Orange komt binnenkort met nieuw prepaid portfolio
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 121 keer
Ik heb goed nieuws van mijn bronnen binnen Orange. Het prepaid portfolio zal weldra drastisch aangepast worden. Het is de tweede stap na de aankondiging van het onbeperkt data in de arend en arend premium tarieven. Stay tuned
-
- Pro Member
Ik kan geen details geven omdat het nog vertrouwelijk blijft. Ik kan alleen maar zeggen dat de aanpassingen heel groot zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
"Weldra". Is dat nog in februari of zal het maart zijn?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Aha!
Ideaal. Tegen de zomer heb ik weer een prepaid sim nodig met zo veel mogelijk data voor zo weinig mogelijk geld om in mijn mifi te steken voor op congé. Laat maar komen.
Ideaal. Tegen de zomer heb ik weer een prepaid sim nodig met zo veel mogelijk data voor zo weinig mogelijk geld om in mijn mifi te steken voor op congé. Laat maar komen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
In de meeste vakantie landen zijn prepaid sims met data te koop aan schappelijke prijzen.
Waarom dan een Belgische sim ?
Vakantie is vakantie me dunkt.
Waarom dan een Belgische sim ?
Vakantie is vakantie me dunkt.
Laatst gewijzigd door TiTanium 21 feb 2018, 20:35, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Fullquote = tegen de regels!
Reden: Fullquote = tegen de regels!
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Een prepaid SIM in NL (waar we op vakantie gaan) is een gedoe om het te activeren. Een BE SIM kan ik thuis activeren.
Voor €10 hadden we 4Gb en altijd het beste lokale netwerk. De prijsbrekers in NL zijn niet altijd overal bereikbaar.
Onze GSM heeft een dataplan van 1,5Gb, thuis ruim voldoende wegens overal WiFi.
Op vakantie kwamen we vorig jaar toe tijdens de vakantie van 3 weken met 1 SIM van 4Gb, en op elke camping (5, allemaal ten velde) perfecte ontvangst.
Vakantie is vakantie, Wifi dient daar niet om te werken maar om de gazet binnen te halen, twitter, facebook, games, userbase-trollen, activiteiten plannen, navigatie, ...
Voor €10 hadden we 4Gb en altijd het beste lokale netwerk. De prijsbrekers in NL zijn niet altijd overal bereikbaar.
Onze GSM heeft een dataplan van 1,5Gb, thuis ruim voldoende wegens overal WiFi.
Op vakantie kwamen we vorig jaar toe tijdens de vakantie van 3 weken met 1 SIM van 4Gb, en op elke camping (5, allemaal ten velde) perfecte ontvangst.
Vakantie is vakantie, Wifi dient daar niet om te werken maar om de gazet binnen te halen, twitter, facebook, games, userbase-trollen, activiteiten plannen, navigatie, ...
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Internet + tv + vaste telefonie pack. Zonder verplicht gsm abo zou ook leuk zijn ?!yaris schreef:Enig idee of er ook internet only komt ? Daar ben ik op aan het wachten.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Tja maar ik ben geen ocmw he dat ze dan paar euro meer vragen voor een combinatie als dat , maar een gsm abo in uw strot duwen vind ik beetje te , das minstens 8 € teveel voor iets die dan in de lade ligt ....boonpwnz schreef:Patje dat is financieel niet haalbaar voor Orange.
Ze maken enkel winst met gsm abbonementen. Ze subsidiëren eigenlijk internet en TV vanuit de gsm abbonementen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Vaganzza, Luc heeft hieral over gecommuniceerd.Vaganzza schreef:"Weldra". Is dat nog in februari of zal het maart zijn?
Orange tv+internet of internet only nog enkele maanden geduld toch. En als ze het zullen aanbieden, zal het altijd interessanter blijven 'in pack'Luc Watrin schreef:De nieuwe Orange tarieven zullen normaal gezien in maart op de markt gelanceerd worden. De bugs op de VOO lijnen zijn opgelost.
De prepaid tarieven zullen ten eerste aangepast worden en daarna de postpaid en LOVE tarieven zullen volgen.
Ik ben ook tevreden met een Tempo Giga, geen abbo. Voorlopig nog Kolibrie in de kast, stof aan het happen. Gelukkig nog 20% korting op momenteel.
http://trends.knack.be/economie/bedrijv ... 17799.html
Omdat het herstel van de toestand van vóór 2013 - toen er geen gereguleerde kabelgroothandelstarieven waren - "extreem ernstige gevolgen" zou hebben voor de rechtszekerheid, besloot de rechtbank de huidige tarieven te handhaven voor een overgangsperiode tot 30 april 2018.
De CRC verwacht nieuwe marktanalysebesluiten "in de eerste helft van 2018". Die zullen nieuwe groothandelstarieven bepalen "die de concurrentie op de markt verder zullen bevorderen", deelt de CRC mee.
