Bestellingen bij amazon.de
-
- Plus Member
Iemand deze maand ook problemen om iets geleverd te krijgen. De eerste keer ging het via een dhl gaan maar de trackingnummer dat werd meegegeven was te kort dus nergens opzoekbaar. Het bezorgtijdstip werd steeds verschoven tot ik er genoeg van had en de zending opnieuw liet versturen. Dat ging allemaal vlot via mijn amazon.de
De nieuwe poging gingen ze verzorgen via een andere koerier en ik nam daarnaast ook nog eens het 1 maand gratis op proef amazon prime zodat het pakket al de volgende dag zou geleverd worden. Dus op zaterdag 16 dec zouden ze langskomen doch niemand gezien. Het bizarre is dat op de trzcking staat op weg naar bezorgadres UNKNOWN, NL ???
De nieuwe poging gingen ze verzorgen via een andere koerier en ik nam daarnaast ook nog eens het 1 maand gratis op proef amazon prime zodat het pakket al de volgende dag zou geleverd worden. Dus op zaterdag 16 dec zouden ze langskomen doch niemand gezien. Het bizarre is dat op de trzcking staat op weg naar bezorgadres UNKNOWN, NL ???
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ik plaats zo'n 10-15 bestellingen per maand bij Amazon. Heb geen verschil gemerkt. Heb nu wel prime, al vind ik het niet meteen de moeite, aangezien gros vd producten meestal na 2 werkdagen komen. Zonder prime was het rond 3.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
vanmorgen nog eens gekeken bij jouw.posnl.be: Nu staat er Delivery date: Tommorow (gisteren stond er dus Today)
De orange lijn is tot En route (Driver is en route (dat stond er al van gisteren ochtend). Wat misschien nieuw kan zijn, er staat nu een description sender ? maar ik kan verkeerd zijn
Maar iemand al eens voorgehad dat er staat
Op het schermvoorbeeld staat er wel dat het vandaag wordt geleverd maar bij postnl is het pas 'tomorrow
Dit is de zender
Amazon.com
Postbus 20154
8000CD Zwolle
Netherlands
De orange lijn is tot En route (Driver is en route (dat stond er al van gisteren ochtend). Wat misschien nieuw kan zijn, er staat nu een description sender ? maar ik kan verkeerd zijn
Maar iemand al eens voorgehad dat er staat
Op het schermvoorbeeld staat er wel dat het vandaag wordt geleverd maar bij postnl is het pas 'tomorrow
Dit is de zender
Amazon.com
Postbus 20154
8000CD Zwolle
Netherlands
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ah: de track&trace van amazon is niet echt geweldig: beter de echte site gebruiken
Bij PostNL is het eigenlijk nog erger: soms moet je ook nog 2 sites gebruiken:
jouw.postnl.be en internationalparceltracking.com
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Als ze niet geleverd hebben op de voorziene datum, bel ik meteen (er is sinds kort zelfs een NLtalige-helpdesk).
Zij kunnen dan vertellen wat er aan de hand is.
Laatst (bestelling begin november) hadden ze zelf geen track&trace van het pakket.
Hebben ze gewoon hetzelfde nog eens opgestuurd, die keer kwam het wel aan.
Maar in het algemeen hebben wij geen problemen met de Amazon leveringen.
Zij kunnen dan vertellen wat er aan de hand is.
Laatst (bestelling begin november) hadden ze zelf geen track&trace van het pakket.
Hebben ze gewoon hetzelfde nog eens opgestuurd, die keer kwam het wel aan.
Maar in het algemeen hebben wij geen problemen met de Amazon leveringen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Dima_2005 schreef:Ah: de track&trace van amazon is niet echt geweldig: beter de echte site gebruiken
bedankt voor de laatste trackingsite, daar staat het al duidelijker op
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ik bestel ook regelmatig (1-2x per maand) bij Amazon.de en eigenlijk nooit last ermee. Nu een gratis maand Prime, maar die ga ik waarschijnlijk annuleren.
Laatste bestelling was vorige week, nu is er nog eentje onderweg die dinsdag geleverd wordt. Geen problemen met levertermijnen oid eigenlijk. Wel dikwijls dat ze het delivery windows eerst ruim genoeg nemen en dan verfijnen (meestal vroeger).
