Een week geleden op een goede morgen stopte onze verbinding te werken. Geen telefoon en geen Internet. Even bellen naar de helpdesk.. daar wordt verteld dat ons abbonement (Cityline, ADSL2+) oude technologie is en niet te herstellen valt en we moeten upgraden naar het duurdere netline.
Dan verkoper aan de lijn gehad.. we zouden de installatie gratis krijgen, en een jaar "Netline" zonder speedpack kunnen gebruiken voor een jaar aan de prijs die we momenteel betaalden voor Cityline. De Cityline specifieke zaken (vast IP, ik denk domeinnaam ook) zouden we wel kwijt zijn. Na een jaar dan de gewone prijs. Daar konden we mee leven dus hebben daarmee ingestemd.
Op onze bevestiging kregen we antwoord dat de verkoper ons verkeerd geinformeerd heeft en we meteen de duurdere prijs moeten betalen. We zijn ook verplicht van de speedpack erbij te nemen want zonder "gaat niet" (zijn woorden). We kregen wel nog de installatie gratis als "geste"

Ondertussen zijn we al een week zonder telefoon of internet met de feestdagen voor de deuren, we hebben uit noodzaak Telenet in huis gehaald om ons te depaneren..
Nu, kan dat zomaar? Op het feit dat we al voor december betaald hebben maar eigenlijk geen service gekregen hebben en Dommel ons abbonement gewoon heeft stopgezet na de panne, hebben we ook nog geen reactie op gehad.