Onlangs maakte ik me lid bij Netflix en koos de duurtste formule. Tv is een panasonic uit de dx900 serie, deze ondersteund hdr10, wat ook netflix onderteunt. Ik gebruik de netflix app op de nvidia shield, die eveneens hdr compatibel is. Wat is dan de oorzaak dat ik geen enkele hdr titel krijg? Wel veel ultra hd 4k maar geen enkele met het hdr logo
Of werkt dit dan enkel met de in de panasonic ingebouwde netflix app ? (dat nog niet geprobeerd, omdat ik die shield gebruik en lees dat deze hdr ook ondersteund. Als ik netflix faq lees voldoe ik aan al de voorwaarden
Netflix HDR
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
ik heb in het instellingenmenu alles afgelopen met de naam hdmi hdcp enz alles staat juist, tenzij ik bij bepaalde instellingen niet mag kiezen voor AUTO maar voor 1.4 of 2.0
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Om HDR te doen werken, moeten beide toestellen compatibel zijn met HDMI 2.0a. Sommige toestellen hebben daarvoor een softwareupdate nodig.
Ben je zeker dat je op je tv-toestel en de Nvidia Shield de laatste softwareversie draait?
Voor de Panasonic was er op 21 november nog een update bijvoorbeeld: http://av.jpn.support.panasonic.com/sup ... urope.html
Ben je zeker dat je op je tv-toestel en de Nvidia Shield de laatste softwareversie draait?
Voor de Panasonic was er op 21 november nog een update bijvoorbeeld: http://av.jpn.support.panasonic.com/sup ... urope.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
klopt, gisteren kreeg ik een updatemelding voor de panasonic en heb deze uitgevoerd. De nvidia shield heeft ook de meest recente versie 6.2. De Netflix app binnen de shield wordt ook steeds geupdate wanneer er één is
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
het lijkt me logisch om alvast een eerste test te doen met de embedded netflix app van je TV toestel...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
@hierboven: niet noodzakelijk.
Ik heb een 4K TV (niet dezelfde als TS), en via de interne netflix app kan ik maximaal 1080p films opvragen.
Om 4K te kunnen zien, moet ik een toestel via HDMI aansluiten.
Hiermee wil ik enkel zeggen dat de interne app niet noodzakelijk een representatieve test moet zijn.
Ik heb een 4K TV (niet dezelfde als TS), en via de interne netflix app kan ik maximaal 1080p films opvragen.
Om 4K te kunnen zien, moet ik een toestel via HDMI aansluiten.
Hiermee wil ik enkel zeggen dat de interne app niet noodzakelijk een representatieve test moet zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
blaatpraat schrijft: Hiermee wil ik enkel zeggen dat de interne app niet noodzakelijk een representatieve test moet zijn.
de 900 serie wordt wel beschouwd als het ''vlaggeschip'' van Panasonic!
de 900 serie wordt wel beschouwd als het ''vlaggeschip'' van Panasonic!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA