Macbook Pro

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
michel68
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Omdat ik mijn macbook pro meer in de schuif ligt dan wat anders zet ik deze te koop
het is een macbook pro 15" model mid 2012
CPU I7 2.3ghz
10 GB geheugen
500 GB SSD samsung 840 evo
gpu is een intel HD Graphics 4000 en NVIDIA Gforce GT 650M
batterij gaat nog een paar uur mee. heeft nu 211 laadcycli
Dit is het model zonder retina scherm
Heeft een kleine bluts in linker bovenhoek wat niet erg opvalt, verder is deze in perfecte staat.
mac os High Sierra geinstalleerd


Startprijs is € 450.
Opbieden per € 10.
48 uur zonder tegenbod en de macbook is van u
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Waar op te halen?

Wel interesse maar wil niet te ver.
michel68
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

boonpwnz schreef:Waar op te halen?

Wel interesse maar wil niet te ver.
Oops vergeten te vermelden : Westerlo

Verstuurd vanaf mijn Pixel C met Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ok bedankt dat is iets te voor me ik woon in WVL
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Fototje van bluts en van de "over deze Mac"? Altijd handig :) Heb wel interesse, maar heb net een Mac Mini gekocht.
Afbeelding
michel68
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Hier zijn een paar foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Interessant om te weten is dat volgens de recente onthullingen ook macbooks, net zoals iPhones, hun snelheid 'throttlen' wanneer de batterij zijn beste tijd heeft gehad.

Dit heeft niks te maken met hoe vol die nog is, maar met de leeftijd en de daarbij horende kans om bij grote stromen te kunnen leveren zonder een grote val in spanning. De val in spanning bij hoge belasting is wat de iPhone 6(S) liet uitvallen indien de batterij versleten is, dus hebben ze deze oplossing maar (zonder het te vernoemen of documenteren) geïmplementeerd.

Ik heb gelezen dat er ook mensen zijn die last hebben van een 'trage' macbook die boven wonder na het vervangen van de versleten batterij met een nieuwe ineens weer veel sneller geworden zijn.

Leuk dat Apple deze 'feature' inbouwt, minder leuk dat ze het niet vertellen én tevens minder leuk dat ze de mensen niet de kans geven die feature uit te schakelen.
michel68
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

JamesEarlGray schreef:Interessant om te weten is dat volgens de recente onthullingen ook macbooks, net zoals iPhones, hun snelheid 'throttlen' wanneer de batterij zijn beste tijd heeft gehad.

Dit heeft niks te maken met hoe vol die nog is, maar met de leeftijd en de daarbij horende kans om bij grote stromen te kunnen leveren zonder een grote val in spanning. De val in spanning bij hoge belasting is wat de iPhone 6(S) liet uitvallen indien de batterij versleten is, dus hebben ze deze oplossing maar (zonder het te vernoemen of documenteren) geïmplementeerd.

Ik heb gelezen dat er ook mensen zijn die last hebben van een 'trage' macbook die boven wonder na het vervangen van de versleten batterij met een nieuwe ineens weer veel sneller geworden zijn.

Leuk dat Apple deze 'feature' inbouwt, minder leuk dat ze het niet vertellen én tevens minder leuk dat ze de mensen niet de kans geven die feature uit te schakelen.
Ik heb dit toch nooit gemerkt met deze. Trouwens dit is het laatste model waar je zelf nog makkelijk onderdelen zelf kan vervangen.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

JamesEarlGray schreef:Interessant om te weten is dat volgens de recente onthullingen ook macbooks, net zoals iPhones, hun snelheid 'throttlen' wanneer de batterij zijn beste tijd heeft gehad.
dan steek je er toch gewoon een nieuwe batterij in :)

dit zijn geweldige modelletjes als je niet veel waarde hecht aan uhd, k4, oled, superdeluxe beeldkwaliteit
16 gb bijsteken, nieuwe ssd (moest dat nog niet gebeurd zijn), evtl. nieuw batterijtje (al is 200 cycli niet zoveel) en dat ding loopt als een trein
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Ik heb het zelf nog nooit ervaren, want ik heb nog nooit iets van Apple bezeten.

Hier is de bron van mijn gewauwel:
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Gezien er geen boden komen hier, interesse in een lager bod? 300 afgehaald. Ik wil eventueel een beetje hoger gaan, maar heb niet veel overschot meer. Is voor mijn ma, haar laptop is de geest aan het geven en heeft al wat medische mishaps gehad (kostelijke grappen), dus zou perfect zijn.
Afbeelding
michel68
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

D3bian schreef:Gezien er geen boden komen hier, interesse in een lager bod? 300 afgehaald. Ik wil eventueel een beetje hoger gaan, maar heb niet veel overschot meer. Is voor mijn ma, haar laptop is de geest aan het geven en heeft al wat medische mishaps gehad (kostelijke grappen), dus zou perfect zijn.
Ik wil 400 nog overwegen maar lager zie ik niet zitten.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Thanks, maar met mijn recente mini aankoop gaat dat niet lukken. Succes met de verkoop verder.
Afbeelding
michel68
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Omdat er hier weinig reactie op komt ga ik deze elders ook aanbieden, dus mag deze hier verwijderd worden.
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”