Ik heb nu gevraagd wanneer binnenkort zal zijn. Ben benieuwd! Goed nieuws om indoor-dekkingen op te lossen. Zeker in veel nieuwe gebouwen enzo!

Let op: de onafhankelijkheid hangt af van de instellingen van de aanbieder!Quid pro quo schreef:Een network extender of femtocell creëert een 3G signaal in een radius van +/- 15 meter rondom de plaats waar hij wordt geïnstalleerd
Het werkt via een UTP aansluiting op je router/HGW/switch onafhankelijk van welke ISP je hebt.
Klopt Liko wat betreft Proximus, de network extender van Orange echter werkt wel degelijk ongeacht van de ISP die je thuis hebtLiko schreef:Let op: de onafhankelijkheid hangt af van de instellingen van de aanbieder!
Bij proximus werkt het enkel met proximus internet !
Als in enkel Orange klanten maar geen MVNO's en roaming klanten? Zou mij vreemd lijken, want ze verliezen niet echt iets door de twee groepen toe te laten.ITnetadmin schreef:Opgelet: femtocellen werken vaak enkel voor gsms met simkaart van dezelfde provider; u weet wel, vendor lock in enzo.
Je kan dit aanvragen via de klantendienst. Ik heb het zelf via hun facebookpagina geregeld. Die mensen zijn heel correct en snel!kloon schreef:Hoe kan ik deze aanvragen aub.
Uitleg mag via pm indien nodig.
Bij telenet/base is het gratis.buthead schreef:Bij de concurrentie zou dit 140 euro kostenDus dikke duim omhoog voor Orange als ze dit gratis gaan aanbieden.
Op TN hun site staat nog vanaf 140 euroJorenD schreef:Bij telenet/base is het gratis.buthead schreef:Bij de concurrentie zou dit 140 euro kostenDus dikke duim omhoog voor Orange als ze dit gratis gaan aanbieden.
Bij proximus betaal je per maand, maar kan het ook gratis...
Bij welke provider is het 140 euro?
Hoe werken deze precies ivm data verbruik en IP ?Quid pro quo schreef:Klopt Liko wat betreft Proximus, de network extender van Orange echter werkt wel degelijk ongeacht van de ISP die je thuis hebtLiko schreef:Let op: de onafhankelijkheid hangt af van de instellingen van de aanbieder!
Bij proximus werkt het enkel met proximus internet !
Is het iemand al opgevallen dat sinds de laatste iOS update Telenet plots Wifi Calling aanbiedt?houttbe schreef:In Frankrijk biedt Orange WiFi Calling aan: https://reseaux.orange.fr/connexion/par ... assistance. Waarom kan dat hier niet? Ik heb liever die oplossing voor binnenhuis bereik dan een bijkomende signaalbron.
Lol Telenet en hun woordje strafste. Gewoon zalig dat het bij hun altijd straf isbuthead schreef:
Via hun fb de vraag gesteld en het is te bekijken zeggen ze
Ja, zelf geen ervaring mee, maar dit werd elders op het forum al vermeld.jack the ripper schreef:Kan je dit ook gebruiken als je enkel gsm's bij Orange hebt?
Misschien eens het proberen waard dan moest het me echt beginnen storen. Op zich valt het niet zoveel voor dat mijn gesprekken er last van ondervinden (of toch niet genoeg om echt storend te werken).Amazor schreef:Ja, zelf geen ervaring mee, maar dit werd elders op het forum al vermeld.jack the ripper schreef:Kan je dit ook gebruiken als je enkel gsm's bij Orange hebt?
Kan het zijn dat Proximus je aansluiting geweigerd heeft wegens het niet mogelijk zijn van televisie i.p.v. internet?
Internet en telefonie MOETEN beschikbaar zijn, hoe traag het ook is (minimum 1 Mbps).
Ik heb dan de klantendienst gebeld en die zeiden dat ik niet aangesloten kon worden totdat hun netwerk was aangepast.U hebt onlangs een bestelling gedaan voor de installatie van uw nieuwe Proximus-dienst(en).
Het netwerk op uw installatieadres is momenteel verzadigd en daarom kunnen we uw aanvraag niet realiseren vóór 31 december 2017.
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het ongemak en wij zullen contact met u opnemen zodra wij uw installatie kunnen uitvoeren.