zijde daar weer met uwe zever.satellitetv schreef:Schotelantenne kopen: eenmalig 50 euro en 8000 gratis zenders
* Sat Tv Sedert 1994
* Tv Vlaanderen & Canal Digitaal
Ik wil minstens 9000 zenders.
zijde daar weer met uwe zever.satellitetv schreef:Schotelantenne kopen: eenmalig 50 euro en 8000 gratis zenders
* Sat Tv Sedert 1994
* Tv Vlaanderen & Canal Digitaal
Welkom bij Orange met #Love ! Bij ons: 0€ prijsverhoging…
De upload bij Orange is inderdaad bedroevend.Tomby schreef:Begint hier ook op mijn zenuwen te werken. Grootste nadeel van weg te gaan lijkt me de uploadsnelheid. Bij Telenet is dat 20Mbps, bij Orange blijkbaar wel 5Mbps wat wel een zeer pijnlijke downgrade zou zijn.
Anderzijds kan ik wel maar eventjes €29 per maand uitbesparen. Ik zou mijn vrouw van Proximus naar Orange Dolfijn kunnen zetten en dan betaal ik €64 voor een Love, terwijl ik bij Telenet + Proximus nu aan €93 lig.
Je hebt waarschijnlijk de 200/20 boost optie aan 10 euro per maand.proximusboyke schreef:https://www.speedtest.net/my-result/d/1 ... f540c2de25
http://www.speedtest.net/result/7392802821.png
zo bedroevend vind ik da nie met wifi
Indd dit is het goede voorbeeld geven!Vaganzza schreef:Michaël Trabbia op twitter:
Welkom bij Orange met #Love ! Bij ons: 0€ prijsverhoging…
Zou kunnen zal eerst antwoord via facebook afwachtenDidymus schreef:Misschien Michael Trabbia dat eens influisteren via Twitter?
Ik hoor van redelijk veel Telenet klanten dat ze al rond de 100€ zitten,mocht Orange nu echt niet kunnen doordrukken,dat zitten we binnen een zestal jaren met algemene Telenet facturen die de energy factuur zullen benaderen.OUSooner schreef:Maandelijkse factuur gaat hier nu door de psychologische limiet van €100. Het had misschien ook een goed idee geweest om samen met die prijsverhogingen wat snelheden of datalimieten aan te passen, in de goeie richting welteverstaan.
Orange heeft mijn moeder ook en die is daar heeeeel tevreden van beeld is beter dan van telenet zo zuiver je moet er geen utp kabel op aansluiten gaat via wifi dat toestel dat daar staat ongeveer de grote van een decorder van proximus v5 die grote ongeveer en ook geen problemen met data op sim werkt allemaal goed.cadsite schreef:Tot hiertoe elke keer de prijsstijging aanvaard, maar ik begin het toch serieus op mijn systeem te krijgen...
Ken iemand met orange, zal eens kijken hoe dat daar loopt en werkt.
Bij mij staat de wifi module gewoon af van mijn Orange modem. Ik heb mijn eigen router die ik gebruik voor mijn wifi netwerk. Op zich zijn er ook geen nadelen om die wifi af te zetten (in tegenstelling tot bij Telenet omdat je dan wifree kwijt geraakt).ITnetadmin schreef:Aangezien ik nogal gehecht ben aan een modem only (en aan coax in het algemeen), zijn er niet veel alternatieven voorhanden.
Ik denk wel dat dit de druppel wordt om van whoppa naar whop over te stappen.
Als je een modem-only hebt, kan je nog altijd WiFree gebruiken.Vaganzza schreef:(in tegenstelling tot bij Telenet omdat je dan wifree kwijt geraakt).
Ik zou wel kunnen overstappen naar Orange maar ik kijk graag Belgisch en Engels voetbal dus zou ik er een Play Sports Go abonnement moeten bij nemen, dan komt de maandelijkse besparing op amper €10 en het gebruiksgemak is natuurlijk minder omdat ik niet op TV kan kijken. Bij Proximus zou ik dan wel weer het Belgisch voetbal hebben maar het Engelse moeten missen. Moest het me enkel om internet te doen zijn had ik al lang elders gezeten denk ik.fluppie schreef:Ik hoor van redelijk veel Telenet klanten dat ze al rond de 100€ zitten,mocht Orange nu echt niet kunnen doordrukken,dat zitten we binnen een zestal jaren met algemene Telenet facturen die de energy factuur zullen benaderen.OUSooner schreef:Maandelijkse factuur gaat hier nu door de psychologische limiet van €100. Het had misschien ook een goed idee geweest om samen met die prijsverhogingen wat snelheden of datalimieten aan te passen, in de goeie richting welteverstaan.
Aub geen modem vs hgw discussie, dat was niet mijn bedoeling.Vaganzza schreef:Bij mij staat de wifi module gewoon af van mijn Orange modem. Ik heb mijn eigen router die ik gebruik voor mijn wifi netwerk. Op zich zijn er ook geen nadelen om die wifi af te zetten (in tegenstelling tot bij Telenet omdat je dan wifree kwijt geraakt).
Tja, dat is de natte droom van onze graai-politiekers die zo hun extra (il)legaal inkomen verder de hoogte zien in schieten. Telecom is een basis product geworden, die voor 1001 toepassingen nodig zijn voor Jan met de pet. Komt ondertussen in het rijtje te staan van elektriciteit/gas/water/mazout.fluppie schreef:
Ik hoor van redelijk veel Telenet klanten dat ze al rond de 100€ zitten,mocht Orange nu echt niet kunnen doordrukken,dat zitten we binnen een zestal jaren met algemene Telenet facturen die de energy factuur zullen benaderen.
