Ik heb een brief van Proximus gekregen waarin staat dat ze het transport netwerk willen gaan moderniseren aka project Titan.
Weet iemand wat ze juist van plan zijn want over dat project Titan kan ik online niet echt iets terugvinden.
Zie bijlage voor deel van de brief.
Project Titan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Waarschijnlijk is dit gewoon een marketing term is a la "de grote netwerf".
Het enigste dat algemeen geweten is is dat Proximus hier en daar bezig is met glasvezel, vermoedelijk heeft het hiermee te maken.
Het enigste dat algemeen geweten is is dat Proximus hier en daar bezig is met glasvezel, vermoedelijk heeft het hiermee te maken.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Als ik me niet vergis, is het afbouwen van het aantal centrales een deel van project titan, en zal men voip telefonie aanbieden vanaf de ROP, met als gevolg minder spraak over de koperlijnen, en dus minder storingen en snellere data.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
TITAN: Terabit IP Transport Aggregation Network
Dit is een project om heel de IP backbone te vervangen door een performanter systeem.
Dit project staat gepland om uit te rollen en ons netwerk te migreren in de periode 2018-2021. Dit gebeurt in verschillende grote stappen. In de een eerste stap zullen we enkel een stuk van het netwerk in de LEX aanpassen.
Dit is een project om heel de IP backbone te vervangen door een performanter systeem.
Dit project staat gepland om uit te rollen en ons netwerk te migreren in de periode 2018-2021. Dit gebeurt in verschillende grote stappen. In de een eerste stap zullen we enkel een stuk van het netwerk in de LEX aanpassen.