skynet tooltje: systray of internet explorer extensie?

Nieuws omtrent telecom

skynet tooltje: systray of internet explorer extensie?

internet explorer extensie
7
26%
systray
15
56%
beide
3
11%
nu is het goed
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 27
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

het skynettooltje, zouden jullie liever een systray versie zien (die naast het klokje komt) of een die zich in de internet explorer vestigd of het behouden zoals het nu is

credits voor deze vraag gaan naar erik!
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Alle, dan. Als ik echt moet kiezen, dan in IE ingbouwd. Ik gebruik dat het meeste. Dus voor mij mag het daar ingebouwd zijn.

Cheers
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Systray vind ik beter, da's ook goed voor mensen die bv met mozilla/opera werken. (ik gebruik IE bijna nooit)

greetz,

Nob
punkfreak
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 dec 2002, 17:05
Locatie: Blauberg

liefst systray
gebruik ie bijna nooit
phoenix all the way!

greetz
Sony Ericsson Xperia X10 cracked screen and washed in washing machine => Mobile Vikings 15
PC's, PCH's, Bluray, PS3, XBOX360, Wii, shitload android devices, 2 routers as accesspoint => HP1810G => Buffalo WHR-HP-G300N DD-WRT => Telenet Fluo 120
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Liever systray, stelt u voor dat er iets misloopt in internetexplorer en dat ge het er niet meer uitkrijgt, zou een ware ramp zijn. Ik wil mijnen IE houden zoals hem is zonder uitbreidingen
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik wil nu niet ambetant doen, maar ik vind eigenlijk die ISP Monitor van dawn ook niet slecht hoor. Ik vind het eigenlijk leuk van gewoon een windowsbalkje te zien waar op staat: 45% gebruikt en niet gewoon de selfcare-pagina te zien... En dat is een apart programma dat zich in de systray nestelt...

//Edit:
Ik stel me trouwens vragen bij dat systray-dingetje en zo... Ik zie niet in waarom zo een programma op de achtergrond zou moeten blijven lopen: de waarden van de meter veranderen toch niet realtime, dus als ik dat 1x bekeken heb verandert er toch niets meer aan...
Je zou nog kunnen zeggen: wegens webmail, maar als je dan toch een programma installeert om op je eigen pc webmail te gebruiken, kan je toch beter outlook (express) gebruiken?
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

webmail is niet toegangelijk via het pop protocol (post office protocol) dus schrap die outlook (express) maar

als dat tooltje in de systray draait hoef je maar op dat icon te klikken en het komt te voorschijnt.dit is trouwens net hetzelfde als wat isp monitor doet .... ik kan een timer toevoegen en de data om de x aantal minuten opvragen maar dat gaat je bandwith kosten ..... trouwens als dat je toch zo ergert meon een eenvoudige klik op "close" en het tooltje is verdwenen ;)


PiR2,
er kan niet veel gebeuren met je internet explorer hoor

hij heeft duidelijk geen vertrouwen in onze programmeerkunstjes NuKeM- :mrgreen:
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Erik schreef:webmail is niet toegangelijk via het pop protocol (post office protocol) dus schrap die outlook (express) maar

Ja, maar ik had het dan ook niet over de webmail om je mails te bekijken... Enfin, die functie heeft in ieder geval nog een bestaansreden :wink:
Blijkbaar heeft skynet geen imap-ondersteuning... spijtig, want dat vind ik een beter alternatief dan webmail...

Erik schreef:als dat tooltje in de systray draait hoef je maar op dat icon te klikken en het komt te voorschijnt.dit is trouwens net hetzelfde als wat isp monitor doet .... ik kan een timer toevoegen en de data om de x aantal minuten opvragen maar dat gaat je bandwith kosten ..... trouwens als dat je toch zo ergert meon een eenvoudige klik op "close" en het tooltje is verdwenen ;)

Ja, maar wat ik wil zeggen: de data verandert bij skynet toch niet 'live'? Of zijn er mensen die om de haverklap reconnecten om te zien of er iets bij hun verbruik is bijgekomen? Waarom moet dan een programma eventueel om de haverklap die data gaan ophalen?
ISP monitor start ik ook maar 1x op hoor, om dan op de grote rode close-knop te rammen :-)
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Ik vind beide goed maar als ik moet kiezen ga ik voor
de IE extensie. Ik gebruik altijd IE, misschien omdat ik nog niks anders geprobeerd heb.
Onbekend is onbemind hè.