Wifree werkt altijd (ook als de wifi van je wireless modem uitstaat), enkel homespot werkt dan niet. Maar wie gaat nog telkens manueel aanloggen als je automatisch verbindt met wifree.Vaganzza schreef:Op zich zijn er ook geen nadelen om die wifi af te zetten (in tegenstelling tot bij Telenet omdat je dan wifree kwijt geraakt).
1. De bron van het beeld is hetzelfde. De kwaliteit dat je te zien krijgt dus ook.Dakotaspirit schreef:Orange heeft mijn moeder ook en die is daar heeeeel tevreden van beeld is beter dan van telenet zo zuiver je moet er geen utp kabel op aansluiten gaat via wifi dat toestel dat daar staat ongeveer de grote van een decorder van proximus v5 die grote ongeveer en ook geen problemen met data op sim werkt allemaal goed.cadsite schreef:Tot hiertoe elke keer de prijsstijging aanvaard, maar ik begin het toch serieus op mijn systeem te krijgen...
Ken iemand met orange, zal eens kijken hoe dat daar loopt en werkt.
Goed voor jou, hoe heb je objectief vastgesteld dat het beter werkt?wij zelf zitten bij proximus met netflix in en 5 gsm abo en nieuwe v6 werkt op UHD helder beeld en bbox3 v+ voorzien voor glasvezel met tussen aansluiting voor glasvezel, vast telefoon werkt op streaming nu niet meer de gewoone aansluiting meer helder geluid.
zaten vorige week nog bij telenet maar verbinding van proximus beter ook al heb je maar 100mbps het werkt beter internet wij zijn een gezin van 8 persoonen 6 kids 4 gamers 2 gewoon gebruik de andere nog te klein. 750gb download vollume dat je per 150gb kan gratis bij zetten, zeker met die veeleisende game effe game downloaden 50 a 80 gb.
wij zijn tevreden met proximus maar orange is ook goed bezig zeker en vast
De bron is inderdaad hetzelfde (zelfde kabel-signaal), maar de beeldverwerking in de decoder is anders en kan dus wel een verschil betekenen. Zoals sommige high-end bluray spelers toch beter beeld kunnen geven op dezelfde TV als een low-end. Zelfde bronschijfje, maar toch in sommige gevallen een waarneembaar verschilblaatpraat schreef: 1. De bron van het beeld is hetzelfde. De kwaliteit dat je te zien krijgt dus ook.
100 EUR is toch net zoveel als een energie factuur of wat bedoel je?fluppie schreef:Ik hoor van redelijk veel Telenet klanten dat ze al rond de 100€ zitten,mocht Orange nu echt niet kunnen doordrukken,dat zitten we binnen een zestal jaren met algemene Telenet facturen die de energy factuur zullen benaderen.
Klopt. Modem-only gebruikers hebben toegang tot WifreeStefkeDB schreef:Ik heb een modem only, én Wifree én Homespot werken. Al jaren...
Klop niet. HGW gebruikers met uitgezette Homespot hebben geen toegang tot Wifree.krisken schreef:Klopt : je kan prima wifi uitzetten bij Telenet en toch nog wifree en hotspot gebruiken.
Same hier! Ik ben aan het kijken naar edpnet/telenet combo.ITnetadmin schreef:Ik heb gewoon externe IPs nodig op mijn routers, bv voor testopstellingen; het gaat hem dus niet over wifi maar over de router functie.
Voor mij is de Orange manier (mac passthrough) onvoldoende, oa omdat hun nieuwere router het niet meer kan, en verder omdat elke firmware update het kan wegnemen van bestaande toestellen.
Dat betekent dat voor mij persoonlijk er geen afdoende alternatief is.
81,18 - 67 = 14,18 besparing ok, niet whoaShenron schreef:Kleine correctieVaganzza schreef:Kolibri = 8€
Internet & tv = 49€
Totaal = 57€.
Kon je ook gewoon zien op hun website...
Hij vraagt 200 Mbs internet
Voor 49€ / maand heb je bij Orange enkel 100 Mbs Internet
voor 200 Mbs is het 59€
Dus dan zou het in totaal 67€ zijn
Blijkbaar had ik niet goed gekeken, ondertussen mail gekregen en er komt zelfs bij ons 1€ bij (op de 16.9€), een prijsverhoging van net geen 6%NuKeM schreef:Hier enkel nog digitale tv van Telenet met aankoop digicorder. Maar, zag nu met deze heisa dat TV-Vlaanderen ook DVB-T2 aanbiedt. Is dat wat te doen? Hoe is de kwaliteit (HD)?
Valt nog mee voor 10€ en een kaartje in de TV lijkt mij (wij kijken toch niet veel).
Het wordt dat, Stievie of gewoon geen betaalde tv meer voor ons vrees ik (ook al heeft deze prijsverhoging vooralsnog geen effect op mijn pakket).
Bij Telenet kan je uw abonnement tijdelijk "bevriezen". Dit kan maximaal 1 keer per jaar, en voor de maximale duur van 6 maanden.NuKeM schreef: Probleem is ook als ik bij Telenet weg ga en ik bedenk me dat ik terug 50€ activeringskosten aan mijn broek heb, dus minder dan een drietal maanden zonder TV (of Telenet) en me dan bedenken zou me geld kosten, even proberen zit er dus niet in