Leveringsduur Aliexpress

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Had eens klein vraagje betreft aflevertijd bij Aliexpress.

Ik heb wat onderdelen besteld om iets te herstellen. En eerste levering had ik echt snel na een 2-tal weken maar ik wacht nu nog steeds op de levering van een 2de pakket en in de track en trace zie ik dit 2017-11-17 21:27 【8】Received by line-haul.
Screenshot_20171221-112440.png
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

zelfde probleem ondervonden...uiteindelijk deze week item geleverd na bijna 1,5 maand onderweg.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Ik zie nergens een "vraag".

Onder het motto "assumption is the mother of all f***", toch ff de assumptie dat je wil weten wat het betekent.
Volgens mij is het ofwel in BE aangekomen, ofwel op het vliegtuig naar BE gezet.
Het is nog niet "aangekomen" bij iemand (eindpunt).
Geen reden om u zorgen te maken dus.

Aliexpress heeft ook een "dispute" optie, als je heel dicht bij de einddatum van de "dispute period" komt en nog niets hebt, zou ik pas dan een dispute openen.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Mijn ervaring van alles wat uit China komt is tussen de 10 dagen en 2 maanden. Maar uiteindelijk al atlijd alles aangekregen (10-tallen bestellingen)
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Alvast al bedankt voor de reacties. Ja ik had 2 zaken besteld allebei op 14/11 En het eerste pakket was er al na 14 dagen nl op 27/11. Daarom vroeg ik mij dit af zeker omdat het 2de pakket eigenlijks maar 20 schroefjes zijn :-) en dit makkelijk in een envelop verstuurd kan worden.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Wuter schreef:Alvast al bedankt voor de reacties. Ja ik had 2 zaken besteld allebei op 14/11 En het eerste pakket was er al na 14 dagen nl op 27/11. Daarom vroeg ik mij dit af zeker omdat het 2de pakket eigenlijks maar 20 schroefjes zijn :-) en dit makkelijk in een envelop verstuurd kan worden.
Ja, die schroefjes (50cent?) worden natuurlijk op de goedkoopste manier verstuurd. (china post small packet plus)
En dat kan zelf 2 maand duren, zeker nu met de feestdagen.

Ik wacht trouwens ook nog op 1 van men pakketjes van 11/11 (ook china post small packet plus) , de rest is al binnen.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

ken dat probleem , okk voor gehad, eerste levering op een kleine 3 weken, en 2de identieke artikel ruim 2 maand,,,
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Het moet ginder nog vertrekken (bagagekoffer afgegeven aan de band principe) , als die status echt klopt natuurlijk.

Vanaf half November zijn alle pakketten een beetje loterij omwille van de drukte.
Bijna alle grote e-commerce bedrijven braken records rond Black Friday, zal voor de feestdagen dus niet anders zijn.
Gevolg is dat de transporteurs kreunen.
Dit jaar heel wat kerstaankopen online gedaan.
UPS is voor mij top gebleken, met zelf mogelijkheid eerste levering aan te passen, al de rest komt uiteindelijk wel maar de tracking info is totaal niet betrouwbaar.
DHL en PostNL zullen hier vandaag moeten langskomen maar de bestuurder van DHL is nog niet vertrokken en die van PostNL is twee uur later vetrokken dan gebruikelijk, als ik de tracking mag geloven. :-)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Van Ali mag je natuurlijk niet verwachten dat je item snel geleverd gaat worden gezien de prijs die je maar betaalt.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Ik heb al dingen gehad waar ik de hoop had opgegeven en die na 3 maanden toch plots in de brievenbus lagen. Kan dus wel echt heel lang duren.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”