Greetz
Weetgraag :wink:
Gebruikersavatar
Simplicity
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2003, 00:44
Locatie: wsmnstr

mensen, fixeer jullie eens niet op wat het nu doet...

even een voorbeeld wat de telemeter doet, en wat wel handig kan zijn als het in de tray staat

het meet de huidige up en downloadspeed, en slaat het op in een logboek(!), het checkt om een aantal minuten de pandora mailbox en laat dan een msn-like pop-up verschijnen. Het haalt gegevens van de site en zet die om naar grafieken die je kan bekijken zonder naar de site zelf te gaan.

ik hoop dat skynet tool dezelfde weg opgaat (en daar wil ik zeker mijn steentje toe bijdragen), en als dat zo is, is het beter om toekomstgericht voor de tray te kiezen,gezien de vele functies die enkel haalbaar zijn via de tray
Acieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 apr 2003, 18:05
Locatie: Tienen
Contacteer:

Systray !! Ook rekening houden met mensen die IE niet usen.

Opera roelt!!

;-)

Greetz
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

natuurlijk hou ik er rekening mee dat er ook mensen zijn die IE niet gebruiken.het is trouwens helemaal niet de bedoeling die systray versie weg te halen.ik wou alleens eens weten wat de mensen nu het meeste willen vandaar de vraag.

en opera naaah teveel reclame als je het mij vraagt die banner rechts bovenaan is er teveel aan
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

bijna klaar

Afbeelding

nogmaals

het is niet mijn (onze ) bedoeling om de systray versie te stoppen

ik wil het jullie enkel zo gemakkelijk mogelijk maken ;)

dit kan handig zijn voor de mensen die voor hun surftochtjes internet explorer gebruiken de andere mensen kunnen gewoon blijven gebruik maken van dat programma van NuKeM-

en maak u geen zorgen over uw wachtwoordt dat wordt versleutelt in BlowFish (encryptiealgoritme)

ook zal dit programma geen nieuwe internet explorer vensters openen ik haat popups tijdens het surfen meer dan naar de tandsarts gaan :mrgreen:
nog een paar problemen wegwerken en het is gebruiksklaar

greetz

Erik
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Erik schreef:ook zal dit programma geen nieuwe internet explorer vensters openen ik haat popups tijdens het surfen meer dan naar de tandsarts gaan :mrgreen:

Ik neem dan ook aan dat je Opera 7 of Mozilla gebruikt om mee te surfen? :P
(ingebouwde popup-killer, weetjewel...)
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hier se

een "preview" ;)

Afbeelding
in het menu "extra" ....
Afbeelding

zo simpel is dat !
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Simplicity
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2003, 00:44
Locatie: wsmnstr

wat ik mij dan wel afvraag is of - met die beveiligingsmanie van microsoft in het verschiet - het geen problemen zal geven in de toekomst, aangezien het toch niet direct een microsoftprogramma is en men het wel eens zou kunnen aanzien als gehackte software :?
#5569 @ RC5-72 & #59 @ BMF
BMF @ #8!
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

er staat op de tab about wie dit programma gemaakt heeft

trouwens het is net zodat de mensen internet explorer zouden gebruiken dat microsoft u de mogelijkheid geeft om toolbars en menus toe te voegen aan internet explorer hehe iedereen weet dat het microsoft te doen is om de baas over het internet te spelen trouwens

in mijn software zitten minder bugs ! :mrgreen: (hoop ik)
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

aha,

wat dacht je van een "e-mail checker"

Afbeelding

als u nieuwe e-mails ontvangen hebt zult u zo een "msn messenger" style popup venster te zien krijgen dat is toch wat sommige hier wilden ? ;)

Afbeelding
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Simplicity
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2003, 00:44
Locatie: wsmnstr

:eek: :eek: :-D
perfect!!!
#5569 @ RC5-72 & #59 @ BMF
BMF @ #8!
Gast

hmmz ... beetje afgekeken van telemeter me dunkt, maar toch een heel goed initiatief!

