Orange Flybox en optie's
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Dus een gelukkige flybox bezitter.
Met de extra optie van 5 € elke maand. ( 20 € totaal).
Nu er wordt promotie gemaakt voor uitbreidng gigs als nodig.
Normale kostprijs 10 € 10 gig.
Wel staat ergens op hun website als ge extra aankoopt via klanten login 10 gig aan 5 €.
Als men dan aankoopt wat komt er op uw factuur te staan ja juist 10 € dus men mag bellen ( 20 tot 30 minuten )en dan past men het aan onder vorm van kredietnota voor volgende maand.
Klanten dienst , login , hulp , internet en mobiel internet,easy internet @home,herladen en daar staat waar het over gaat.
Waarom er dan standaard bij aankoop geen 5 € komt op factuur ????
Misschien dit nuttig voor anderen.
Met de extra optie van 5 € elke maand. ( 20 € totaal).
Nu er wordt promotie gemaakt voor uitbreidng gigs als nodig.
Normale kostprijs 10 € 10 gig.
Wel staat ergens op hun website als ge extra aankoopt via klanten login 10 gig aan 5 €.
Als men dan aankoopt wat komt er op uw factuur te staan ja juist 10 € dus men mag bellen ( 20 tot 30 minuten )en dan past men het aan onder vorm van kredietnota voor volgende maand.
Klanten dienst , login , hulp , internet en mobiel internet,easy internet @home,herladen en daar staat waar het over gaat.
Waarom er dan standaard bij aankoop geen 5 € komt op factuur ????
Misschien dit nuttig voor anderen.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Van wat je aan het vertellen bent weet ik niets maar ik had wel iets gelijkaardig voor.
Had pas ook dit product genomen en was aan het rondneuzen in het klantenportaal. Daar kon ik een vermelding vinden dat er een 'webpromo' was voor eerste maand gratis voor Easy Internet@home. Ik denk eigenlijk dat dit een fout was omdat men dat enkel via een verkoopspunt kan kopen, niet online.
Maar ik belde daarover naar de klantendienst en begon daarover en waar men dat in het protaal kon vinden en men heeft mij gewoon 15 euro krediet gegeven. Goede strategie. Niet zeveren over 15 euro.
Iets anders;
Ik heb vandaag ook de optie 'double boost ' genomen. Volgens de productwebsite is het 100gb tussen 0u en 6u. Volgens de SMS na activatie en het tellers in het klantenportaal is dat quotum 'onbeperkt'.
Dat is interessant. Blijkbaar is dat nu meer dan 100gb. Ik ga dat niet testen door de database van wikipedia te downloaden.
Alvorens die boost-optie te activeren belde ik naar de klantendienst van Orange om te vragen hoe dat zit met de cyclus van die optie als je die aanzet in de loop van de facturatiecyclus. Volgens die agent heeft die boostoptie zijn eigen cyclus, los van de gewone. Ik zie dat niet staan in het klantenportaal. Vraag mij af of dat waar is.
Had pas ook dit product genomen en was aan het rondneuzen in het klantenportaal. Daar kon ik een vermelding vinden dat er een 'webpromo' was voor eerste maand gratis voor Easy Internet@home. Ik denk eigenlijk dat dit een fout was omdat men dat enkel via een verkoopspunt kan kopen, niet online.
Maar ik belde daarover naar de klantendienst en begon daarover en waar men dat in het protaal kon vinden en men heeft mij gewoon 15 euro krediet gegeven. Goede strategie. Niet zeveren over 15 euro.
Iets anders;
Ik heb vandaag ook de optie 'double boost ' genomen. Volgens de productwebsite is het 100gb tussen 0u en 6u. Volgens de SMS na activatie en het tellers in het klantenportaal is dat quotum 'onbeperkt'.
Dat is interessant. Blijkbaar is dat nu meer dan 100gb. Ik ga dat niet testen door de database van wikipedia te downloaden.