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... ge/9979906
7/2/18
de huurprijs moet van Trabbia met 10 euro omlaag tot 17 euro per kabelklant. Afwachten of de Belgische telecomwaakhond en de Europese Commissie binnen enkele maanden Oranges visie volgen bij de herziening van het groothandels- of huurprijs.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Het zou wel eens kunnen dat Jimmobile naar Orange overstapt als MVNO. Ik moet namelijk binnenkort mijn sim wisselen om op hun nieuwe "technische platform" te kunnen gaan...
Iemand nog zo een sms van Jim ontvangen?
-
- Plus Member
- Bedankt: 4 keer
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Vandaag ook opgemerkt dat je een gratis testsimkaart kan aanvragen om het netwerk te testen.
https://orangeoffer.be/trialnetwork/
https://orangeoffer.be/trialnetwork/
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Als Jim Mobile zou migreren naar Orange, dan MV ook, aangezien die beide onder Unleashed vallen de telefoniepoot van Medialaan.kurtcockaert schreef:Het zou wel eens kunnen dat Jimmobile naar Orange overstapt als MVNO. Ik moet namelijk binnenkort mijn sim wisselen om op hun nieuwe "technische platform" te kunnen gaan...
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz
-
- Plus Member
- Bedankt: 25 keer
kurtcockaert schreef:Het zou wel eens kunnen dat Jimmobile naar Orange overstapt als MVNO. Ik moet namelijk binnenkort mijn sim wisselen om op hun nieuwe "technische platform" te kunnen gaan...
Ik denk eerder dat de reden hiervoor is dat de JIM Mobile SIM kaarten eigenlijk nog Base SIM kaarten waren en gezien
Unleashed (JIM Mobile & Mobile Vikings) een volledig onafhankelijke MVNO wordt, ze deze nu vervangen door hun
eigen SIM kaarten (net zoals Telenet vroeger gedaan heeft toen ze Full MVNO werden op het Orange netwerk).
Indien Unleashed in de toekomst dan bvb een overeenkomst sluit met Orange of Proximus en Base zou aan de deur zetten,
dan moeten ze hun klanten niet telkens nieuwe SIM kaarten sturen. (Zo is het ook gegaan bij bvb. LycaMobile bij hun overstap van Orange naar Base)
Unleashed heeft trouwens een eigen nummerplan: 0456/******
Eens je uw nieuwe SIM kaart zal hebben zal je dan ook bij het ingeven van jouw GSMnummer op 1299 niet meer Base zien staan als operator
maar Unleashed.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Ooit was mobistar als netwerk geen vetten maar ze hebben proximus ingehaald en ik moet zeggen dat ik tot nu toe heel tevreden ben vh gsm netwerk en ook de belkwaliteit al ligt dat ook deels natuurlijk aan u smartphone enz... en dan veel data 20GB en onbeperkt bellen en smsen is gewoon een verademing vind ik, orange is goed bezig, beetje jammer dat ze zich moeten kapot betalen aan telenet maar ze zijn alvast goed bezig en het kan alleen maar beter worden.
Zij zijn de 1ste in lange tijd die het beter begrepen hebben .
Telenet en proximus zijn 2 arrogante bedrijven; veel betalen, te weinig krijgen.
En nu doen die alsof zij degene zijn die yelo openstellen voor iedereen en in den buitenland maar dat is dus dikke onzin; het is de EU die diene regel heeft ingevoerd.
Zij zijn de 1ste in lange tijd die het beter begrepen hebben .
Telenet en proximus zijn 2 arrogante bedrijven; veel betalen, te weinig krijgen.
En nu doen die alsof zij degene zijn die yelo openstellen voor iedereen en in den buitenland maar dat is dus dikke onzin; het is de EU die diene regel heeft ingevoerd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Orange heeft plannen om ook iets te maken zoals yelo play en proximus tv.Unicorn1 schreef:Telenet en proximus zijn 2 arrogante bedrijven; veel betalen, te weinig krijgen.
(zag ik onlangs op een tweet)
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ja, al 2,5jaar zijn ze dat van plan [emoji16]
blijkbaar al werkend....
https://play.google.com/store/apps/deta ... e.orangetv
blijkbaar al werkend....
https://play.google.com/store/apps/deta ... e.orangetv
Laatst gewijzigd door satsurfer 15 maa 2018, 08:44, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Forumtroll
- Bedankt: 3 keer
Ik kreeg vandaag ook een sms met als bericht dat je onbeperkt kan bellen van Orange GIGA Prepaid naar Orange GIGA Prepaid en dit tot 20 mei...