Ja, ik ben een pandoriaan, maar aangezien ik praktisch bij mijn vriendin thuis woon ben ik hele dagen skynetter ...

mvg

Bramus!
Gebruikersavatar
Simplicity
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2003, 00:44
Locatie: wsmnstr

is toch niet erg dat het afgekeken is van telemeter, het is trouwens from scratch opgebouwd, zonder gebruik te maken van telemeter files
#5569 @ RC5-72 & #59 @ BMF
BMF @ #8!
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

here we go :mrgreen:

**later**

ik weet dat telemeter die informatie ophaalt van de telenet website maar ik heb geen idee hoe je dat kunt doen zal dat eens onderzoeken ;)

vragen problemen you know where to find me ;)
Laatst gewijzigd door Erik op 15 mei 2003, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Hallo Erik,
Heb een vraagje ivm vak Mail Domain? Wat vult men daar in? Ik vermoed : relay.skynet.be ?
De rest is alles logisch om in te vullen.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm ik vermoed dat de mailserver bedoelt wordt: pop.skynet.be

Daarvan haal je immers je mail op. De relay-server wordt gebruikt om de mails te versturen, niet om te ontvangen.
Ik veronderstel niet dat ge met dat programma van erik ook kunt mailen? Anders moet ge die relay ook nog ergens ingeven.

Erik ik heb je tooltje nog niet gezien (zit nu op school,kan niet dl), maar ik denk als het idd de mail-server is die bedoelt wordt dat je dat aanpast.

Als ermee bedoelt wordt om in te loggen op webmail, dan zal dit gewoon "skynet.be" zijn... omdat dan gewoon het domein van je emailadres noodzakelijk is. Je kan bvb om dezelfde webmail inloggen voor belgacom.net en skynet.be, vandaar dat het domein gevraagd wordt.
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Die mail domain ben ik ook nog niet helemaal achter, maar ik neem aan dat dat gewoon "skynet.be" is, zodat je als volledige login op webmail "faXXXXXX" @ "skynet.be" kunt samenstellen.

Maar ik heb toch wel vragen bij de gebruiksvriendelijkheid van die plugin hoor, ik heb bijna sneller met de hand ingelogd op de e-care site...

Ik klik op die knop, er komt een melding of ik de e-care site wil openen, ok dat komt er dan, dan moet ik IE minimaliseren, want op de achtergrond is de skynettool geopend, daar moet ik in de options een optie aanduiden en op OK drukken, en dan terug IE maximaliseren...

Het duurde trouwens ook even eer dat ik doorhad dat de Skynettool op de achtergrond geladen was, er komt namelijk niks in de taakbalk te staan...

Er zitten wel aardig wat taalfouten tegen het Engels in, en ook een paar typfouten... Ik zal het seffes als ik even tijd heb eens helemaal nakijken en u dan in een PM een overzichtje sturen, Erik.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Suggestie: Eventueel een (leesmij) meegeven, volledig ingevuld met voorbeeld wat waar dient ingevuld.
Zat even met een probleem na het installeren, op een gegeven moment kon ik niet meer op het web komen, heb dan de beide tools (systray & het nieuwe van Erik) verwijderd en na een beetje zoekwerk het systeem terug in gang gekregen.
(' k was eventjes in paniek)
Mijn OS = WindowsXP. (een opluchting als ik terug op het web kon en dat mijn e-mail terug functioneerde)
Kan het zijn dat beide systemen niet naast elkaar mogen existeren, deze worden toch niet opgestart in de achtergrond? zodat daar een probleem kon ontstaan?
Laatst gewijzigd door Blue-Sky op 17 mei 2003, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

ff de link weghalen

ik heb klachten gekregen i.v.m met nogal veel taalfouten

oooh en maildomain dat moet "skynet.be" zijn dit is nodig als u sommige van die opties zoas newsletters of e-mail aliassen wilt bekijken/nieuwe maken
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Hallo Erik,
Uw tool werkt, er kwam wel een paar keer een popup dat er een mail was.(melding= Under construction in 9 talen)
Er is ook een mogelijkheid Add to IE, moet men dit aanklikken?
Men krijgt alle gegevens te zien zoals Volume - verbindingstijden enz..... als men de tool start zou het gemakkelijk zijn, indien een functie vast gehouden blijft.(bij start bvb direct naar Volume controle gaan)
Eens men ingelogd is bij mijn abonnement kan men alle andere gegevens opvragen.(nu diende ik daar een bolletje aan te klikken) bij de volgende start van de tool is dat daar verdwenen) en moet men het opnieuw ingeven. Ik volg de evolutie, zoals het hoort voor een freek!
NB: Hier de link v/h bericht wat ik krijg > http://www.url.com/
Afbeelding
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

