Heb een D5000 als backup camera voor mijn D750, als je zoiets op AUTO zet is het inderdaad supersimpel.selder schreef:Supersimpele D5600 voor de vrouw.
IMG_1383.jpeg
Ik trek enkel in AUTO als ik snel iets moet documenteren.
Heb een D5000 als backup camera voor mijn D750, als je zoiets op AUTO zet is het inderdaad supersimpel.selder schreef:Supersimpele D5600 voor de vrouw.
IMG_1383.jpeg
Ik vind het in dit geval vooral enorm kwalijk dat er voor features als "bewegingszones" en "detectie van mensen" een apart "premium" abo door de strot wordt geramd... Dat je voor cloud opslag moet betalen, tot daartoe, maar dit is echt wel een stap te ver? Ben ik precies niet gewoon van Logitech.Trojan schreef:Alleen jammer dat die cloud camera's een redelijk prijzig abonnement vereisen als je langer dan 1 dag wil bewaren. Dus voorlopig effe de trial van 10 dagen afwachten en dan zien wat we gaan doen.
Jammer genoeg is dat niet iets waar we tegenwoordig nog te buiten kunnen. Alles moet namelijk naar de cloud. En voor premium features moet nu eenmaal (extra) betaald worden.cloink schreef:Ik vind het in dit geval vooral enorm kwalijk dat er voor features als "bewegingszones" en "detectie van mensen" een apart "premium" abo door de strot wordt geramd... Dat je voor cloud opslag moet betalen, tot daartoe, maar dit is echt wel een stap te ver? Ben ik precies niet gewoon van Logitech.Trojan schreef:Alleen jammer dat die cloud camera's een redelijk prijzig abonnement vereisen als je langer dan 1 dag wil bewaren. Dus voorlopig effe de trial van 10 dagen afwachten en dan zien wat we gaan doen.
Openlijk zal niemand dat toegeven, maar ik verwacht wel dat ze zoiets niet (volledig) zelf maken.selder schreef:Koopt/huurt/leent Logitech die software ook niet van een ander bedrijf?
Als de naar de Chinese toestellen met Hi3516 chipset gaat lukt dat wel. Recorder = 40 eur, 2TB disk = 60 eur, en voor 65 eur heb je een full HD wifi camera met infrarood. Geen topkwaliteit maar het beeld is best wel aanvaardbaar.Trojan schreef:ind anders maar eens een deftige full-HD (wifi) camera MET nachtvisie voor € 165 en zet dan maar eens een server op voor € 4 per maand?
Ik denk dat Selder op dit doelde: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 3&p=737045Trojan schreef:Openlijk zal niemand dat toegeven, maar ik verwacht wel dat ze zoiets niet (volledig) zelf maken.
Code: Selecteer alles
Intel Core i7-8700K 3700 1151V2 BOX
SSD 500GB 1.8/3.2G 960 EVO PCIe M.2 SAMSUNG
CORSAIR Cooling Hydro Series H105
D416GB 2666-16 Vengeance LPX bk K2 CORSAIR
Corsair TX650M 650W ATX24
WD 4TB WD40EZRZ Blue 5400 SA3
Asus PRIME Z370-A Z370
MSI 8GB D5 GTX 1070 Ti Gaming 8G
Fractal D. Define R6 Blackout bk
Kan je dat hard maken tov MSI bijvoorbeeld?selder schreef:Een deel van de hogere prijs voor Asus kaarten is uiteraard gewoon de naam, maar hun in plaats van de firmware van nVidia gebruiken zij hun eigen firmware, is de kwaliteit van de PCB ook gewoon beter dan bij andere merken (dikker).
- Intel NUC Kit NUC6CAYH
- G.Skill RipJaws 8GB kit (F3-1600C9D-8GRSL)
- Kingston A400 SSD van 120GB
- Denon AVRX1400H AV Reciever
- Onkyo SKS HT 528
Als je windows niet gaat gebruiken is dat 'n beetje overkill niet ?Sparky schreef: gewoon Windows 10 pro opgezet en ervoor gezorgd dat Kodi automatisch opstart.
CCatalyst schreef: Op de Kali laptop aangesloten om hem te gebruiken als SDR, en zojuist hiermee m'n eerste uitzending gedaan in de VHF band.
Raar, ik heb net het omgekeerde. Altijd zeer tevreden geweest van de service van Vandenborre en hun prijsgarantie. Als ik kan kiezen tussen Vandenborre en Coolblue voor hetzelfde, koop ik zeker bij Vandenborre. Overigens niet dat ik ontevreden ben van Coolblue maar als je wil retourneren moet het via de post of moet je naar Zaventem.r2504 schreef:Ik begrijp trouwens niet dat je die daar wil kopen als je hem aan dezelfde prijs hebt bij Coolblue.
heb men p20 lite wederom gestuurd, na 3 weken viel deze toch wat tegen vooral als het zonnig is buiten, je moet je helderheid op 100% zetten voor iets te kunnen zien... tevens ook qwa 4G+ bereik, hier binnen 1 streepje en vriend met ander toestel heeft volledig bereik (zelfde provider)Geert2800 schreef:Sinds zaterdag de opvolger van mijn Huawei P9 lite gekocht, namelijk de Huawei P20 lite bij Vandenborre. Eerst smeren ze me daar een showroommodel aan zonder korting ofwat dan ook.
Daags erna ga ik terug om het toestel terug te doen omdat ik er een slecht gevoel bij had omwille van dat showroommodel, en willen ze eerst nog geen waardebon in de plek geven omdat de doos reeds geopend was geweest. Alleen wist de verkoper niet dat ze mij een showroommodel in men handen hadden geduwd.
Al bij al zeer tevreden erover.
Tegenover de P9 lite veel sneller, langer accuduur, minder zwaar dan de P9 lite. Ben er super tevreden van.
r2504 schreef:Ik heb bij Vandenborre ook serieus moeten aandringen om het bedrag op m'n rekening te krijgen in plaats van een waardebon.
Of Antwerpen/Wilrijk... trouwens bij Vandenborre was het meteen een heel gezeur waarom ik die wou retourneren.Tomby schreef:Overigens niet dat ik ontevreden ben van Coolblue maar als je wil retourneren moet het via de post of moet je naar Zaventem.