Nedstat teller bij netobjects

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Weet iemand waar ik de nedstat-code best kan plaatsen?
Ik gebruik netobjects fusion 8.

De teller op zich werkt wel, mar het probleem is dat de teller meerdere keren verhoogt, dus telkens ik terugkeer naar de pagina waar de teller staat.

Hij zou eigenlijk maar 1 tel mogen verhogen zolang iemand op de site blijft.

Bestaat er een 'elegante' manier? Daarmee bedoel ik: kan ik de code ergens in netobjects plaatsen zodat het automatisch toegevoegd wordt en dat ik niet pas NA het publiceren manueel moet toevoegen met het kladblok elke keer er iets aan de site verandert.

Een 'lege pagina' bovenaan zetten met daarin de teller en enkel 1 knopje met 'klik hier om de site binnen te gaan' heb ik al geprobeerd, het probleem is dan dat ik de 1e pagina niet uit de navigatiebalk kan verwijderen.

alvast bedankt,
Vieten
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je kan in de string van nedstat basic dacht ik een parameter toevoegen zodat die maar 1x telt.
Of anders met frames werken, niet echt elegant ...
Of niet Nedstat gebruiken, maar een systeem dat correct om kan gaan met die pagina's (en ook nog eens statistieken per pagina geeft en zo).
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Bedankt voor de reactie, maar ondertussen heb ik zelf de oplossing gevonden.

De startpagina kan je niet op de pagina zelf uit de navigatiebalk halen, maar wel in de navigatiebalk-opties zelf.

Dus plaats ik op de startpagina de teller en een foto met een link naar de 2e pagina waar dan alle andere pagina's onder zitten.

Via de back-knop bovenaan de browser kan je dan wel terug naar de startpagina maar dat heeft niet veel nut want daar staat eigenlijk niks.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”