Proximus Internet volume

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Neen, dat moet automatisch gaan IMHO.
Hier gaat bij de modem elke nacht voor korte tijd de spanning eraf, de Bbox-3 herstart en krijgt dan ook een nieuw IP adres.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
zimmlock
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2017, 12:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Kraak nieuw hier, zelfs mijn eerst bericht :-D
Ik heb het helemaal gehad met proximus, eerst gelazer dat ze een ander systeem introduceren voor TV, ik koop altijd mijn decoders, had er 3 en kan niet meer kopen maar moet huren, dus niet he! ga geen €16 extra per maand betalen.
En dan nu afgelopen november 1,5 week op smallband gezet omdat ik mijn volume zou hebben overschreden en dat voor een belachelijk duur abonnement van €60

Nee dan stort ik mij liever in een EDPNET avontuur, overgang gaat deze maand plaats vinden
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

zimmlock schreef:Kraak nieuw hier, zelfs mijn eerst bericht :-D
Ik heb het helemaal gehad met proximus, eerst gelazer dat ze een ander systeem introduceren voor TV, ik koop altijd mijn decoders, had er 3 en kan niet meer kopen maar moet huren, dus niet he! ga geen €16 extra per maand betalen.
En dan nu afgelopen november 1,5 week op smallband gezet omdat ik mijn volume zou hebben overschreden en dat voor een belachelijk duur abonnement van €60

Nee dan stort ik mij liever in een EDPNET avontuur, overgang gaat deze maand plaats vinden
Edp en Stievie. Meer dan genoeg hier. Nu nog hopen op wat concurrentie want Stievie wordt onvoldoende gepushed om te innoveren.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

zimmlock, hoe ga je TV nemen in combinatie met edpnet?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
zimmlock
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2017, 12:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

@Goztow 1e mail en meteen een admin aan de haak, ik ben vereerd, ik neem geen TV alle zenders zitten op internet, je moet alleen weten hoe je die moet extraheren, legaal of illegaal dat weet ik niet, maar ik zie het als luisteren naar de radio, ik ben vrij te ontvangen wat ik kan ontvangen.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Cord cutting, een nieuw fenomeen in de VS en een beetje in Nederland, maar hoe in België ?
Voer voor een nieuw topic misschien :-)
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Admis zijn gewone users hoor op userbase, alleen hebben we meer miserie op te lossen :-)
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
zimmlock
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2017, 12:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Dit is niet het juiste of mijn topic maar ik wil toch wat meer kwijt, als admin dit naar een ander topic wil migreren is prima. Maar de onvrede over de reguliere ISP is mijner zijd niet met die twee incidentjes ontstaan, dat zijn de druppels die de emmer deden overlopen. Wij kijken naar ongeveer 15 TV kanalen, waarvan 4/5 intensief en eigenlijk wil ik alleen die kanalen ontvangen en er dan ook per kanaal, als het HD is, €1/maand voor betalen en €0,50 voor een niet HD kanaal. in mijn geval met een edpnet VDSL XL abonnement rond de €48 uit komen. Helaas bestaat dit niet terwijl het technisch kan. Nee je kan kiezen uit een basis pakket of uit een uitgebreider pakket dat door Proximus, Telenet of welke provider dan ook uiterst handig voor hun is samen gesteld en wel zo dat je eigenlijk altijd een extra kanalen pakket moet bij kopen om te kunnen kijken wat jij wil het einde van dit lied is dat je meer zenders hebt waar je niet naar kijkt maar wel voor betaald dan zenders waar je wel naar kijkt.

Dan hebben we jongens als Netflix in elk land is het aanbod anders, ik krijg hier censuur kriebels van, ik wil vrij zijn om zelf te bepalen wat ik kijk, en ja alles op een hoop geveegd ga je zelf opzoek.

Nu vraag je je af wat wij kijken, oké woonachtig in Vlaanderen, wij kijken Franstalige TV La Deux, TF1, RTL TVI, France 2,3,4,5,O, Voyage Action Syfi channel, M6 RTL9 CRTV, Nollywood.

We hebben een Waalse provider geprobeerd maar dat ging niet, Telesat wel maar niet alle zenders die we willen en van satelliet TV ben ik niet gelukkiger geworden.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Zimmlock, je kan ook gebruik maken van Fransat. Dit is het gratis en legale satellietaanbod van de Franse zenders. Je moet gewoon een schotel hangen en een CI+ kaartje kopen (bv op Amazon) en het werkt. En dat zonder enige abonnementskosten. Ik heb het zelf al 2 jaar zonder problemen :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”