ja das normaal het programma onthoudt uw keuze niet (die ge gemaakt hebt) iedereen wil da dus blijkbaar wel ik persoonlijk niet ik maak telkens opnieuw een keuze

en die "msn style popup" die verschijnt daar kun je niet op klikken (je kan het wel maar dan ga je naar www.url.com dat zal ik eventueeel veranderen naar www.userbase.be ;)

alsje AddToIE aanjklikt wordt het programma toegevoegd aan de toolbar van internet explorer of je dit wilt gebruiken wel die keuze laat ik aan jou over
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Erik,
Als het tooltje gestart wordt moet men altijd nog de login en paswoord invullen op de website Internet Info& Help Center van Belgacom, ondanks alle gegevens ingetikt zijn in het tooltje.
Al de voorziene gegevens zijn door mij ingevuld, ook in het gedeelte mail.
Normaal zouden de gegevens welke men wenst toch onmiddellijk moeten komen?vb volume stand
(waarschijnlijk maak ik ergens een foutje?)
>
Mijn abonnement beheren
Om u een veilige toegang te verschaffen tot deze rubriek, verzoeken wij u uw identiteit te bevestigen door hierboven uw login en uw wachtwoord voor de connectie in te voeren
.
>
Telkens moet ik de Login + paswoord ingeven, is toch niet normaal hé?
Onderaan in uw Login screen is aangevinkt Open IE (if IE is not running)
Indien ik de explorer niet open heb zou deze moeten starten als ik op de Knop OK klik. Wordt echter niet gestart, er komt dan een popup (Error - No Running instance of Internet Explorer)
Dit laatste ligt waarschijnlijk aan mijn instellingen opties v/d explorer.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wel Bleu-Sky,

ik heb het nog niet 100% grondig getest, maar als ik mij niet bedrieg, werkt dit alleen als als je je keuze aanvinkt en ok klikt.

Dus niet als je de knop binnen IE klikt...

Ik weet niet of het dat is dat je bedoelt.

Als je de IE knop drukt, kom je op de page van e-care en dan moet je idd de login enzo nog ingeven, als je drukt op keuze en OK van het programma dan werkt het wel.

Ik vermoed dat er nog redelijk wat werk is aan het programma ;-)
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Inderdaad werkt het toch men moet wel de juiste volgorde respecteren.
Hoe het wel werkt:
1) Klik op Skynet Tool exe (explorer dient nog niet te draaien)
2) In het screen Jou must load the welcome page from the e-care site before jou can do anything else do jou can want to load it now.
3) Daar moet je nu op nee klikken.
4) Bovenaan links klik je op het slot Login en duid er bv Let me check my volume aan, gevolgd door OK.
Het volume verschijnt, eens ingelogd kunt u alle andere functies afroepen zonder probleem.
Het is zoals Meon al schreef, nogal ingewikkeld en zoals The Oddity schreef zal er nog iets moeten aan gesleuteld worden.
Ik weet toch het werk van Erik te waarderen.(komt wel alles in orde)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Blue-Sky,

wat jij zegt is onmogelijk tenzij je het configuratiebestand SkyTool.ini verwijderd hebt ....

kijk mensen de bedoeling is als volgt.Als u het programma start zult u een messagebox zien die u vraagt of u naar de welcome page wilt gaan van de e-care site.U MOET eerst de welcome page laden voor u iets anders kunt doen (zodat de server tijd krijgt om u de cookies te sturen u moet deze cookies aanvaarden of het zal niet werken)

dan verdwijnt het programma van het beeldscherm maar het is nog steeds actief in uw system tray (daar aan de windows systeemklok) als u nu met de rechtermuisknop op dat pictogram klikt en u kies Show(tonen) dan kan u kiezen uit een van de opties en op die knop "ok" klikken en dan zou ie inderdaad onmiddelijk naar de desbetreffende pagina moeten gaan.

