Ik kom daarnet iets tegen op Mijn Scarlet. Als je naar het volgende gaat:
Mijn abonnement --> Mijn Product --> Scarlet Trio (mijn geval) --> Bekijk je snelheid.
Dan zie je de max waarde van je lijn.
In mijn geval 100/35.
In echt haal ik 50/4.
Geen idee wat de bedoeling is van deze nieuwe "optie" bij Scarlet. Mogelijks iets nieuws opkomst bij Scarlet?
Scarlet, bekijk je snelheid
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 15 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Het is een soort speedtest, misschien iets met Flash want dat staat bij mij niet geïnstalleerd?Sorry, maar we kunnen je huidige snelheid niet berekenen. Neem contact op met onze klantendienst.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 88 keer
inderdaad, bij mij komt er ook de sync, nl. 100/30, tevoorschijn.thepretorian schreef:Dan zie je de max waarde van je lijn.
blijkbaar niet, want momenteel zit ik (volgens de speedtest resultaten) nog met een 100/15 cap.cptKangaroo schreef:Het is een soort speedtest
Is wel een nuttig feature zodat het grote publiek zijn sync kan nakijken (als ze al weten dat er zoiets bestaat), zonder enige kennis van modem paswoorden, bbox-3 tools, etc. En als Scarlet op de Px infrastructuur zoiets on-line kan ter beschikking stellen, dan moet Px toch volgen (mss. staat het al ergens op de 'Mijn Proximus' maar moet je even hard zoeken als bij Scarlet, om het te vinden
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Kun je je router/modem eens proberen herstarten?
Laatst gewijzigd door TiTanium 01 jan 2018, 22:34, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Fullquote = tegen de regels!
Reden: Fullquote = tegen de regels!
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
In Myproximus hebben wij dat ook staan, alleen staat er 100 / 6 Mbps (zoals mijn abo) en niet onze sync snelheid, van mij zou dat 100 / 30 zijn...DIBO schreef:inderdaad, bij mij komt er ook de sync, nl. 100/30, tevoorschijn.thepretorian schreef:Dan zie je de max waarde van je lijn.
blijkbaar niet, want momenteel zit ik (volgens de speedtest resultaten) nog met een 100/15 cap.cptKangaroo schreef:Het is een soort speedtest
Is wel een nuttig feature zodat het grote publiek zijn sync kan nakijken (als ze al weten dat er zoiets bestaat), zonder enige kennis van modem paswoorden, bbox-3 tools, etc. En als Scarlet op de Px infrastructuur zoiets on-line kan ter beschikking stellen, dan moet Px toch volgen (mss. staat het al ergens op de 'Mijn Proximus' maar moet je even hard zoeken als bij Scarlet, om het te vinden
dus kan het een teken zijn dat ze de kraan opendraaien en dat men zal krijgen wat je haalt van sync !
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Volgens mij gewoon de sync snelheid van de modem, ter info.thepretorian schreef:Geen idee wat de bedoeling is van deze nieuwe "optie" bij Scarlet. Mogelijks iets nieuws opkomst bij Scarlet?
Ik zou daar niet op rekenen. Scarlet Trio volgt de snelheden van Proximus Start, en het zou me verwonderen dat Proximus de snelheden van zijn laagste formule zou verhogen (toch niet drastisch).C1nder schreef:Hopelijk verhogen ze dit wel binnenkort!
Als ze de (upload) snelheden van Comfort en Maxi zouden verhogen (vb resp naar 20 en 40 mbps), dan zie ik Start misschien wel "iets" verhogen (naar 60/10 of zo?) - gewoon speculatie .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.