Scarlet Actief, belgacom heeft mij op minimum dienst gezet

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
-nickx-
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:15

Beste,

3 weken geleden heb ik scarlet aangevraagd, 5 dagen geleden heb ik een brief gekregen met password enz, ook een url waar ik de status kon vinden. Niets aan de hand verder... maandag kon ik niet meer inloggen o skynet het lampje bleef knipperen. Ik denk ach wat nu weer.. opeens viel me in dat ik het scarlet wachtwoord enz al heb gekregen. Ik heb dit dus ingevuld en hoppa opeens werkt het. ik werk er nu 4 dagen mee en ben heel erg tevreden.

Nu het andere, ik kon niet bellen gisteren en was op minimum dienst gezet reden er stond 30 euro open, die 30 euro waren voor heractivatie van mijn lijn.. ????? nooit geheractiveerd maar goed.

Ik weiger deze te betalen en stuur een aangetekende brief... voor mijn werk heb ik Inet nodig en kan dit dus niet missen....

bellen kan ik niet op internet wel, kan het zijn dat scarlet hier dus los van staat en ik gewoon kan blijven internetten ... dankzij ik dadelijk een aangetekend brief schrijf en zij me helemaal afsluiten...

misschien niet echt duidelijk

maar aangezien ik nu scarlet internet heb en ook dadelijk telefonie (box nog niet binnen) kan belgacom dan alsnog mijn internet blokeren?

Thnx voor de info, ik wil nameijk niet betalen voor iets wat ik niet heb veroorzaakt, telefonisch deelde ze me mede dat ik dit schriftelijk moest aanschrijven. Heb belgacom niet gezegd dat ik scarlet heb...

andere verhaal is dat bij scarlet nog steeds staat dat mijn lijn nog geactiveerd moet worden en ik heb ook geen balk met datatraffic, .. betekend dit unlimited downloadne nog?


hoop dat jullie 't beetje begrijpen thnx
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Belgacom kan zeker en vast uw internet uitschakelen, ze moeten enkel uw inet lijn deactiveren. Volgens mij moet je zeker en vast contact opnemen met Scarlet en hun dit melden want ik denk dat het door Scarlet komt.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Allemaal weer vreemde toestanden bij Belgakoe, van die 30 euro daar heb ik nog niets over gehoord.
Dat is waarschijnlijk weer iets nieuw dat ze uitgevonden hebben bij Belgakoe !

Uw adsl zal inderdaad al zijn overgezet naar Scarlet zo is het bij mij ook gegaan.
Maar bellen kan je maar eerst vanaf dat je de box hebt via Scarlet en dan duurt het nog min 48 uur voor de omschakeling.
Maar dit kan je volgen via www.1299.be deze wordt dagelijks aangepast.
En hier kan je zien via wel netwerk je aangesloten bent.

Een verder tip die ik kan geven is wanneer je problemen hebt en denkt dat je hiervoor niet hoeft te betalen, betaal het dan niet.
En leg klacht neer bij de Telecom ombudsman.
Binnen de kortste keren zijn uw problemen opgelost, indien de reden gegrond is !

Voor iedereen die het aanbelangt Belgacom is zeer veel klanten aan het verliezen en doet enorme inspanningen om dit tegen te gaan.
Ook andere telecom partners verliezen klanten zoals Euphony, Tele2, Tellink.... enz.
Aangezien deze afhangen van de Belgacom klanten, maar met Scarlet heb je dit niet meer nodig !
Scarlet heeft zijn nieuwe reclame campangne geannuleerd om een nieuwe toevloed van klanten tegen te gaan.
En eerst de aanvragen af te werken die ze nu hebben, Scarlet krijgt dagelijks nog vele klanten bij zonder reclame !

Waarschijnlijk wordt Scarlet in België ook tegengewerkt en lopen de overschakelingen hier en daar wat stroef.
Maar een beetje op de tanden bijten en wat geduld en het komt allemaal wel in orde !
Je zal er achteraf zeker geen spijt van hebben, en uw portomonee ook niet.

36 miljoen euro voor uitzendrechten van voetbal ??
Dan weet je toch zo dat ze jaren lang alle belgen hebben gepluimd om dat geld te kunnen spenderen voor zoiets...

Inderdaad de telecom oorlog is in België begonnen en als klant zijn we daar toch een beetje de dupe van, maar vooral Belgacom

Succes !!
Gast

Klacht neerleggen bij de ombudsman. Ik heb van 8 april tot 23 mei zitten wachten voor de nummerportering. Op 23 mei een klacht naar de ombudsman en op 24 mei was mijn nummerportering eindelijk realiteit. Plotseling ging het heel snel.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Welke telecomoorlog?

Belgacom bezit alle adsl lijnen, een ander verkoopt gewoon hun product iets goedkoper met bijna zelfde voorwaarden....

Veel oorlog merk ik hier toch nog niet hoor...

als er eens prijsdalingen... of nieuwe formules tegen zelfde prijs komen.. dan misschien, maar oorlog zou ik niet te vlug in de mond nemen :-)


Greetz, Jelly
Everything that has a beginning has an end.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Heb ook problemen gehad met belgakoe, idem zelfs omdat ik niet wilde dat ze me terug Die 30 € zouden aanrekenen, heb ik toen zelf mijn telefoonabonoment opgezegt. Wel nog 2 weken moeten wachten op mijn telefoon van Scarlet. nu werkt alles prima.

Vandaag een factuur gehad van belgakoe van 40 € voor buitengebruikstelling en wederinnienstelling raar na dat ik zelf mijn abo opzeg.

snel eens naar belgakoe gebelt tiens u moet die 40 € niet betalen hoor foutje in het systeem.

Scarlet heeft al je adsl overgenomen en Belgakoe kan die lijn niet meer platleggen. dit staat volgens mij in de gebruiksovereenskomst tussen de providers.
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Voor degenen die nog steeds niet zijn overtuigd !
Zo hoort u het ook eens van een ander !

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_69098.html
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

-nickx- schreef:...

andere verhaal is dat bij scarlet nog steeds staat dat mijn lijn nog geactiveerd moet worden en ik heb ook geen balk met datatraffic, .. betekend dit unlimited downloadne nog?


...


Inderdaad heb dat ook gehad, scarlet internet (premium) werkte niet meer, dus heb ik ingelogt op de scarlet one gegevens. Bij mij stond er ook nog dat het activeerd moest worden en ook geen balk. Dus zolang die balk er niet staat kan je zo veel downloaden als je maar wilt. (eigen ervaring :p, ging toch een paar weken goed :lol:). En als die box installeerd is ook nog ff ongelimiteerd... Maar rond stap 7-8-9 is het gedaan met ongelimiteerd :p.
topicstarter

Super fijn om te weten tot op heden gaat nog alles goed net boze brief naar belgacom gestuurd... idiooten
miaauw
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2005, 20:33
Locatie: landen

in dit geval was uw data al opgeleverd bij scarlet en voice nog niet(nr stond dus nog bij bgc)

Verder blij dat het werkt
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”