Tomby schreef:
Hier ook, wat al zeer vreemd is aangezien ik in een dooplopende straat woon. Al vaak dat hij als instructies heeft dat ik verderop moet omkeren. Misschien dat het komt doordat ik achterwaarts van mijn oprit kom en daardoor dus heel even de verkeerde kant oprijd. Zal er eens opletten wat de route is, vooraleer ik achteruit rijd.
Volgens mij onthoudt Waze gewoon de laatste rijrichting. Bij jouw zal dat altijd richting einde van de straat zijn.
cadsite schreef:Waze weet inderdaad nog altijd niet dat ik uit mijn garage naar links vertrek.
Ook heb ik al verschillende keren mijn werkplaats gecorrigeerd, maar toch blijft de plek terugschieten.
Geef dat eens door via de sociale media. Dan bekijken de editors dat wel, mogelijks ligt het gewoon aan een pijl die op verboden staat...
cadsite schreef:
Vorige week kreeg ik ook een eigenaardige route voorgeschoteld. De E17 naar Antwerpen zal weer vol, dan moet ik zogezegd af in Kruibeke om er dan door de stadskernen te gaan crossen. Neen dank U.
Tja, een app als Waze is net bedoeld om via eigenaardige routes files te omzeilen om sneller te geraken... Ben ik daar altijd voorstander van? Nee, maar je moet er ook niet over klagen want dat is net wat zo'n app doet...
cadsite schreef:
Hier wilde waze me op de parallel baan sturen en me eigenaardige dingen laten doen:
Die route is heel vaak effectief sneller dan om op de hoofdbaan te blijven rijden. Het kan altijd dat het bepaalde keren net niet is, maar dat komt dan door de historische data die af en toe zwaar durven doorwegen. In Antwerpen verandert er altijd wel iets waardoor historische data wat tijd nodig heeft om beter mee te zijn. Maar eerlijk: het is wel uitzonderlijk wat er allemaal in Antwerpen gebeurd de laatste tijd.