Netwerktraffiek EDPnet
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Dat vind ik persoonlijk ook een gevaarlijk iets. Als je mail per ongeluk wist, zit je ermee he.Tae schreef:Sinds wanneer sturen ze geen facturen meer op ???
Ik heb een aanmaningsbrief gekregen vanwege één openstaande factuur, maar daar ik nooit een factuur van heb ontvangen en mijn mailbox niet heb gecheckt ben ik het vergeten ?
In mijn dromen deden ze dat, in de werkelijkheid is dat nog niet in de nabije toekomstamyas schreef:wanneer gaat edp FUP hanteren?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik heb persoonlijk niets tegen dit systeem, maar dat mag wel eens duidelijk worden gemaakt met een brief ofzo of hier op 't forum.meon schreef:Zoals Versatel het doet eh; E-mailen, én beschikbaar stellen op "Mijn Versatel".
Alee nu weet ik het en 't zal mij niet meer overkomen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Telenet past dit systeem sinds kort ook toe.
Je kan nog wel kiezen om deze optie de desactiveren onder mijn telenet, maar standaard krijg je geen papieren factuur meer.
Mvg, Jelly
Je kan nog wel kiezen om deze optie de desactiveren onder mijn telenet, maar standaard krijg je geen papieren factuur meer.
Mvg, Jelly
Everything that has a beginning has an end.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Telenet past dit al jaren toeJelly schreef:Telenet past dit systeem sinds kort ook toe.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Als ik vroeger bij hen klant was, kreeg ik geen facturen
Dus na 4 maanden bel IK ZELF en vraag wat er scheelt, om te kunnen betalen (want was nog 10.000 oude franken installatie bij , dus totaal 16.000 fr)en sluiten ze me gewoon af....
Ik bel naar hun klantendienst en hun antwoord was dat men facturen nog nie betaald was.
Toch ironisch hé, als ik zelf vraag om aub te mogen betalen sluiten ze me dan af
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Tja heb ik hen rapper buitengesmeten dan zij een factuur zonden
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS was nog in begin jaren, woonde dan op een studio'tje voor men werk in mechelen, was hun thuisbasis en 's avonds tijdens piekuren was het niet sneller surfen dan met een gewone modem (56k)
- ldegheest
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Was dit vroeger niet 90%. Alvast een leuke verbetering.Geachte klant,
Uw ADSL connectie (*********) is op "smallband" (uw up- en downloadsnelheid worden tijdelijk beperkt) geplaatst omdat u uw totaaltrafiek overschreden heeft. U verbruikte de laatste 30 dagen 41837 MB terwijl u recht heeft op 40960 MB.
Gelieve ons te contacteren indien u een hogere limiet wenst.
Zodra uw trafiek teruggezakt is tot 95% zal de "smallband" beperking opgeheven worden.
En hoe kan ik als klant mijn facturen per post opgestuurd krijgen want ik heb onlangs twee achterstallige rekeningen moeten betalen. Best wel een verassing want ik wist niet dat deze enkel via email werden verstuurd!
- Phuncz
- Elite Poster
Ik heb EDPNet Neutrino 3000 met 40GB, meter staat op 92% en zit nog steeds op smalband ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Op hun site:
"Als u - voor het geheel van de laatste 30 dagen - onder 90 % van uw toegestane trafiek gezakt bent, dan komt u vanzelf weer op breedband."
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Op hun site:
"Als u - voor het geheel van de laatste 30 dagen - onder 90 % van uw toegestane trafiek gezakt bent, dan komt u vanzelf weer op breedband."
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Op hun site staat toevallig ook dat je voor dit abonnement maar 10GB krijgt! Bestel jij dan constant pakketjes van 5 gig ?Phuncz schreef:Ik heb EDPNet Neutrino 3000 met 40GB, meter staat op 92% en zit nog steeds op smalband
Op hun site:
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik heb de Flexi Extra
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Phuncz
- Elite Poster
Nee je kon al van het begin GB's bijkopen die permanent zijn. Heb toen 30GB erbij gepakt voor 8€ per 10GB. Nu staat het ineens 2,5€ per 10GB
Maar heb juist ook mijn Flexi Extra besteld![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Maar heb juist ook mijn Flexi Extra besteld
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Ja chic hé, word vandeweek ook besteld , men flexi-tjePhuncz schreef:Heb toen 30GB erbij gepakt voor 8€ per 10GB. Nu staat het ineens 2,5€ per 10GB![]()
Maar heb juist ook mijn Flexi Extra besteld
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Da's wa anders of skynet en al de rest met hun €/gig.
(niet te spreken van TN uploadlimiets)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Dus voor EDPNet Go abo:
Download: 3328 kbps
Upload: 384 kbps
Traffic: 1 GB/month*
IP address: dynamic
Mailboxes: 1**
Price: €29.95/month (BTW inbegrepen)
+ 50GB extra volume aan 2.5€ per 10GB
= 29.95€ +12.5€ = 42.45€ /maand !!
Dedju, daar moet ik toch eens serieus naar kijken![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Download: 3328 kbps
Upload: 384 kbps
Traffic: 1 GB/month*
IP address: dynamic
Mailboxes: 1**
Price: €29.95/month (BTW inbegrepen)
+ 50GB extra volume aan 2.5€ per 10GB
= 29.95€ +12.5€ = 42.45€ /maand !!
Dedju, daar moet ik toch eens serieus naar kijken
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- EDPnet
- ISP Official
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Of naar deze voorbeelden.cptKangaroo schreef:Dus voor EDPNet Go abo:
...
Dedju, daar moet ik toch eens serieus naar kijken
internet, fiber & telephony
- EDPnet
- ISP Official
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Nuance: die € 0,25/GB geldt alleen voor de Flexi-abonnementen, tot een totaal verbruik van 50 GB binnen een glijdende periode van de laatste 30 kalenderdagen.Phuncz schreef:Nee je kon al van het begin GB's bijkopen die permanent zijn. Heb toen 30GB erbij gepakt voor 8€ per 10GB. Nu staat het ineens 2,5€ per 10GB
Zowel voor Flexi- als voor Classic*-abonnementen gelden - als de klant boven z'n maandelijkse quotum** gaat - volgende prijzen voor extravolumepacks (incl. btw):
1 GB = € 1,00
2,5 GB = € 2,37
5 GB = € 4,50
10 GB = € 8,49
20 GB = € 16,00
30 GB = € 23,23
50 GB = € 37,50
* Classic: voor de Baryon-abonnementen geldt een fair use policy; voor de sdsl-abonnementen geldt geen enkele beperking.
** Bv. Neutrino 10 GB, Meson en Foton 20 GB, ex-Adsl2Fit-abonnementen 40 GB, alle Flexi-formules 50 GB. Als de klant geen extra volume wenst bij te kopen, wordt hij bij het overschrijden van zijn quotum op 'smalband' (128 kbps) geplaatst, en dit tot het moment dat hij voor het totale verbruik van de laatste 30 kalenderdagen opnieuw onder 95 % van zijn quotum gezakt is.
- Phuncz
- Elite Poster
Aha ok ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nu ja, ik blijf bij mijn keuze en bij EDPNet, ben er mega tevreden van. Dit is al mijn 4de ISP in 4 jaar tijd zowat, zie voorlopig niet in wat beter is, ook qua service en betrouwbaarheid.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nu ja, ik blijf bij mijn keuze en bij EDPNet, ben er mega tevreden van. Dit is al mijn 4de ISP in 4 jaar tijd zowat, zie voorlopig niet in wat beter is, ook qua service en betrouwbaarheid.