Belgacom antwoordt op Telenet Freephone

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
elrocco
Plus Member
Plus Member

Vanaf woensdag heeft Belgacom haar antwoord klaar op de FreePhonevan concurrent Telenet. Met het nieuwe tariefplan Happy Time (geldig vanaf 01/06/2005) kan men net als bij FreePhone ’s avonds en in het weekend volledig gratis bellen naar vaste lijnen, en ditmaal niet enkel de nummers die bij Belgacom zelf zijn aangesloten maar ook bij Versatel, Scarlet of Telenet. Belangrijk verschil is dat bij Belgacom de periode van het gratis bellen in de week twee uur vroeger begint, om 17 uur dus. Belt men tijdens de piekuren (08 - 17 uur op werkdagen) dan betaalt men een vast tarief van 0,30 euro ongeacht de duurtijd van het gesprek. Bovendien is Happy Time combineerbaar met speciale tariefformules voor bellen naar mobiele nummers of internationale gesprekken, bij de FreePhone belt men steeds aan de standaardtarieven van Belgacom Classic voor alle soorten oproepen die buiten de gratis periode vallen. Happy Time heb je al vanaf 17,15 euro per maand (abonnement Classic Line) maar is ook combineerbaar met een Duo, Twin of ISDN lijn (maximum 1 nummer).
Bij Versatel en Scarlet is het zelfs mogelijk om 24 uur per dag gratis naar vaste lijnen te bellen. Alleen gaat het hier om telefoneren langs het internetverkeer van de ADSL-verbinding, bij Belgacom en Telenet verloopt het telefoonverkeer volledig gescheiden langs een afzonderlijk kanaal wat beduidend betere kwaliteit en bedrijfszekerheid biedt.
elrocco
Plus Member
Plus Member

als reactie op deze stunt kwam telenet met een nieuwe
Topic : telenet freephone Anytime gratis tot 2006
Greetz

elrocco 8)
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

elrocco schreef:... Bovendien is Happy Time combineerbaar met speciale tariefformules voor bellen naar mobiele nummers of internationale gesprekken, bij de FreePhone belt men steeds aan de standaardtarieven van Belgacom Classic voor alle soorten oproepen die buiten de gratis periode vallen. Happy Time heb je al vanaf 17,15 euro per maand (abonnement Classic Line) maar is ook combineerbaar met een Duo, Twin of ISDN lijn (maximum 1 nummer).

Heb ik het nu fout voor of is Happy Time niet gratis ??? Op de site en in de media wordt dit mooi afgedaan als gratis.

Of is 17,15 eur/maand de prijs van het classic Line abbo ?
elrocco
Plus Member
Plus Member

Je betaalt wel nog je gewone abbo(€17) Het bijkomende abbo Happy Time kan je gratis aanvragen, en is gratis.
Ik heb zelf al gebeld. Activatie is pas voor 1juli :cry:

Elrocco

8)
jeflawaat
Starter
Starter

elrocco schreef:Je betaalt wel nog je gewone abbo(€17) Het bijkomende abbo Happy Time kan je gratis aanvragen, en is gratis.

Elrocco

8)
1 juni zal je bedoelen .Heb vandaag mijn contract toegestuurd gekregen .

Gegroet

Jef
Gast

jeflawaat schreef:
elrocco schreef:Je betaalt wel nog je gewone abbo(€17) Het bijkomende abbo Happy Time kan je gratis aanvragen, en is gratis.

Elrocco

8)
1 juni zal je bedoelen .Heb vandaag mijn contract toegestuurd gekregen .

Gegroet

Jef

bellen naar belgacom klantendienst en daags nadien is het geactiveerd
Blue-Sky
Erelid
Erelid

In een andere thread over speciale beltarieven schreef ik dit.
Persoonlijk ben ik geabonneerd op dit systeem.
Afbeelding
znoppels
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

je kan nu ook online intekenen op happy time:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/option.jsp?dcrName=hbs_happy_time#
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Bij TN heb je dus voor 5 cent minder onbeperkt bellen, en dat 24/24u, en niet zoals bij BGC enkel tijdens de daluren.
elrocco
Plus Member
Plus Member

Mijn activatie is dus wel op 1juli.
Ik had nog een soort abbo "just national 180' ", waarbij ik drie uren goedkoper kan bellen...dat contract moet ik deze maand nog eerst uitdoen, dan pas kunnen ze mijn nieuwe abbo acitveren... :cry:
Dus nog een maandje betalen voor mijn telefoonminuten...

Elrocco 8)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”