dus als u kies "check my volume" dan zou je onmiddellijk dat volumebalkske daar moeten te zien krijgen
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Erik,
De SkyTool.ini bestaat nog en inderdaad paswoord staat er gecodeerd.
Een maal heb ik via de welcome page ingelogd, dus zijn toen de cookies aanvaard geweest.
Telkens ik nu de tool start hoef ik alleen het volgende te doen.
In dit venster antwoord ik met Nee > vul de optie in welke gewenst is
VB: Volume > klik 1 maal op OK en krijg het volume te zien.
Conclusie: Na eenmalig inloggen via de welcome page, hoeft dit niet meer en kan men telkens met Nee antwoorden dan de optie aanduiden vb contract dan krijgt men direct contract te zien.
Dit geld alleen als de Internet explorer nog niet draait, en in het hokje aangevinkt is Open Explorer [if IE is not running]
Als de explorer reeds draait en men dan de tool opent dan komt men inderdaad altijd in de welcome page.
Als die welcome page zichtbaar is klikt men nog eens op OK en het gevraagde wordt zichtbaar.
Om het duidelijk te stellen, men heeft dan 2 maal OK moeten drukken
Dus alles werkt! Bedankt voor alles!
Laatst gewijzigd door Blue-Sky op 16 mei 2003, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Erik, ik moet wel zeggen, ik vind het hopeloos ingewikkeld, uw werkwijze. Is niks gebruiksvriendelijks aan...

Het is niet dat ik dat tooltje wil afbreken of zo, maar was het niet handiger dat ge een standaard keuze hebt (die opgeslagen is) en van zodra je op dat knopje klikt dat in IE is bijgekomen gewoon naar bvb de volume-meter gaat? Voor de rest van de opties gebruik ik dat toch niet... (hoe vaak ga je nu eenmaal je aliassen aanpassen en zo, ik weet het niet...).

Of is dat onmogelijk wegens opbouw van de website?
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Bleu,

voorzichtig .. er zijn mensen die hun internet history en cookies verwijderen als ze stoppen met surfen.De server van skynet controleert als de cookies reeds bestaan Als ie ze niet vind ...... (kan je raden ?)


meon,

De nieuwste versie onthoudt de keuze die ge gemaakt hebt in die lijst dus as gij alleen "check volume" gebruikt dan blijft die knop geselecteerd

en nee wat gij zegt is niet mogelijk eerst de welcome page dan de andere dingen klachten hierover horen thuis bij skynet niet bij mij


ik heb het al meermaals geprobeerd de server redirect je gewoon naar de welcome page (ma ik gebruik wel historykill natuurlijk misschien is dit omdat de cookies wegzijn)
hmmm zal dat eens controleren
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Erik, goed dat je de opmerking maakt voor andere users maar bij mij werkt het prima en zonder vertraging.
(ik probeer later uw update als deze terug ter beschikking is)

Meon, eens men het goed door heeft zie ik er geen graten meer in.
Als ik reeds de explorer open heb en wil volume checken dan ga ik boven in de balk op Extra en klik het tooltje > dan in geopend venster Nee..>
bolleke zwart maken > OK V > screen van de Care Site komt > nog eens OK V en zie daar.
Eigenlijk gaat het snel nu gestest > 13 seconden (tijd te beginnen met klik op tool tot en met resutaat)


Moved post (by TheOddity):
Erik, ik heb ergens gelezen dat Meon je een lijstje wou laten geworden met typ foutjes. Heb ook nog iets ondekt wat ik wou mededelen, als men boven in de werkbalk op EXTRA klikt staat daar Skynetttool. In een voorbeeld wat je ergens gegeven had stond Skynet Tool.
Indien je er aan bezig bent, beter dat ik het nu meld. (laat je de tijd, ik ben al tevreden dat het prima werkt)
Wellicht had Meon dit ook al opgegeven in zijn lijstje.

Edited by The Oddity
Blue-Sky, de verplaatste post had niks te maken met "Userpages" dus heb ik die gewist en de inhoud aan deze post toegevoegd. Zet je posts bij de topic die het er best bij past!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

volgende poging :mrgreen:

http://erik.userbase.be/software/setup.exe

crypting is vervangen door rijndael de nieuwe standard ;)
Registered Linux user #286313
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Dit werkt goed Erik,
voor wat ik er van ken toch.
Checkt alles wat ik wil en de mailchecker geeft mij ook aan dat ik een mail heb maar gaat niet naar de webmailservice van Skynet, of is dit de bedoeling niet??

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

nee die mailchecker vertelt je alleen dat er nieuwe mail is als je hem wilt lezen moet je uw e-mail client openen

is er nog iemand die dat probleem ook heeft datje geen tekst files te zien krijgt in het "about menu" als je dat item selecteerd ?
Registered Linux user #286313
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”