Men is bij mij een Atag Q25C komen plaatsen, deze zal instaan voor vloerverwarming boven en beneden + het warm water.
Hoewel ze wisten dat ik een OpenTherm thermostaat ging gebruiken van HoneyWell hebben ze vanalles in die ketel gestoken wat er niet in moet (denk/vermoed ik)...
Een MADQ module + een MADQBrain, deze regelt blijkbaar nu de verwarming en (ik vermoed) het warm water.
Er is ook een 0-10V module (AA00010U) meegeleverd, maar de installateur kende daar niks van dus dat is niet geplaatst

De redenen dat ik voor de EvoHome gegaan ben zijn eigenlijk verschillend.
- Werkt zonder internet indien nodig (mooi pluspunt).
- Uit te lezen in Home Assistant.
- Werken met zones in vloerverwarming, dit is wel toekomstmuziek want die vloerverwarming modules zijn nogal prijzig en ik heb de indruk dat ik voor 2 collectoren er ook 2 nodig heb, ook al zijn het minder zones.
- Draadloos, ik heb eigenlijk zelfs geen kabel meer voorzien voor een thermostaat in huis.
Een Atag installateur die een kort extra stuk schouw kwam leveren was tegen een HoneyWell thermostaat want dat is rommel, als ik de ketel open doe zijn wel zowat alle onderdelen van HoneyWell dus kwaad zal het wel niet kunnen denk ik dan

Dus ervaringen met de EvoHome? OpenTherm of Aan/Uit? Hoe ging de installatie? Warm water module nodig of niet?