoe zit het met de .be domeinnaam?

'k Denk wel da het normaal nie de bedoeling is dat iedereen nu via dit forum support begint te vragen maaar voor deze ene keer misschine wel. :P
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

ZMD schreef:'k Denk wel da het normaal nie de bedoeling is dat iedereen nu via dit forum support begint te vragen maaar voor deze ene keer misschine wel. :P


Het gaat mij niet over hier support krijgen ofzo, maar ik kreeg/krijg een A2F-angstaanval voor een ignore-filter (lees oorspronkelijk bericht) ... Misschien dat er nog realdsl users waren die ook geen reactie kregen op bepaalde vragen (schijnbaar ben ik precies de enige) en daarom heb ik momenteel een 4de contact formulier ingevuld en een PM gestuurd naar Ditch met de gegevens waar hij naar moet kijken, voor hetzelfde geld is er iets mis met het contact-formulier of gaat er mail verloren bij gmail ...
DIEVO
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 apr 2005, 15:38
Locatie: Lanaken

Terro schreef:
Het gaat mij niet over hier support krijgen ofzo, maar ik kreeg/krijg een A2F-angstaanval voor een ignore-filter (lees oorspronkelijk bericht) ... Misschien dat er nog realdsl users waren die ook geen reactie kregen op bepaalde vragen (schijnbaar ben ik precies de enige) en daarom heb ik momenteel een 4de contact formulier ingevuld en een PM gestuurd naar Ditch met de gegevens waar hij naar moet kijken, voor hetzelfde geld is er iets mis met het contact-formulier of gaat er mail verloren bij gmail ...


Kan bij gmail zijn, heb het al voorgehad en andere mensen ook. Kzou geen gmail gebruiken voor uw serieuze zaken.
Gast

DIEVO schreef:
Terro schreef:...


Kan bij gmail zijn, heb het al voorgehad en andere mensen ook. Kzou geen gmail gebruiken voor uw serieuze zaken.


ja, zijn realdsl mail kan hij duidelijk nog ni gebruiken hé :twisted:
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

Ondertussen heb ik op het 4de contactformulier een antwoordje gekregen.

Voor de andere realdsl gebruikers :

In de loop van deze maand gaan we een control panel krijgen om alles in te stellen. (Woohooo)
ToJo
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 apr 2005, 06:51

Terro schreef:Ondertussen heb ik op het 4de contactformulier een antwoordje gekregen.

Voor de andere realdsl gebruikers :

In de loop van deze maand gaan we een control panel krijgen om alles in te stellen. (Woohooo)


lol, "Geplaatst: Zo Mei 08, 2005 10:47"....

Kbegin serieus flashbacks te hebben....

:-( :-( :-(
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sub Zero schreef:ditCh heeft zo van die mooie PM, e-mail, ... knopjes. Je kan die altijd uitproberen hoor als je je gegevens niet publiek op het forum wil zetten. En ja, ik kan bevestigen dat ditCh bij realdsl werkt.

Cheers


Ditch wil business en pleasure ABSOLUUT gescheiden houden.. Best niet lastigvallen op priveadres of met prive berichten hier dus. :P
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hehe, mùaanden zijn rekbaar in de IT he :P
Gast

poohbeer schreef:Ditch wil business en pleasure ABSOLUUT gescheiden houden.. Best niet lastigvallen op priveadres of met prive berichten hier dus. :P
Dat hij dan wegblijft van Userbase, zegt mijn simpele boerenverstand dan. Kiezen is verliezen, naar het schijnt.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:
poohbeer schreef:Ditch wil business en pleasure ABSOLUUT gescheiden houden.. Best niet lastigvallen op priveadres of met prive berichten hier dus. :P
Dat hij dan wegblijft van Userbase, zegt mijn simpele boerenverstand dan. Kiezen is verliezen, naar het schijnt.


Laat jij je thuis altijd bellen dan door je werk?
DIEVO
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 apr 2005, 15:38
Locatie: Lanaken

Anonymous schreef:Dat hij dan wegblijft van Userbase, zegt mijn simpele boerenverstand dan. Kiezen is verliezen, naar het schijnt.


Nee hij heeft alle recht om hier te zijn, dit heeft niets met zijn werk te maken. Mensen zouden beter stoppen met hem hier lastig te vallen.
Gast

qless schreef:Laat jij je thuis altijd bellen dan door je werk?
Neen, net wat ik zeg. Als je op je officiële site vermeldt dat je voor support hier terechtkunt, en je werpt jezelf ook op als RealDSL-contactpersoon hier, moet je niet komen klagen als mensen je in die hoedanigheid ook contacteren.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Welja, sindsdien is het situatie hier gewijzigd... Aangezien sommige mensen echt support verwachten via forum/irc/... ditCh wil gerust helpen, maar als hij meer kritiek krijgt dan iets anders, dan kan ik dat best begrijpen. Userbase is intussen vrije tijd geworden voor hem.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”