Google presenteert werkbalk

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Er zijn zo al genoeg werkbalken op mijn PC.

Zoals deze van MSN, heeft er al iemand deze van Google geïnstalleerd?
De spelling controleren, dat kan wellicht interessant zijn, wat zijn uw bevindingen daarover?

Zie screenshot:
Bijlagen
google_werkbalk.jpg
(145.96 KiB) 89 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 10 mei 2005, 17:50, in totaal 3 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Had je de googlebar geïnstalleerd gehad, had je die dt-fout in je titel niet gemaakt ;)
(gok ik) Geen ervaring mee verder ...
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

De google toolbar bestaat ondertussen al meer dan 2 jaar, ik gebruikte deze vooral voor het SP2 tijdperk toen er nog geen ingebouwde popupblokker in SP2 zat. Voor de rest is het een standaard toolbar die wel handig is voor op kantoor als je veel opzoekwerk met google doet.

Er zit geen spyware in, en is relatief klein.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
herkato
Member
Member

De oude werkbalk met popupblokker zou reeds lang bij iedereen moeten staan die een oudere versie dan XP gebruikt.

Deze Beta versie is misschien een ander paar mouwen, helemaal vertrouw ik Google niet en misschien wel helemaal niet.
Als ze dit zeggen:
Uw privacy
Google respecteert en beschermt de privacy van zijn gebruikers. Van tijd tot tijd wordt er via de automatische update-functie van de Google Werkbalk verbinding gemaakt met onze servers om te controleren of u de meest recente versie gebruikt. Daarnaast verzamelt Google informatie over welke webpagina's u bekijkt wanneer er geavanceerde functies zijn ingeschakeld, zoals PageRank en spellingcontrole. Deze geavanceerde functies zijn echter optioneel en kunnen op elk gewenst moment worden uitgeschakeld en ingeschakeld door in het menu 'Google' de optie 'Help' aan te wijzen en op 'Privacyinformatie' te klikken. Lees het privacybeleid van de Google Werkbalk voor meer informatie.
Dan moet je maar geloven dat ze niets anders verzamelen en uitschakelen kun je die automatische update functie niet.
In feite is die balk dus een regelrechte dialer die afleest wat je doet en het naar z'n baas doorstuurt.
It's better to be pissed off than pissed on.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”