Vind ik maar een mager voorstel want ik ken geen andere personen met Orange Prepaid GiGA
Vind ik maar een mager voorstel want ik ken geen andere personen met Orange Prepaid GiGA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Ja gisteren deze sms gekregen:
Orange-info. Scheur je broek niet aan het vertellen van je nieuwste verhaal. Profiteer van onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga (31 dagen geldig) bij elke herlaadbeurt van min. 15 euro. Herlaad je kaart voor 20 mei via je My Orange-app: http://onelink.to/5utmpz of online via www.orange.be/nl/reload
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
heb zo den indruk dat de bronnen bij orange er met hun klak achter smijten
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Inderdaad. De eerste post van de heer Watrin is al van 29 sept 2017.
Lijkt me toch sterk dat orange er 6 maand over doet om nieuwe tarieven in de markt te zetten.
door Luc Watrin » Vr Sep 29, 2017 11:01
De nieuwe Orange tarieven komen aan begin november met grote aanpassingen aan het productportfolio. Nog een beetje geduld en ik kan zeggen dat Orange heel goed bezig is
Lijkt me toch sterk dat orange er 6 maand over doet om nieuwe tarieven in de markt te zetten.
door Luc Watrin » Vr Sep 29, 2017 11:01
De nieuwe Orange tarieven komen aan begin november met grote aanpassingen aan het productportfolio. Nog een beetje geduld en ik kan zeggen dat Orange heel goed bezig is
- proximusboyke
- Elite Poster
nee de eerste zij van 1 mei 2016 dat er veel zou veranderen de dierenabos zouden verdwijnen.
Maar luc kan daar niks aan doen dat is de top van orange die bewust valse info geeft, om zo die mensen belachelijk te maken die info lekken.
Maar luc kan daar niks aan doen dat is de top van orange die bewust valse info geeft, om zo die mensen belachelijk te maken die info lekken.
Trap jij er dan ook niet in,jij gelooft ook allesproximusboyke schreef:
Nog maar te zwijgen wat je zelf uit je duim zuigt,en hier post
Heel het apartementsblok loop leeg terwijl Telenet uitvalt,van die zever kom je hier verkondigen,man man
Laatst gewijzigd door tommydaz 21 maa 2018, 15:04, in totaal 1 gewijzigd.
Ga je met je mercedes 220 ook klagen bij BMW als je stilvalt
Net zoals je eerst Telenet moet raadplegen als Orange klant als je internet uitvalt(dat beweer je in 'n vorige post) maak dat iemand anders wijs
Net zoals je eerst Telenet moet raadplegen als Orange klant als je internet uitvalt(dat beweer je in 'n vorige post) maak dat iemand anders wijs
- proximusboyke
- Elite Poster
Modbreak:
geen users aanvallen aub
geen users aanvallen aub
-
- Pro Member
De vaste lijn komt aan begin april en de postpaid tarieven zullen in de tweede helft van mei of misschien begin juni volgen.
Alle informatie die ik hier geef zijn van bronnen binnen de hoofdzetel van Orange te Evere of van shopmanagers.
Alle informatie die ik hier geef zijn van bronnen binnen de hoofdzetel van Orange te Evere of van shopmanagers.
Zijn ze bij Orange zo lui,dat jij Telenet zelf moet raadplegen als het net dat zij huren uitvaltproximusboyke schreef:TROLL ge zijt nog dommer dan ik dacht iemand die het telenetnetwerk gebruikt en het telenetwerk valt uit dan kan orange daar niks aan doen. En tis niet omdat jij nooit problemen hebt dat een andere nooit problemen kan hebben.
Goe bezig die heren,en daar trap jij in.Ik ben mischien dom
Je bent nooit slimmer geweest
- proximusboyke
- Elite Poster
uhu luc en daar twijfel ik niet aan maar je ziet toch zelf ook dat het iedere keer aan het opschuiven is was eerst 2016 dan eind 2016 dan eerste helft 2017 was dan zoals ik ooh gehoord had november ging dan een spectaculair eindejaarspromo zijn en zo schuift het iedere keer 1 2 3 maand op
weet je nog dat ik U pb stuurde dat ik gehoord had dat ze niks of nauwelijks iets gingen doen omdat love goed draaide , wel tbegint erop te lijken dat die bron gelijk heeft.
Kijk als ik nu zeg in dat proximus binnenkort hun tarieven gaat wijzigen wel dan is de kans groot dat dit ook zal gebeuren tegen mei 2020,zonder dat nik een bron heb want tenslotte zijn we al bezig van 1 mei 2016 en in 2 jaar tijd zal het wel een keer veranderen.
weet je nog dat ik U pb stuurde dat ik gehoord had dat ze niks of nauwelijks iets gingen doen omdat love goed draaide , wel tbegint erop te lijken dat die bron gelijk heeft.
Kijk als ik nu zeg in dat proximus binnenkort hun tarieven gaat wijzigen wel dan is de kans groot dat dit ook zal gebeuren tegen mei 2020,zonder dat nik een bron heb want tenslotte zijn we al bezig van 1 mei 2016 en in 2 jaar tijd zal het wel een keer veranderen.