Ik heb een witte telenet wifi router modem van telenet en heb een basic internet abonnement (50Mbps)
Bij de telenet speed test heb ik
ping 13 msec
jitter 1054 msec
dowload 0,1 Mbps
upload 2,4 Mbps
het probleem is de hoge jitter en lage download snelheid.
jitter is blijkbaar "variatie in respose tijd"
zou de oorzaak van de hoge jitter aan de wifi router/modem liggen of ligt dat aan het internet, deels netwerk van telenet?
er komt maandag een technieker van telenet langs, hopelijk weet die iets af van jitter.
hoge jitter lage download speed
-
- Plus Member
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 18 sep 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
1. Hebt ge een toestel dat ge rechtstreeks kan aansluiten op de modem via UTP?
2. Hebt ge 1 of meerdere toestellen getest?
Als zowel wifi als UTP hetzelfde probleem geven gewoon tech laten komen. Mogelijk modem issue of evt aansluiting buiten die niet goed is.
2. Hebt ge 1 of meerdere toestellen getest?
Als zowel wifi als UTP hetzelfde probleem geven gewoon tech laten komen. Mogelijk modem issue of evt aansluiting buiten die niet goed is.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heb je eigenlijk wel een probleem... of staar je je nu blind op dit cijfer ?louis14 schreef:het probleem is
Edit: ik moet over de up/downloadcijfers gekeken hebben want die zijn echt niet normaal.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 20 jan 2018, 12:26, in totaal 1 gewijzigd.
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Heb je op de reset gedrukt waar er in je vorige post een opmerking van werd gedaan ?, is het WiFi bereik van de modem voldoende geweest om je achterste vertrekken te voorzien ?
Heb je trouwens de test gedaan met een netwerkkabel, of met WiFi in je achterste vertrekken ?
Als er een technieker langs komt, maak je dan maar geen zorgen. Die lossen dat wel op,
Heb je trouwens de test gedaan met een netwerkkabel, of met WiFi in je achterste vertrekken ?
Als er een technieker langs komt, maak je dan maar geen zorgen. Die lossen dat wel op,
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Het ligt aan de telenet speedtest.... heb ik ook gezien vanavond en heb geen telenet.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Patje schreef:Het ligt aan de telenet speedtest
Inderdaad, Dit probleem heb ik hier ook.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- crosserke
- Member
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 13:53
- Locatie: Beringen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 5 keer
Doe hier de test. http://www.speedtest.net/nl
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.