Mailproblemen?
-
- Member
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 02 sep 2017, 19:26
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 9 keer
Dat heb ik vorige week inderdaad ook vastgesteld. Ik kon ook geen wachtwoord herstellen. Toen ik merkte dat ik op mijn smartphone wel nog was ingelogd een PB gestuurd naar Goztow, maar nog niets van gehoord.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik krijg in elk geval nog mails toe van Userbase.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik kan daar zelf niks aan doen maar heb je pb wel doorgestuurd.peroxide schreef:Dat heb ik vorige week inderdaad ook vastgesteld. Ik kon ook geen wachtwoord herstellen. Toen ik merkte dat ik op mijn smartphone wel nog was ingelogd een PB gestuurd naar Goztow, maar nog niets van gehoord.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
We gaan inderdaad een beetje op en af. Het is momenteel een beetje een race aan 't worden tussen (een) onnozelaar(s) die nieuwe manieren vinden om onze Zimbra op z'n knieën te krijgen en ik die de gaten dicht. Er wordt aan gewerkt, alleen heb ik ontzettend weinig tijd de laatste (en komende) dagen.
More news to come!
More news to come!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Inderdaad al een aantal maanden krijg ik ook geen emails meer van userbase, nog steeds lijkt het.
Ook eerder al aangehaald in https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=25&t=50211
Ook eerder al aangehaald in https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=25&t=50211
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik krijg ook geen mails meer als er iets nieuws gepost is in topics die ik volg. Een tijd geleden was dit ook zo en dat was na een tijdje "automagisch" opgelost.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier hangt het er immens van af... Vandaag heb ik nog enkele mailtjes mogen ontvangen over de volgende topics:
- Ik heb nieuw speelgoed!
- 0460?
- Telenet begint met overzetten van Orange naar eigen netwerk
- Amazon stopt met aanbieden onbeperkte webopslag
- Batterijen 9V
Ook op 29 december heb ik mailtjes gehad over een aantal topics. Op 28/12 helemaal niks.
- Ik heb nieuw speelgoed!
- 0460?
- Telenet begint met overzetten van Orange naar eigen netwerk
- Amazon stopt met aanbieden onbeperkte webopslag
- Batterijen 9V
Ook op 29 december heb ik mailtjes gehad over een aantal topics. Op 28/12 helemaal niks.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
heb hier het zelfde zelf een nieuw login met ander paswoord moeten maken om hier nog binnen te kunnen. Weet ook dat ze het voor hun plezier doen.
Maak dan andere beheerder en hoe stuur je de beheerders een pb ? Vind dat niet weer op de crew afdeling.
En ja ze moeten niet alle dagen voor mij alle dagen allemaal inlogen. Er is zelf ééne bij die al lange tijd niet heeft ingelogd.En heb de beheerders ooit eens te vraag gesteld waarom eer bij gsm telenet mobiel niet bij staat nooit reactie op gehad
Maak dan andere beheerder en hoe stuur je de beheerders een pb ? Vind dat niet weer op de crew afdeling.
En ja ze moeten niet alle dagen voor mij alle dagen allemaal inlogen. Er is zelf ééne bij die al lange tijd niet heeft ingelogd.En heb de beheerders ooit eens te vraag gesteld waarom eer bij gsm telenet mobiel niet bij staat nooit reactie op gehad
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
https://www.antagonist.nl/blog/2016/11/spf-record/
Het zorgt ervoor dat de ontvangende mailserver kan controleren of de versturende server wel degelijk gemachtigd is om te versturen voor het domein(e.g. dat chimay.userbase.be mag versturen voor <user>@userbase.be).
Als je géén SPF record hebt, dan laten de meeste antispam oplossingen je mail niet toe, OF je SPAM score staat zo hoog dat de client het auto in de junkmail gooit (als je chance hebt)
Het zorgt ervoor dat de ontvangende mailserver kan controleren of de versturende server wel degelijk gemachtigd is om te versturen voor het domein(e.g. dat chimay.userbase.be mag versturen voor <user>@userbase.be).
Als je géén SPF record hebt, dan laten de meeste antispam oplossingen je mail niet toe, OF je SPAM score staat zo hoog dat de client het auto in de junkmail gooit (als je chance hebt)
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Hier komt ook geen enkele mail van UB binnen bij abonnement op onderwerp
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Nog steeds geen UB mails.... Van geen enkel onderwerp krijg ik nog mails als er antwoorden zijn. Volgens de delivery tracing in mijn Cpanel worden de mails ook niet aangeboden (en dan gewist). Ze worden blijkbaar niet verstuurd.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 1888
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Idem, geen mails meer. Soms krijg ik er dan een hele hoop ineens, maar dat is al even geleden weer.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
- Sylvester
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Ik kan me niet goed voorstellen wat dat precies inhoudt, van wie die mailserver is, wat dat met zich meebrengt, en hoeveel dat kost om te herstellen? Want zeg nu zelf, dat duurt wel erg lang.
Als eigenaar van een forum weet je toch dat een forum deels staat of valt met communicatie via mail. De vaste waarden zullen wel een tijdje blijven, maar een nieuweling of een sporadische bezoeker geeft het gewoon op.
Als eigenaar van een forum weet je toch dat een forum deels staat of valt met communicatie via mail. De vaste waarden zullen wel een tijdje blijven, maar een nieuweling of een sporadische bezoeker geeft het gewoon op.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Indien ik kan helpen, geef een belletje of mailtje?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hoi,
Ik hoop dat ik een workaround heb kunnen implementeren door via een separate mailbox op een andere omgeving te werken voor uitgaande mail.
Laten jullie weten of jullie nu terug e-mails ontvangen?
Afzender is nu geen forum@ , maar userbase.migration apenstaart meon.be .
Ik hoop dat ik een workaround heb kunnen implementeren door via een separate mailbox op een andere omgeving te werken voor uitgaande mail.
Laten jullie weten of jullie nu terug e-mails ontvangen?
Afzender is nu geen forum@ , maar userbase.migration apenstaart meon.be .
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier nog niks doorgekomen, maar kan uiteraard nog gebeuren.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Helaas, ik ontvang nog steeds niks.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat issue lijkt zich aan de "far end" te bevinden (uw kant), want ik zie tot nu toe 9 uitgaande mails zonder dat er een NDR terugkomt.krisken schreef:Helaas, ik ontvang nog steeds niks.
Als mailadres werd uw vollediger naam verkort tot 3 letters gebruikt; ik weet niet welk mailsysteem je gebruikt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Blijft dit zo? Want dat is toch niet erg netjes.meon schreef:Afzender is nu geen forum@ , maar userbase.migration apenstaart meon.be .
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
ja is maar rare workaround
gewoon zien dat je (IP) niet op een blacklist staat?
gewoon zien dat je (IP) niet op een blacklist staat?