Alvorens die boost-optie te activeren belde ik naar de klantendienst van Orange om te vragen hoe dat zit met de cyclus van die optie als je die aanzet in de loop van de facturatiecyclus. Volgens die agent heeft die boostoptie zijn eigen cyclus, los van de gewone. Ik zie dat niet staan in het klantenportaal. Vraag mij af of dat waar is.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Te-daa!WalterB1 schreef: Alvorens die boost-optie te activeren belde ik naar de klantendienst van Orange om te vragen hoe dat zit met de cyclus van die optie als je die aanzet in de loop van de facturatiecyclus. Volgens die agent heeft die boostoptie zijn eigen cyclus, los van de gewone. Ik zie dat niet staan in het klantenportaal. Vraag mij af of dat waar is.
Het was dus niet waar. De 11de is mijn cyclus-resetdatum en al de tellers zijn op 0 gezet. Leuk om een bevestiging te krijgen van uw vooroordelen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
https://www.bouyguestelecom.fr/offres-internet/4g-box#
In frankrijk bestaat dit ook en beter of de gewone internetsnelheid 3/0,5
wij hebben nu ook 2 aangevraagd een voor het huis en 1 voor in zuid frankrijk.
Aleen zijn we er nog nie uit of we het gaan vrijgeven als extra service voor huurders
In frankrijk bestaat dit ook en beter of de gewone internetsnelheid 3/0,5
wij hebben nu ook 2 aangevraagd een voor het huis en 1 voor in zuid frankrijk.
Aleen zijn we er nog nie uit of we het gaan vrijgeven als extra service voor huurders
Laatst gewijzigd door proximusboyke 12 feb 2018, 14:48, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
200Gb lijkt me voor huurders ruim voldoende. 't Is niet dat ze daar massaal steam games zullen downloaden ofzo.
Wij komen thuis zelden boven de 60Gb uit.
Wij komen thuis zelden boven de 60Gb uit.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
fendtje schreef:Het is 100 gb tussen 0 en 6 uur.
Eens die 100 opgebruikt gaat het van uw 30 gb af.
Onbeperkt is beperkt orange logica.
paar aanpassingen gebeurd nachtsurfen is nu blijkbaar van 18-06 uur en WE
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Huurders gebruiken bijzonder veel data, zelf van achterover gevallen, 200GB in de maand is peanuts voor die mensen, zeker met kinderen. Dit zitten ganse dag door netflix in 1080p en youtube te zien. Heb het kunnen oplossen door PCQ te doen, elke device haalt maar 2Mbit maximaal wat de streams naar beneden haalt.cadsite schreef:200Gb lijkt me voor huurders ruim voldoende. 't Is niet dat ze daar massaal steam games zullen downloaden ofzo.
Wij komen thuis zelden boven de 60Gb uit.
Was er zelf van verschoten, had dit niet verwacht
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Klopt, staat ook zo op de website nu: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ernet-homeproximusboyke schreef:fendtje schreef:Het is 100 gb tussen 0 en 6 uur.
Eens die 100 opgebruikt gaat het van uw 30 gb af.
Onbeperkt is beperkt orange logica.
paar aanpassingen gebeurd nachtsurfen is nu blijkbaar van 18-06 uur en WE
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ik heb reeds 2 jaar Orange Flybox 4G:
15 euro voor 15 GB per maand standaard OF 20 euro voor 30 GB per maand.
Kom je dan nog niet toe kan je 5 of 10 GB aan 10 euro extra bij activeren op je klantenpagina.
De 100 GB na 00u00 tot 06u00 (daluren) is enkel geldig als je 15 of 20 GB per maand niet opgebruikt is.
De webpromo "eerste maand gratis" heb ik nooit gekregen, wel 29 euro ipv 129 euro voor de Flybox bij een jaarabonnement.
15 euro voor 15 GB per maand standaard OF 20 euro voor 30 GB per maand.
Kom je dan nog niet toe kan je 5 of 10 GB aan 10 euro extra bij activeren op je klantenpagina.
De 100 GB na 00u00 tot 06u00 (daluren) is enkel geldig als je 15 of 20 GB per maand niet opgebruikt is.
De webpromo "eerste maand gratis" heb ik nooit gekregen, wel 29 euro ipv 129 euro voor de Flybox bij een jaarabonnement.
