Ik begin het beu te worden; om maar 10 Gb op een maand te hebben; en vind dat 40-50 euro wel het maximum is dat je kan betalen voor een provider.
In nederland hebben abbonementen van 10 € al een 10 Gb limiet; dus waarom kan dit niet in Belgie??
Genoeg over die ollanders; zijn er bij ons ook unlimited providers die ene news-server hebben? (zoals ADSL news.skynet.be heeft)
Unlimited provider met newsserver
-
- Plus Member
Ja, maar ne payserver
die zijn
1) duurder dan mijn abbonement nu
2) gebonden binnen mijn 10 GB limiet van skynet, want ge moogt nog nen unlimited payserver nemen, die blijft limited door u 10 GB van skynet.
Maar ik zal er eens wa op na-lezen en dan nog wa uitspraken doen, die hopelijk dan op wat meer slaan :°)
die zijn
2) gebonden binnen mijn 10 GB limiet van skynet, want ge moogt nog nen unlimited payserver nemen, die blijft limited door u 10 GB van skynet.
Maar ik zal er eens wa op na-lezen en dan nog wa uitspraken doen, die hopelijk dan op wat meer slaan :°)
hoe, duurder dan uw huidig abo ???stonestrong schreef:Ja, maar ne payserver
die zijn
een goede payserver kost slechts 12 dollar per maand ( als het zoveel is )
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
met realdsl heb je FUP (unlimited bandbreedte) en ze hebben newsserver maar denk niet dat er alt.binaries op staan..
is niet echt unlimited maar ge moogt toch zekers 100 gig of meer downloaden voor mormaal download gedrag..
is niet echt unlimited maar ge moogt toch zekers 100 gig of meer downloaden voor mormaal download gedrag..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Is die van Versatel ne goeie binaries newsserver?
Dat doet mij eraan denken dat ik nog altijd Limburg z'n suggestie moet uitproberen: een IPv6-in-IPv4 tunnel naar de gratis xs4all newsserver in Holland...
Dat doet mij eraan denken dat ik nog altijd Limburg z'n suggestie moet uitproberen: een IPv6-in-IPv4 tunnel naar de gratis xs4all newsserver in Holland...