raf1 schreef:
Onzin, voorheen werkte hun gsm perfect. Telenet had hen moeten informeren dat wegens een netwerkaanpassing de dienst op hun adres niet meer kan geleverd worden en dat ze moeten overstappen naar Proximus of Orange.
Nu int Telenet de abonnementsgelden terwijl ze geen dienst meer leveren.
Wel opmerkelijk dat deze consumenten de automatische reflex hebben om een journalist in te schakelen en niet de automatische reflex om meteen naar Proximus of Orange over te stappen.
Als ik een ding gemerkt heb hier is dat ge wel ferm anti Telenet zijt. Kan goed begrijpen dat ge slechte ervaring met hun hebt gehad of dat ge het niet eens zijt met hun manier van werken maar om zo te bashen? Het begint echt erg te worden.
Telenet stuurt normaal gezien altijd een bericht uit met de melding dat ze overgezet worden op het nieuwe netwerk en dat dit ook voor problemen kan zorgen (hier werd zelfs een mail voor verstuurd).
Telenet biedt momenteel de mogelijkheid om (gratis) een MCE unit af te halen zodat ze binnenhuis bereikbaar zijn met hun GSM toestellen en proberen dan ook hun netwerk op termijn te verbeteren door de masten te upgraden/bij te plaatsen.
Helaas is dat laatste iets moeilijker om op korte termijn te realiseren aangezien ze daar vergunningen voor nodig hebben die de Vlaamse staat/gemeente niet zomaar goedkeurt.
raf1 schreef:Hopelijk stuurt Proximus of Orange deze middag een huis-aan-huisverkoper naar de Nederholbeekstraat in Etikhove, dan zijn die mensen meteen verlost van de arrogantie van een bedrijf dat mensen van de ene op de andere dag zonder verbinding zet.
Want Proximus is alles behalve arrogant zeker? Hebben het bij mij ook eens geflikt mij over te zetten op hun netwerk door zo'n aan-huis-verkoper. Het enige dat ik ontvangen had van die persoon toen was een voorstel, geen effectief contract om aan te gaan. Blijkbaar zijn ze daar bij Proximus wat losser in want enkele dagen later was mijn nummer bij Orange verdwenen en stond ik bij Proximus in hun database.
Qua bereik is Proximus goed, daar heb ik geen klachten over gehad maar hoe ze te werk gaan blijf ik alles behalve goed vinden.