Misschien even ter verduidelijking, mij naam is Joachim Slabbaert, COO van edpnet, je mag me steeds opzoeken op linkedin

Als COO ben ik verantwoordelijk voor zowat elke dienst, behalve finance. Dus ook helpdesk zit onder mijn verantwoordelijkheid.
Onze helpdesk is 100% in eigen beheer, maar is weldegelijk grotendeels actief vanuit Rusland, en dat reeds meer dan 10 jaar.
De meeste van onze helpdeskmedewerkers zijn reeds meerdere jaren actief op onze helpdesk en hebben uitstekende technische kennis. Maar af en toe nemen we nieuwe mensen aan, en het kan gebeuren dat die de bal misslaan. We trachten steeds goed te trainen, te coachen en bij te sturen, maar geven mensen wel de kansen die ze verdienen.
Ik begrijp dat je een probleem ondervonden hebt met een lijn die niet de verwachte sync snelheid haalde. Het is spijtig genoeg soms zo dat lijnen die naast elkaar liggen totaal andere snelheden behalen, dat kan aan vele verschillende factoren liggen, spijtig dat we dat niet kunnen oplossen hebben voor je. Dat het bij destiny meteen wel goed ging heeft sowieso weinig met hun te maken, want zowel destiny als wij hebben hier geen invloed op, lijnen worden door proximus opgeleverd.
Moest je er met onze helpdesk niet uitkomen, mag je me steeds PM’en, dan tracht ik mee te kijken, en indien nodig bijsturen.
Ook hier, no hard feelings