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
- Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
- Bedankt: 10 keer
Digiboy niet correct, je hebt enkel die 100 GB extra aks je double boost optie neemt, e
En inderdaad eens je 30 gb opgebruikt is wordt je op lage snelheid gezet 256k
Overigens is de snelheid bij de double boost Max 50 Mbps , zonder de optie 25mbps
En inderdaad eens je 30 gb opgebruikt is wordt je op lage snelheid gezet 256k
Overigens is de snelheid bij de double boost Max 50 Mbps , zonder de optie 25mbps
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
- Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
- Bedankt: 10 keer
Digiboy
Als het u goed uitkomst vertel jij eender wat, in een ander draadje vertel je letterlijk
Voor Internet betaal ik 15 euro per maand via Orange Flybox 4G .... en nu zeg je dat je al van in het begin de optie double boost had..
Niet dat het wat uitmaakt maar geloofwaardig ben je niet
Als het u goed uitkomst vertel jij eender wat, in een ander draadje vertel je letterlijk
Voor Internet betaal ik 15 euro per maand via Orange Flybox 4G .... en nu zeg je dat je al van in het begin de optie double boost had..
Niet dat het wat uitmaakt maar geloofwaardig ben je niet
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Daar ben ik zeer blij mee. 100gb tijdens de nacht was goed natuurlijk maar niet echt handig om te moeten wachten tot dan om bepaalde zaken te doen.proximusboyke schreef: paar aanpassingen gebeurd nachtsurfen is nu blijkbaar van 18-06 uur en WE
Met vanaf 18u het als 'nacht' te bestempelen en ook in het weekend heel de dag is dit een veel interessanter product geworden.
Youtube/Netflix-kijken hiermee is nu doenbaar, weliswaar met enige mate/niet al te hoge resolutie, maar als je niet uw weekends en avonden streaming gaat doorbrengen is daar iets mee te doen.
Toch nog een element van twijfel;
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ernet-home
Zie "Voorwaarden van de Double Boost-optie"
Eerste sectie is duidelijk. Daar staan de nieuwe voorwaarden. De tweede paragraaf - 'Voorwaarden voor gratis surfen in de daluren' - lijkt mij de eerste tegen te spreken.
....weliswaar enkel in het Nederlands. In het Frans is het duidelijk.
Twijfel weg

Er staat daar nog steeds dat dit beperkt is tot de eerste 10 000 klanten, ook in het Frans. Ze zijn hier nu toch al diverse jaren mee bezig. Ze maken er niet speciaal reclame voor maar ze verstoppen het ook niet.
Zouden ze nog niet aan de 10 000 zitten?
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
De meeste mensen hebben een gewone lijn, en dat is goed voor hun, dit word gebruikt door mensen zonder VDSL/coax of heel traag internet, of mensen die met beperkt internet kunnen leven, of mensen die dit meenemen als goedkoop 4G abo, of als failover zou ik het ook nog goed zien, maar er zijn maar een beperkt aantal klanten hiervoor (denk ik), vooral omdat dit niet echt op het platte land gaat werken (nu ben ik daar niet zo vaak, maar als er geen goed signaal is van 4G, geen easy internet @home).
Ofwel is er meer interesse dan ze dachten voor bovenstaand gebruik en lieten ze die 10000 voor wat het was.
Ofwel is er meer interesse dan ze dachten voor bovenstaand gebruik en lieten ze die 10000 voor wat het was.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Kan kloppen raar dat ze hier over niks communiceren.proximusboyke schreef:fendtje schreef:Het is 100 gb tussen 0 en 6 uur.
Eens die 100 opgebruikt gaat het van uw 30 gb af.
Onbeperkt is beperkt orange logica.
paar aanpassingen gebeurd nachtsurfen is nu blijkbaar van 18-06 uur en WE
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Wel op hun sitefendtje schreef:
niks communiceren.

Met de optie Double Boost krijg je een extra nationaal surfvolume van 15 GB per maand, en 100 GB surfvolume per maand tijdens de daluren (dit is tussen 18.00 uur en 6.00 uur en tijdens de weekends) en haal je een maximum downloadsnelheid van 50 Mbps. Indien je de maandelijkse optie wenst te deactiveren dan kan dit pas na 30 dagen. De optie is enkel compatibel met de aanbieding Easy Internet @Home.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ja, dat wel. Maar als ik niet een melding had ontvangen van een nieuw bericht in deze draad had ik het (nog niet) geweten.boonpwnz schreef:Wel op hun sitefendtje schreef:
niks communiceren.
