maar who knows
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik ben dus op zoek naar een *bekwaam* oogarts, regio limburg, want ik zit de laatste tijd met een pijnlijke druk op mijn ogen...
vandaag daarom langs een oogarts gegaan en dat stuk onbenul was dus onvriendelijk, kortaf, luisterde gewoon niet naar waarom ik eigenlijk daar was,
deed zonder ff te waarschuwen een of ander druppeltje in mijn ogen (dat verdomd prikte, en nu - dik 9u later - nog steeds pijnlijk aanvoelt),
en heeft dus ipv iets op te lossen gewoon nog wat meer problemen veroorzaakt en me naar huis gestuurd met een voorschrift voor wat druppeltjes tegen de (door hem dus veroorzaakte) "mogelijke" irritatie/allergie (hij heeft zelfs niet met zekerheid kunnen zeggen of het dat is!!) en een voorschrift voor een bril.
"al mijn problemen zouden daar wel door komen"... het feit dat ik dus de laatste tijd pijnlijke druk op mijn ogen heb, dat niet continu even erg is,
dat vaak al van het moment dat ik wakker ben geworden begint, heeft hij dus ook daar op afgeschoven.
dat die pijn plots begonnen is, heb ik er zelfs niet kunnen tussenkrijgen...
met andere woorden: een pure geldklopper die er niet om geeft of hij mensen voort helpt of niet, als hij maar genoeg volk de kassa kan laten passeren.
nu heb ik geen zin om nog een keer opgelicht te worden en een 3de probleem erbij te krijgen (pijnlijke druk die ik al had en brandende ogen, a la pepperspray in your face dat ik er heb bijgekregen is echt wel genoeg pijn aan mijn ogen), dus ben ik op zoek naar een arts die luistert naar wat er aan de hand is, dat dan ook effectief bekijkt, en vervolgens weet wat hij doet.
probleem is ook dat ik niet nog een maand wil wachten, want we spreken hier uiteindelijk wel over een vrij belangrijke zaak, namelijk het zicht...
dus: iemand hier die in regio limburg een bekwaam oogarts weet zitten die ergens tijd zou kunnen maken voor de fouten van een "collega" op te kuisen en me dus kan helpen?