Ik had op 23 december nieuwe laptop gekocht en nu staat hij in solden bij coolblue en 100 euro goedkoper. Ik zei dat ik het jammer vond dat ik het niet eerder had besteld en coolblue gaat me het verschil terugstorten.
top service!
![Birthday Smile :bdaysmile:](./images/smilies/icon_bdaysmile.gif)
Alleen spijtig dat de licenties zo prijzig zijn.selder schreef:Synology licentie voor 1 extra camera bovenop de 2 standaard camera's.
Eens zien of ik een vierde in de keuken kan installeren...
Hier enkele weken geleden een televisie besteld voor de schoongrootouders. Binnen de twee weken 500 euro eraf... Naar Coolblue winkel gegaan en men kon echt niets doen. Enige 'oplossing' was de TV retourneren en opnieuw bestellen (en die oplossing heb ik zelf moeten opperen).boonpwnz schreef:Wow coolblue is lekker vrijgevig.
Ik had op 23 december nieuwe laptop gekocht en nu staat hij in solden bij coolblue en 100 euro goedkoper. Ik zei dat ik het jammer vond dat ik het niet eerder had besteld en coolblue gaat me het verschil terugstorten.
top service!
Ik ben net het tegenovergestelde. Kzou snoeien zelfs waar het niet nodig is.JamesEarlGray schreef:
Soit, nu heb ik het probleem dat ik zo iemand ben die nooit iets durft weggooien, al zeker niks digitaal. Zo staat het volume nu al voor meer dan 2/3de opgevuld en dat is nog maar de data die ik overgezet heb van enkele JBODs. Ik zal eens strenger moeten snoeien.
Bwa kweet ni, die vier-bay is ook veel goedkoper dan die vijf-bay. Daarnaast is de prijs per GB voor schijven van 8TB niet veel verschillend van die voor schijven van 6TB.selder schreef:Met een 4-bay moest ik dan naar minstens 8TB per HDD gaan en dat was duurder dan dan deze 5-bay met 5 HDDs.
De CPUs in de DS1517+ zijn veel sneller en hebben een uitgebreidere instructieset waardoor alle apps erop (bijvoorbeeld Surveillance station) wat snappier is. Alleen al de DSM op de DS1517+ is véél sneller en reageert beter dan op de oude DS1512+.
Mijn DS1511+ gaat nog steeds goed vooruit. De DSM software is misschien niet zo "snappy" meer, maar file transfer is nog steeds tip top. Terwijl ik dit schrijf ben ik aan het koppieren van een server naar de NAS tegen volledige lijn snelheid. En dat is uiteindelijk voor mij wat telt.selder schreef:18GB werd te weinig & de DS1512+ had al wel z'n beste tijd gehad - zelfs na een upgrade naar 3GB RAM. Met een 4-bay moest ik dan naar minstens 8TB per HDD gaan en dat was duurder dan dan deze 5-bay met 5 HDDs.
De CPUs in de DS1517+ zijn veel sneller en hebben een uitgebreidere instructieset waardoor alle apps erop (bijvoorbeeld Surveillance station) wat snappier is. Alleen al de DSM op de DS1517+ is véél sneller en reageert beter dan op de oude DS1512+.
Ook vandaag in de post, een closed loop Asetek 545LC voor in de DAN A4-SFX v2 (nu nog de rest van de onderdelen bij elkaar sprokkelen)
IMG_0393.jpg
Het kan ik heb nooit een plasma tv gehad dus vind dit al een hele verbeteringpetrol242 schreef: Mooi toestel trouwens. Maar het echte zwart heb ik alleen nog maar in plasma gezien in een lager prijsklasse. Maar dat is zoals het mp3 topic héél subjectief
Ik heb de 8TB versie voor iets meer dan een jaar.malinwa001 schreef:
Het werd tijd voor wat meer opslag.
I know rommel seagate
Hoe komt het dat een 16 poort meer dan dubbel eo groot is als de 8 poort versieMClaeys schreef:TP-Link TL-SG1016DE
Sinds dinsdag Proximus internet op men bouw, dus managed switchke gekocht om met VLANs te kunnen gebruiken. Een dezer weken mijn Fritzbox overzetten.