zeldzaam beeldje gekocht
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik heb een paar weken terug de deurbel ring 2 gekocht. Zeer tevreden over.Robert Ford schreef:HIKVISION DS-KB6003-WIP Wi-Fi Video Doorbell
2017-12-27 09.48.37 (Medium).jpg
Ik heb er nog zo een te koop, mochten er geïnteresseerden zijn. Nieuw en niet gebruikt. Of de doos erbij is weet ik zo vanbuiten niet.Jack Daniels schreef:Fritzfon C5. Weliswaar tweedehands gekocht voor 40 euro. En nee philippe_d, ik verkoop hem niet
heb je daar onvif ondersteuning op. ben al geruime tijd op zoek achter een deur camera op wifi met stroom maar met onvif ondersteuning om de stream ook apart op te slaan. vb met bleu iris of ds cam?Robert Ford schreef:HIKVISION DS-KB6003-WIP Wi-Fi Video Doorbell
Zie pbliegebeestig schreef:Ik heb er nog zo een te koop, mochten er geïnteresseerden zijn. Nieuw en niet gebruikt. Of de doos erbij is weet ik zo vanbuiten niet.Jack Daniels schreef:Fritzfon C5. Weliswaar tweedehands gekocht voor 40 euro. En nee philippe_d, ik verkoop hem niet
Verkooptopic ? Startprijs ? Meeneemprijs ?liegebeestig schreef:Ik heb er nog zo een te koop, mochten er geïnteresseerden zijn. Nieuw en niet gebruikt. Of de doos erbij is weet ik zo vanbuiten niet.Jack Daniels schreef:Fritzfon C5. Weliswaar tweedehands gekocht voor 40 euro. En nee philippe_d, ik verkoop hem niet
Nog vergeten vermelden dat ik ook heb gekocht deze week.Jack Daniels schreef:Fritzfon C5. Weliswaar tweedehands gekocht voor 40 euro. En nee philippe_d, ik verkoop hem niet
Hier mag niets verkocht worden. Graag juiste topic aanmaken.Jack Daniels schreef:Zie pbliegebeestig schreef:Ik heb er nog zo een te koop, mochten er geïnteresseerden zijn. Nieuw en niet gebruikt. Of de doos erbij is weet ik zo vanbuiten niet.Jack Daniels schreef:Fritzfon C5. Weliswaar tweedehands gekocht voor 40 euro. En nee philippe_d, ik verkoop hem niet
jossie schreef:Robert Ford schreef:HIKVISION DS-KB6003-WIP Wi-Fi Video Doorbell
Certificaat is altijd op een dns naam, dus het ip heeft geen belang.brubbel schreef:Hoe zit dat met certificaten als je naar een nieuwe ip range switcht? Of zit daar nog een load balancer tussen?
Ik veronderstel toestel aansluiten op router en bellen maar.Jack Daniels schreef:Fritzfon C5. Weliswaar tweedehands gekocht voor 40 euro. En nee philippe_d, ik verkoop hem niet
Bedankt, hou het voorlopig wel bij mijn Telenet Tring.BertG3 schreef:@Karine
De Fritz!Fon is inderdaad plug&play (allé zelfs nie plug maar soit)
Je hebt wel een VoIP account nodig en ik vermoed dat telenet de SIP-gegevens niet vrijgeeft. Een account bij OVH of betamaxklonen kan dan wel een goede optie zijn.
Gewoon even DECT functie op de FB inschakelen en de C5 laten koppelen met de FB. Qua audio kwaliteit: echt heel goed, een pak beter dan mijn vorige draadloze telefoons. Leuk telefoontoestel, tout court. Weer een kabel minder aan de FB. Mijn vast tel. nr. is trouwens VoIP bij OVH. Ik heb een paar jaar geleden mijn Belgische nummer naar OVH laten porteren. Verder heb ik gewoon Internet Start bij Proximus en anders niks.karine schreef:Ik veronderstel toestel aansluiten op router en bellen maar.Jack Daniels schreef:Fritzfon C5. Weliswaar tweedehands gekocht voor 40 euro. En nee philippe_d, ik verkoop hem niet
Is die kwaliteit identiek aan vaste telefoonlijn want Telenet Tring laat vaak te wensen over ?