2 autosalon tickets voor zondag 14/01
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
2 autosalon tickets die geldig zijn op zondag 14/01

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Begrijp trouwens niet zo goed waarom je er naartoe wilt. Het gaat daar ontzettend druk zijn, alle prijzen voor eten en drank zijn overdreven en je kan er toch niks kopen want je moet ervoor naar een dealer gaan.
En mijn mening is : Dat het ieder jaar dezelfde standopbouw is en dat er niet echt iets vernieuwends is aan het autosalon.
Maar veel succes als je toch gaat.
En mijn mening is : Dat het ieder jaar dezelfde standopbouw is en dat er niet echt iets vernieuwends is aan het autosalon.
Maar veel succes als je toch gaat.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
De reden dat je zou gaan: veel merken op kleine oppervlakte, maakt vergelijken gemakkelijker.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- LighScan
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Dat exact.
Het salon lokt ook veel nieuwsgierige niet-potentiële kopers, dat begrijp ik iets minder. Maar inderdaad: voor potentiële kopers is dit een zeer mooie gelegenheid om op relatief kleine oppervlakte alle merken en modellen te bekijken en erover te informeren.
Zelf koop ik binnenkort een nieuwe motor, dus jawel, ik ga naar het salon.
Het salon lokt ook veel nieuwsgierige niet-potentiële kopers, dat begrijp ik iets minder. Maar inderdaad: voor potentiële kopers is dit een zeer mooie gelegenheid om op relatief kleine oppervlakte alle merken en modellen te bekijken en erover te informeren.
Zelf koop ik binnenkort een nieuwe motor, dus jawel, ik ga naar het salon.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 18 keer
EDIT: excuses, die van mij zijn niet geldig op zondag...simon1991 schreef:Voor €10 kan ik er u 2 bezorgenZie ook zoekertje op https://www.2dehands.be/hobby/tickets/b ... dium=email
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Dat informeren kan wel eens tegenvallen; mijn vader heeft voor een automerk gewerkt en moest opleiding geven aan jobstudenten die aan potentiële klanten uitleg moesten geven. Als je een foldertje gelezen hebt weet je er waarschijnlijk meer overLighScan schreef: alle merken en modellen te bekijken en erover te informeren.

Nu ja, een tijd geleden een BMW fleet expert gesproken die bij hoog en bij laag beweerde dat de BMW 8-traps en de Mercedes 9-traps dezelfde versnellingsbak was, maar "dat Mercedes er een versnelling meer in geprogrammeerd had". Je weet wel, tandwielen as a service en zo...
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik heb die die ik gekregen heb al uitgedeeld 
Voor diegenen die het autosalon bezoeken niets zegt: begrijpen jullie dan niet dat iemand die wel geïnteresseerd is in auto’s daar zijn hart kan ophalen?

Voor diegenen die het autosalon bezoeken niets zegt: begrijpen jullie dan niet dat iemand die wel geïnteresseerd is in auto’s daar zijn hart kan ophalen?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik ga ook elk jaar, ik doe dat via een Bdag-trip. Ik verveel mij er nooit. Meestal combineren we dat met een dag in Brussel. Die metroticket is toch de hele dag geldig 
Waarom, ik zie graag auto's en moto's.
Er eten en drinken doe ik niet, dat heb ik zelf bij. 1x daar gegeten... man die prijzen zijn veel te hoog voor wat je krijgt.

Waarom, ik zie graag auto's en moto's.
Er eten en drinken doe ik niet, dat heb ik zelf bij. 1x daar gegeten... man die prijzen zijn veel te hoog voor wat je krijgt.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik vind het te gek voor woorden dat je moet betalen om naar auto's te mogen kijken
.
Voor de supercars moet je naar het schijnt nog extra betalen.
Hilarisch.
Ik zou denken: wees blij dat ik uw auto/merk wil komen kijken, want dat zou mogelijks resulteren in een aankoop.
Ik weet wel dat heel dat circus veel geld kost (afhuren, setup, personeel), maar dat moet je er dan maar uithalen met de meerverkoop?
Nu ja, ik heb er geen last van:).

Hilarisch.
Ik zou denken: wees blij dat ik uw auto/merk wil komen kijken, want dat zou mogelijks resulteren in een aankoop.
Ik weet wel dat heel dat circus veel geld kost (afhuren, setup, personeel), maar dat moet je er dan maar uithalen met de meerverkoop?
Nu ja, ik heb er geen last van:).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Dit jaar niet. En wat je extra betaald zou naar een goed doel gaan. Dus is het enigszins aanvaardbaar.heist_175 schreef:Ik vind het te gek voor woorden dat je moet betalen om naar auto's te mogen kijken.
Hilarisch.
Mij zegt het autosalon ook wel iets, maar niet met al die drukte, daarom lang leven de persdag

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Dit is toch met alles in Belgie? Ze denken dat ze even goed zijn als de grote: Geneva/Paris/LA/...
Maar zolang het stampvol zit met mensen die ervoor willen betalen, gaan ze het echt niet gratis maken
Meestal als ik wil gaan, kan een of andere garage me wel een paar tickets bezorgen. Wat ook logisch is.
Maar zolang het stampvol zit met mensen die ervoor willen betalen, gaan ze het echt niet gratis maken

Meestal als ik wil gaan, kan een of andere garage me wel een paar tickets bezorgen. Wat ook logisch is.