Pebble heeft onder de naam Pebble Time een nieuwe smartwatch aangekondigd. De Pebble Time is dunner dan de huidige Pebble-horloges en beschikt over zowel een microfoon als een kleurenscherm op basis van e-ink-technologie. Er is tevens aan de software gesleuteld.
http://tweakers.net/nieuws/101552/pebbl ... m-aan.html
https://www.kickstarter.com/projects/59 ... pebble.com
Pebble Time
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Hoe snel was die kickstarter wel niet funded
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik ben teleurgesteld TBH...
Heb een Steel, en had gehoopt dat ze dat design hadden doorgetrokken. Jammer dat ze nu terug naar die goedkope looks teruggaan.
[ Post made via mobile device ]
Heb een Steel, en had gehoopt dat ze dat design hadden doorgetrokken. Jammer dat ze nu terug naar die goedkope looks teruggaan.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Sinds deze week is de Pebble Time Steel beschikbaar voor $ 299devastator schreef:Ik ben teleurgesteld TBH...
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik heb dan maar in extremisch een early bird voor de plastic versie gepledged. Op zich liever een echte Android Wear, maar ik ga eerlijk zijn: de battery life van de Pebble is echt wel fantastisch. Hopelijk wel iets steviger/kwaliteitsvoller dan de eerste generatie, maar dat zou moeten lukken?
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Je bedoelt $ 250FunkStar schreef:Sinds deze week is de Pebble Time Steel beschikbaar voor $ 299devastator schreef:Ik ben teleurgesteld TBH...
$ 299 is de prijs uiteindelijk als het niet meer op Kickstarter is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Triestig....
https://androidworld.nl/nieuws/fitbit-w ... kt-bedrag/
Dit is geen goed nieuws voor de mensen die een Pebble hebben gekocht en hierbij hoopten dat het ecosysteem verder zou worden uitgebreid. Als de overname doorgaat, zal er naar alle waarschijnlijkheid minder actief worden geïnvesteerd en zullen nieuwe apps en watchfaces uit blijven.
https://androidworld.nl/nieuws/fitbit-w ... kt-bedrag/
Dit is geen goed nieuws voor de mensen die een Pebble hebben gekocht en hierbij hoopten dat het ecosysteem verder zou worden uitgebreid. Als de overname doorgaat, zal er naar alle waarschijnlijkheid minder actief worden geïnvesteerd en zullen nieuwe apps en watchfaces uit blijven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
"Pebble Time 2 en Core geschrapt bij overname door Fitbit" *update* http://androidworld.nl/nieuws/pebble-ti ... geschrapt/ via @Androidworld
Waarom kan Fitbit garantie niet overnemen? Ik heb pebble time steel.
verstuurd via mijn Android smartphone using Tapatalk
Waarom kan Fitbit garantie niet overnemen? Ik heb pebble time steel.
verstuurd via mijn Android smartphone using Tapatalk
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Fitbit neemt Pebble niet geheel over he... Dus moeten ze ook niet de garantie overnemen.
Fitbit neemt de interessante delen over, zijnde de intellectual property en de knowledge, een deel van het personeel, en de andere leuke dingen.
De overhead en kosten, zijnde supportcommitments, grafisch designers, assets enz... nemen ze niet over.
Tis dus eerder een buyout van de interessante bedrijfsdelen, dan een overname, als ik het goed heb gevolgd wat er precies wel/niet vervat zit in de "overname".
Fitbit neemt de interessante delen over, zijnde de intellectual property en de knowledge, een deel van het personeel, en de andere leuke dingen.
De overhead en kosten, zijnde supportcommitments, grafisch designers, assets enz... nemen ze niet over.
Tis dus eerder een buyout van de interessante bedrijfsdelen, dan een overname, als ik het goed heb gevolgd wat er precies wel/niet vervat zit in de "overname".
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Toofe gasten. Een paar weken geleden nog pebble time's volop verkopen op ibood... Nu ja, als er een probleem mee is, dan claim ik garantie bij ibood!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Jammer. Wel leuk dat we nog een half jaar langer gebruik kunnen maken van alles, maar jammer omdat er nog steeds geen goede vervanger is voor de Pebble smartwatches.
Ik stoor me er nog steeds aan hoe dik en lomp de meeste watches zijn - ik heb geen brede polsen, die PT is ideaal qua size.
Ik stoor me er nog steeds aan hoe dik en lomp de meeste watches zijn - ik heb geen brede polsen, die PT is ideaal qua size.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Mogelijk kunnen we de levensduur van onze Pebble's hiermee rekken: https://rebble.io/
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30