Één keer gehad dat een pakketje verloren was bij de Post, toen direct opnieuw verstuurd door hen met priority mail.
Laatste bestelling was vorige week, nu is er nog eentje onderweg die dinsdag geleverd wordt. Geen problemen met levertermijnen oid eigenlijk. Wel dikwijls dat ze het delivery windows eerst ruim genoeg nemen en dan verfijnen (meestal vroeger).
Één keer gehad dat een pakketje verloren was bij de Post, toen direct opnieuw verstuurd door hen met priority mail.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Gisteren (zondag) besteld via Prime. Staat "Arriving tomorrow". Nog geen tracking info beschikbaar.
Update: en was idd op tijd geleverd.
Update: en was idd op tijd geleverd.
Laatst gewijzigd door AfAX 22 dec 2017, 12:51, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
Vandaag werd het pak geleverd, alleen zo staat het toch als ik het tracking nummer ingeef. In realiteit is er niets bezorgd.
Dat wordt weer een gedoe. En het was al de 2de poging, de eerste zending geraakte spoorloos
Dat wordt weer een gedoe. En het was al de 2de poging, de eerste zending geraakte spoorloos
-
- Plus Member
Ik hoop voor je dat het pakket tot bij je terecht komtWuter schreef:Mijn pakket dat ik besteld heb bij Amazon heeft ook dit adres als afzender ook levering met postNL.Dit is de zender
Amazon.com
Postbus 20154
8000CD Zwolle
Netherlands
-
- Plus Member
Iemand die weet hoe en op welke manier de grote amazon te bereiken?
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Kunt kiezen via e-mail, telefonisch of chat. Te vinden op het contact formulier onder help.
-
- Plus Member
Ben ingelogd op mijn amazon account via de smartphone en onder help gekeken. Een hele resem vraag en antwoorden maar vind geen telefoonnummer of email adres of chat.Fallschirmjaeger schreef:Kunt kiezen via e-mail, telefonisch of chat. Te vinden op het contact formulier onder help.
Ik zal er ws overheenkijken
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
Hilfe => Brauchen Sie weitere Hilfe => kontaktieren Sie uns => inloggen in uw account => uw bestelling selecteren => Bitte wählen Sie ein Thema => Wie möchten Sie uns kontaktieren? => E-mail / Telefon / Chat
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Bij mijn laatste 3 bestellingen krijg ik altijd een (kleine) korting bij checkout, hoewel ik geen Prime ben oid. Is dit door de eindejaarsperiode en zijn er nog die dit hebben? Niet dat ik klaag natuurlijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Idem hier (ook geen prime).Zorba schreef:Bij mijn laatste 3 bestellingen krijg ik altijd een (kleine) korting bij checkout, hoewel ik geen Prime ben oid. Is dit door de eindejaarsperiode en zijn er nog die dit hebben? Niet dat ik klaag natuurlijk
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik heb prime en ik heb dat ook.
Soms grotere bedragen: €42 -> €10 korting
een andere bestelling €50 -> €1,05 korting
ik snap er helemaal niets van, maar ik zeg geen nee tegen kortingen
Soms grotere bedragen: €42 -> €10 korting
een andere bestelling €50 -> €1,05 korting
ik snap er helemaal niets van, maar ik zeg geen nee tegen kortingen
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
Idem, altijd leuk meegenomen. Misschien een manier om de meerprijs omwille van de Belgische btw te verminderen?
