openlife.be

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
znoppels
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

kent er iemand deze isp?
welk netwerk gebruiken ze?
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik ken het niet, maar aan de specificaties te zien gebruiken ze het Scarlet netwerk.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Helaas helaas ... zij zijn gewoon reseller van RealDSL ;) ...
znoppels
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

ah, ok, bedankt.
toerist
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:Helaas helaas ... zij zijn gewoon reseller van RealDSL ;) ...
Maar lees niets over de 100 euro (zonder BTW) opstartkosten dat jullie wel vragen, of misschien heb ik er overgelezen?

Btw waarom eigenlijk zo'n grote setupkosten bij REALDSL? 121 € is 121 Giga's extra blokken.
Schrap of verminder deze en ik word klant :lol:
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

toerist schreef:
ditCh schreef:Helaas helaas ... zij zijn gewoon reseller van RealDSL ;) ...
Btw waarom eigenlijk zo'n grote setupkosten bij REALDSL? 121 € is 121 Giga's extra blokken.
Afbeelding
Dan zou'k het ook wel eens durven riskeren.
Zeker met als die actie van 39€ voor dien Geek ook nog eens geld. Nu.. zware twijfel :|
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

toerist schreef: Maar lees niets over de 100 euro (zonder BTW) opstartkosten dat jullie wel vragen, of misschien heb ik er overgelezen?

Zij betalen heus die opstartkosen wel aan ons ... als zij dit niet aanrekenen aan de klant is hun probleem ;) Ze moeten het alvast aan ons betalen.

Die opstartkosten zijn 1. de kosten die wij aan Belgacom moeten voor het overschakelen van de lijn + 2. de administratieve kosten !

Leuk 121 gig blokken ... maar als ze op zijn ist gedaan ... 121 gig is standaard bij onze paketten daar moet je niet eens blokken voor bij kopen ;)
Stijn
Starter Plus
Starter Plus

ditCh schreef:
toerist schreef: Maar lees niets over de 100 euro (zonder BTW) opstartkosten dat jullie wel vragen, of misschien heb ik er overgelezen?

Zij betalen heus die opstartkosen wel aan ons ... als zij dit niet aanrekenen aan de klant is hun probleem ;) Ze moeten het alvast aan ons betalen.

Die opstartkosten zijn 1. de kosten die wij aan Belgacom moeten voor het overschakelen van de lijn + 2. de administratieve kosten !

Leuk 121 gig blokken ... maar als ze op zijn ist gedaan ... 121 gig is standaard bij onze paketten daar moet je niet eens blokken voor bij kopen ;)
Die 121 EURO zal veel mensen tegenhouden, zeker als er af en toe een dipje is...
beter was om die kost niet aan te rekenen in het begin en zo een stabiele klantenbase op te bouwen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ditCh schreef:Die opstartkosten zijn 1. de kosten die wij aan Belgacom moeten voor het overschakelen van de lijn + 2. de administratieve kosten !
Blijkbaar hebben alle andere ADSL providers daar geen probleem mee... en nemen ze die kosten voor eigen rekening ? Enfin, de wereld op z'n kop... ik zie m'n bakker me al administratiekosten aanrekenen omdat ik een nieuwe klant ben :roll:
Stijn
Starter Plus
Starter Plus

r2504 schreef:
ditCh schreef:Die opstartkosten zijn 1. de kosten die wij aan Belgacom moeten voor het overschakelen van de lijn + 2. de administratieve kosten !
Blijkbaar hebben alle andere ADSL providers daar geen probleem mee... en nemen ze die kosten voor eigen rekening ? Enfin, de wereld op z'n kop... ik zie m'n bakker me al administratiekosten aanrekenen omdat ik een nieuwe klant ben :roll:
Idd, belachelijk gewoon die kosten ...
Welke zot gaat er na de A2F historie nogeens 121 euro betalen voor een zeer gewaagd avontuur ...

€35 ok ,maar 121 is er ver over!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef: Blijkbaar hebben alle andere ADSL providers daar geen probleem mee... en nemen ze die kosten voor eigen rekening ? Enfin, de wereld op z'n kop... ik zie m'n bakker me al administratiekosten aanrekenen omdat ik een nieuwe klant ben :roll:
En die andere providers hebben natuurlijk allemaal FUP hé ;)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Stijn schreef: Idd, belachelijk gewoon die kosten ...
Welke zot gaat er na de A2F historie nogeens 121 euro betalen voor een zeer gewaagd avontuur ...

Tis precies of we je verplichten bij ons te komen ? Blijkbaar zijn er geen andere ISP's die FUP aanbieden ... dus whined iedereen dan maar op die ene isp die het wil aanbieden maar wel een hogere startup kost heeft ... de wereld op zijn kop ? ;)
Bobbejaanland

ditCh schreef:
Stijn schreef: Idd, belachelijk gewoon die kosten ...

Tis precies of we je verplichten bij ons te komen ? Blijkbaar zijn er geen andere ISP's die FUP aanbieden ... dus whined iedereen dan maar op die ene isp die het wil aanbieden maar wel een hogere startup kost heeft ... de wereld op zijn kop ? ;)
Versatel is erook nog;)
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

121 euro is niet weinig, bovendien zit je ook nog eens een jaar vast aan het contract... Dat 121 euro's krijg ik thuis nooit aan mijn madam uitgelegd :wink:

Bij puntje 8 in hun FAQ zie ik trouwens staan:
Je mag downloaden zoveel je wil zolang het onder 'normaal surfgedrag' valt. Wij vinden dat een Geek die veel films kijkt toch minstens een 100 gig mag downloaden. Zolang het 'fair use' is, hebben wij er geen enkel probleem mee.
Die Geek staat in hoofdletters. Verwijzen ze hier impliciet mee naar hun GeekDSL aanbod (en ligt de FUP een pak lager bij het Basic abo)? Best wel vervelend dat er nergens een definitie van FUP in het contract staat. Je tekent dus eigenlijk iets ongedefinieerd... En een FAQ lijkt me niet echt rechtsgeldig.

Anyway, ik hou het in het oog, het lijken me wel interessante abo's...
Laatst gewijzigd door khsw 26 mei 2005, 12:49, in totaal 3 gewijzigd.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Bobbejaanland schreef:Versatel is erook nog;)
Als je kan leven met 1Mbps :?
KK
Elite Poster
Elite Poster

khsw schreef:
Bobbejaanland schreef:Versatel is erook nog;)
Als je kan leven met 1Mbps :?
Waarom niet, je geraakt hiermee zonder problemen aan 300 gig per maand. Geen FUP, maar echt volledig unlimited.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”