3x Mobotix deurbellen, nieuw.

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Object + omschrijving:

Door omstandigheden (stopzetting samenwerking met installateur) zit ik hier met drie onafgewerkte Mobotix-deurbelsystemen. Dat betekent: camera + klavier+RFID. We hebben een nieuwbouwwoning-tweewoonst waar we deze wilden installeren maar helaas is het te ingewikkeld om dit zonder installateur te doen. Wie heeft interesse?

A. Mobotix T25 standaard driedelige set wit, ongeopende doos, bekomen via een ruildeal
B. Mobotix T25 standaard driedelige set donkergrijs, volledige doos zonder kader (die hangt tegen de muur en kan evt gedemonteerd worden).
C. Mobotix T25 tweedelige set (camera+klavier), horizontaal kaderwerk

Geenenkele camera of klavier is in gebruik geweest. Enkel de kaders zijn aan de muur bevestigd.

Zelf demonteren van kaders etc.
t25-zwart_1.png
Mobotix-MX-T25-SET1_gmcua.jpg
Minimumprijs:
A.1200
B. 850
C. 600

lot B kan enkel verkocht worden als A en C ook wegraken.

Hoogste bod x-aantal uur na het hoogste bod wint: stopzetting veiling maandagochtend 10u. (per € 50 aub)
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: bij voorkeur ophalen (en zelf demonteren van B en C)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Installatie manual kan je nochtans vinden op https://www.mobotix.com/sites/default/f ... 141124.pdf
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

Ze zijn sowieso te koop. De installatie is voor mij hogere wiskunde.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

Het is kwalitatief fantastisch spul, maar wat mij betreft te hoog gegrepen.
baggins
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb er ook een, gecombineerd met een eKey fingerprint reader.
Ik heb de initiële installatie niet zelf gedaan, maar nadat ik me door de manual heb geworsteld bleek alles toch niet zo ingewikkeld te zijn.
Er zijn toch wel installateurs te vinden die je in gang kunnen zetten? Het is zonde om dit zeer degelijk materiaal zomaar van de hand te doen, gelet op de investering die je reeds gedaan hebt.
Door wat ga je het vervangen? IP deurstations zijn nu eenmaal iets ingewikkelder dan een gewone deurbel en vragen allemaal wat werk om in gebruik te nemen...
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb mijn oog laten vallen op een deurbel die via ifttt werkt. Type ring2 of hello van nest. Zo kan ik mijn deursloten (nuki) aansturen. Maar goed. Wie doet een voorstel?
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

De MOBOTIX toestellen zijn nieuw. Door verkeerde afspraken met de leverancier zit ik er nu mee en wil ik een eenvoudiger systeem. Misschien zijn er installateurs die dit toch wel willen overnemen aan inkoopprijs?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

liegebeestig schreef:Misschien zijn er installateurs die dit toch wel willen overnemen aan inkoopprijs?
Waarom zou een installateur een tweedehands toestel zonder factuur willen overnemen ?

Zoek je gewoon iemand die de installatie wil doen... dit is geen rocket science hé.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

Het is geen tweedehands toestel. Maar goed. Ik zoek geen installateur want ook nadien blijft het te ingewikkeld in gebruik.
Beepee
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

En dan nog aan de inkoopprijs ....
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

liegebeestig schreef:Het is geen tweedehands toestel. Maar goed. Ik zoek geen installateur want ook nadien blijft het te ingewikkeld in gebruik.
Tuurlijk is dat een tweedehands toestel. Jij hebt het gekocht en nu verkoop je het door. Maakt niet uit of het nog nooit uit de verpakking is geweest.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Geen discussies in verkooptopics aub.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

Jullie waren bijzonder onbehulpzaam hier. Eerder vijandig. Snap ik niet. Alle drie volle garantie vanuit MOBOTIX. Ik zoek verder naar een koper.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

We zijn gewoon realistisch, een installateur koopt toestellen aan inkoopprijs met factuur (zodat hij dit kan inbrengen in z'n boekhouding) bij Mobotix, waarom zou je dan denken dat hij dit van jou gaat kopen voor een gelijkaardige prijs zonder factuur en zonder rechtstreekse garantie (trouwens als al heeft hij garantie via jou dan is die reeds gedeeltelijk verlopen tegen de tijd dat hij het kan plaatsen).

Iedereen hier op het forum is enorm behulpzaam en zou je zeker bijstaan en raad geven bij de installatie van je hardware, maar als we eerlijk zijn en je wijzen op je onrealistische verwachtingen om tweedehands spul aan quasi de nieuwprijs te verkopen (iets wat je wel meer doet) dan zijn we plots vijandig ?

Ik begrijp trouwens niet dat je voor meer dan 2600 euro aan hardware koopt en pas erna tot de conclusie komt dat het toch niet is wat je dacht.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

Wie zegt dat ik voor meer dan 2600 euro aan hardware gekocht heb? Goed. Als alternatief wil ik ook wel een installateur zoeken.

Alles hier ooit verkocht is trouwens eerlijk en correct verkocht voor mijn vraagprijs. Blijkbaar was die dan toch realistisch voor sommigen. Straf he.
Beepee
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Wat was je inkoopprijs dan? Als je eventueel aan die prijs wil verkopen en die lager is dan 2.600 euro kan je die maar beter vermelden
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster

Je mag altijd een voorstel doen voor de drie samen of alleen de gesealde doos.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”