-
- Plus Member
Ik wilde een koptelefoon van sony bestellen bij amazon.de en de verkoper is amazon.de zelf ik heb een betaald prime abonnement maar toch kan dit artikel niet geleverd worden in Belgie
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 18 keer
Best eens mailen, denk niet dat dit klopt.Bart_Herbots schreef:Ik wilde een koptelefoon van sony bestellen bij amazon.de en de verkoper is amazon.de zelf ik heb een betaald prime abonnement maar toch kan dit artikel niet geleverd worden in Belgie
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Sommige modellen worden voorwaarden opgelegd door de fabrikant. Zelfde voorgehad met een Samsung tv waar ik dat als antwoord kreeg van Amazon.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Plus Member
Het zelfde produkt kost bij coolblue een stuk meer misschien daarom dat dit niet naar belgie geleverd wordt, kwestie van afspraak tussen amazon en coolblue
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
Idd, ook al voorgehad. Kregen enkel toestemming van de fabrikant om het product voor de Duitse markt te verkopen. Kon het nadien wel bij bol.com kopen, maar daar was het anderhalve keer duurder.JoskeVermeulen schreef:Sommige modellen worden voorwaarden opgelegd door de fabrikant. Zelfde voorgehad met een Samsung tv waar ik dat als antwoord kreeg van Amazon.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Momenteel ben je er niets mee, maar ik denk dat er al aan een regeling wordt gewerkt binnen de EU om dergelijke wantoestanden in de toekomst onmogelijk te maken.Bart_Herbots schreef:Ik wilde een koptelefoon van sony bestellen bij amazon.de en de verkoper is amazon.de zelf ik heb een betaald prime abonnement maar toch kan dit artikel niet geleverd worden in Belgie
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
Is het misschien deze: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=51876 ?Bart_Herbots schreef:Ik wilde een koptelefoon van sony bestellen bij amazon.de en de verkoper is amazon.de zelf ik heb een betaald prime abonnement maar toch kan dit artikel niet geleverd worden in Belgie
Kijk eens bij amazon.co.uk or amazon.fr. Heb iets verglijkbaars mee gemaakt. Via amazon.co.uk kon ik het wel laten leveren in België.Bart_Herbots schreef:Ik wilde een koptelefoon van sony bestellen bij amazon.de en de verkoper is amazon.de zelf ik heb een betaald prime abonnement maar toch kan dit artikel niet geleverd worden in Belgie
-
- Premium Member
- Bedankt: 29 keer
Had 2 dingen in 1 bestelling gekocht: 1 lamp van 40 euro, en bevestigingsmateriaal twv 2 euro. Stuurt Amazon.DE dat op in 1 afzonderlijke pakjes: postbode is langsgekomen op dinsdag en woensdag
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dat is wel vaker het geval ... Komt gewoon van een ander depot of van een andere verkoper.Bababa schreef:Had 2 dingen in 1 bestelling gekocht: 1 lamp van 40 euro, en bevestigingsmateriaal twv 2 euro. Stuurt Amazon.DE dat op in 1 afzonderlijke pakjes: postbode is langsgekomen op dinsdag en woensdag
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Bwa bababa
Van as adeventure die hier in Be gevestigd is krijg ik ook 1 bestelling geleverd in 2 bestellingen namelijk wandelkousen.
Dusja das ook wel vreemd want het is zelfs een bedrijf met Belgische vestiging. Dat ze niet wachten tot hun stock op voorraad is snap ik niet
al stond er dat ik ze wel alle 3 kon bestellen.
Levertijd tussen de 2 was 1 week...
Van as adeventure die hier in Be gevestigd is krijg ik ook 1 bestelling geleverd in 2 bestellingen namelijk wandelkousen.
Dusja das ook wel vreemd want het is zelfs een bedrijf met Belgische vestiging. Dat ze niet wachten tot hun stock op voorraad is snap ik niet
al stond er dat ik ze wel alle 3 kon bestellen.
Levertijd tussen de 2 was 1 week...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Als je de dumpingprijzen ziet die amazon krijgt van bpost verbaast het niet dat ze bestellingen in meerdere dozen sturen vs eerst alles in een warenhuis te concentreren en dan in 1 doos te verzenden, het zal zeker goedkoper uitvallen op die manier (voor amazon toch).
Dat gezegd zijnde valt het bij mij wat minder dan vroeger voor dat ze opsplitsen. Misschien omdat ze recent enkele enorme warenhuizen vlak over de grens geopend hebben (en niet in .be voor de welgekende redenen) waar ze meer zaken kunnen stockeren? LIL1 in Rijsel is zo'n gigant van een warenhuis waar veel van mijn bestellingen nu integraal vandaan komen.
Dat gezegd zijnde valt het bij mij wat minder dan vroeger voor dat ze opsplitsen. Misschien omdat ze recent enkele enorme warenhuizen vlak over de grens geopend hebben (en niet in .be voor de welgekende redenen) waar ze meer zaken kunnen stockeren? LIL1 in Rijsel is zo'n gigant van een warenhuis waar veel van mijn bestellingen nu integraal vandaan komen.