In een bepaald VR game dat in team gespeeld wordt, worden scores bijgehouden.
Deze score geeft je een classificatie die je pas op het einde van het game te weten komt. Hoeveel punten je krijgt (en wat je extra score oplevert) is een black box.
Heb op internet reeds geruime tijd gezocht of er en soort pakket analyser bestaat waar je de score zones mee zou kunnen uitlezen, maar niet gevonden.
Heeft er iemand een dergelijk programma reeds tegen gekomen?
Cijfers uit netwerkpakketten halen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Met Wireshark kan je deep packet inspection doen, maar je zal de bytestream te zien krijgen en geen plain text. Conversie zal je zelf nog moeten doen. Als de verbinding versleuteld is, dan ben je ook met die bytestream niet veel.
Laatst gewijzigd door Didymus 12 apr 2018, 14:59, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 874
- Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
En dat is in de veronderstelling dat de scores client based berekend zouden worden.
Normaal zou elk degelijk multipleyer server deze berekeningen serverside laten plaatsvinden. Dat wil zeggen dat je die info niet over de lijn gaat zien komen, behalve wanneer de client deze moet weergeven.
Normaal zou elk degelijk multipleyer server deze berekeningen serverside laten plaatsvinden. Dat wil zeggen dat je die info niet over de lijn gaat zien komen, behalve wanneer de client deze moet weergeven.