[knip]
Heb geen sms ontvangen op mijn Flybox, en dat sturen ze voor van alles te melden. En ook geen e-mail. Kan nog komen natuurlijk. Misschien dat ze het rustig willen lanceren.
Over de wijziging zelf;
Meestal als iets van toepassing is in het weekend dan is dat ook op wettelijke feestdagen. Voor dit is dat niet volgens de informatie van Orange van toepassing.
-
- Forumtroll
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
- Bedankt: 3 keer
Ik heb reeds 16 maanden een Orange Internet @ home abonnement + boost optie dus 30GB in piekuren en 100GB in daluren en weekends.
Inderdaad ik heb ook nergens een vermelding of mail of sms ontvangen dat de 100GB nu geldig is iedere dag na 18u-06u en niet enkel na 00u00-06u
Misschien dat ze het liever niet promoten om hun netwerk niet te overbelasten? Maar ik ben er wel erg blij mee
* Orange Flybox Internet @ home + Boost optie
* Tv Vlaanderen Satelliet
Inderdaad ik heb ook nergens een vermelding of mail of sms ontvangen dat de 100GB nu geldig is iedere dag na 18u-06u en niet enkel na 00u00-06u
Misschien dat ze het liever niet promoten om hun netwerk niet te overbelasten? Maar ik ben er wel erg blij mee

* Orange Flybox Internet @ home + Boost optie
* Tv Vlaanderen Satelliet
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Er is waarschijnlijk een nieuwe flybox op komst.
In de nieuwsbrief las ik het volgende :
Over enkele weken stellen we de nieuwe modem en de nieuwe aanbieding op de proef en wijden we er een artikel aan op de blog van Orange.
In de nieuwsbrief las ik het volgende :
Over enkele weken stellen we de nieuwe modem en de nieuwe aanbieding op de proef en wijden we er een artikel aan op de blog van Orange.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Die nieuwe zal toch wil die nieuwe zijn die ze sinds een paar weken verkopen.proximusboyke schreef:Er is waarschijnlijk een nieuwe flybox op komst.
.
- Er was de eerste, die witte Huawei van Mobistar met een enkele RJ45, verticaal-model, hebben ze ook even verkocht in Orange-kleuren.
- Dan de TP Link Archer MR-200, horizontaal model, 4 x RJ45.
- En dan nu een nieuwe die waarschijnlijk de Huawei B525s-23a is (en 10 euro duurder) en ook ondersteuning heeft voor 4G+ , terug een verticaal toestel. Handig voor op een vensterbank.
... hé, die nieuwe is niet enkel duurder (39 euro i.p.v. 29 euro) bij instap maar het contract is nu op 24 maanden i.p.v. 12 maanden om het toestel aan die prijs te krijgen.
Aanvulling/correctie:
Mogelijk is het toch maar een contract van 12 maanden.
Op deze pagina;
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ernet-home
... is het 12 maanden. "39 € in plaats van 129 € Met 12 maanden verbintenis"
Op deze;
https://eshop.orange.be/nl/toestellen/m ... nge-flybox
... is het 24 maanden. Ook in het Frans trouwens.
-
- Forumtroll
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 20 nov 2017, 17:39
- Bedankt: 3 keer
En wat als mijn flybox defect is? Krijg ik dan een nieuwe tijdens mijn abonnement of moet de klant een nieuwe aankopen?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
volgens mij is de wet aankoop particulieren van toepassing.
Moeten ze hem binnen de 2 jaar herstellen of omruilen.
Moeten ze hem binnen de 2 jaar herstellen of omruilen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 20 apr 2018, 07:24
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb een Flybox TP-Link die defect is:
Pc moet er naast staan om op wifi te kunnen werken (werkt nu dus op lan-kabel)
Buiten een straal van 3 meter geen wifi meer
Regelmatig "blokken" "bevriezen" van scherm
Moet regelmatig terug opstarten en de manipulatie doen via de internettoegang tot de "Flybox"
De Technishe dienst heeft alles van op afstand getest en gezegd dat er een serie is met problemen
Van hen kreeg ik de toezegging hem om te gaan ruilen voor een Huawai in eender welke shop
Ben naar een shop gegaan in Wijnegem waar ik zeer onvriendelijk werd behandeld en men het beter wist en van de dossiernr niets wou weten
Ik kon hem daar laten en na ongeveer 3 weken zou ik hem dan terug hebben en zou ik mogelijk compensatie kunnen krijgen voor "geen internet"
Men zet je dus gewoon zonder internet en veegt de oplossing van de Technische Dienst gewoon onder tafel
Heb hem terug meegenomen en hoop dat hij het volhoudt tot einde contract en dat ik dus minimaal mijn emails kan blijven checken
WAT EEN SERVICE VAN ORANGE...........SUPER!!!!!!!!
Zo zorg je voor tevreden klanten
[Mod] dubbele post verwijderd
Pc moet er naast staan om op wifi te kunnen werken (werkt nu dus op lan-kabel)
Buiten een straal van 3 meter geen wifi meer
Regelmatig "blokken" "bevriezen" van scherm
Moet regelmatig terug opstarten en de manipulatie doen via de internettoegang tot de "Flybox"
De Technishe dienst heeft alles van op afstand getest en gezegd dat er een serie is met problemen
Van hen kreeg ik de toezegging hem om te gaan ruilen voor een Huawai in eender welke shop
Ben naar een shop gegaan in Wijnegem waar ik zeer onvriendelijk werd behandeld en men het beter wist en van de dossiernr niets wou weten
Ik kon hem daar laten en na ongeveer 3 weken zou ik hem dan terug hebben en zou ik mogelijk compensatie kunnen krijgen voor "geen internet"
Men zet je dus gewoon zonder internet en veegt de oplossing van de Technische Dienst gewoon onder tafel
Heb hem terug meegenomen en hoop dat hij het volhoudt tot einde contract en dat ik dus minimaal mijn emails kan blijven checken
WAT EEN SERVICE VAN ORANGE...........SUPER!!!!!!!!
Zo zorg je voor tevreden klanten
[Mod] dubbele post verwijderd
Laatst gewijzigd door philippe_d 20 apr 2018, 07:47, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: zie modbreak
Reden: zie modbreak
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Als Smart-doorverkoper kan ik de gebrekkige service bij sommige Orange-centers enkel beamen.
Bij de klantendienst wordt dossiernummer aangemaakt en als de klant dan in de winkel staat heeft hij een factuurnummer nodig. Factuur laten zien op gsm is niet voldoende. Het moet dan een factuur op papier zijn. Zowel in Geel als in Diest werd de klant onbeschoft behandeld en in Diest zelfs uitgelachen. De verkoper die u klant gemaakt heeft moet het maar oplossen is blijkbaar hun devies.
Omruilen duurt meerdere weken. Van eerlijke schaamte heb ik zelf zo een abonnement genomen met toestel om klanten tijdelijk te depanneren. Klacht indienen kon pas als de modem opgestuurd en nagekeken was werd mij gezegd.
Bij de klantendienst wordt dossiernummer aangemaakt en als de klant dan in de winkel staat heeft hij een factuurnummer nodig. Factuur laten zien op gsm is niet voldoende. Het moet dan een factuur op papier zijn. Zowel in Geel als in Diest werd de klant onbeschoft behandeld en in Diest zelfs uitgelachen. De verkoper die u klant gemaakt heeft moet het maar oplossen is blijkbaar hun devies.
Omruilen duurt meerdere weken. Van eerlijke schaamte heb ik zelf zo een abonnement genomen met toestel om klanten tijdelijk te depanneren. Klacht indienen kon pas als de modem opgestuurd en nagekeken was werd mij gezegd.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Toen ik mijn Easy Internet @home abonnement wou afsluiten ben ik naar de Orange shop in de Baselix Shopping center, Sint-Agatha-Berchem. Ik was alleen in de winkel, de verkoper was in de opslagruimte/dooropening aan het telefoneren en het klonk als een privé-gesprek. Hij had mij wel gezien.
Na een tien minuten wachten besloot ik dat ik die verkoper mijn verkoop niet gunde. Ben naar de Orange Shop van de Hyper Carrefour vlakbij geweest. Daar was de verkoper wel blij dat ik iets wou kopen en sprak zelfs wat Nederlands.
Na een tien minuten wachten besloot ik dat ik die verkoper mijn verkoop niet gunde. Ben naar de Orange Shop van de Hyper Carrefour vlakbij geweest. Daar was de verkoper wel blij dat ik iets wou kopen en sprak zelfs wat Nederlands.