Vernieuwde Mijn Telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
cowboy_film_fan
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
Locatie: Brecht
Bedankt: 1 keer

Ik heb geen mail gestuurd, maar ik was eveneens niet blij. Net zoals microsoft in hun office pakket telkens dezelfde oude functies in weer andere menutjes weet te stoppen, zo heeft Telenet het kennelijk nodig gevonden alles maar eens flink doorheen te schudden.
Ik kan er al niet eens mee boos om worden.....
Patjen
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 dec 2010, 21:19
Bedankt: 2 keer

Zou het kunnen dat in de nieuwe interface men ook de Telenet wifi niet langer kan uitschakelen? Ik had dit jaartje terug gedaan dacht ik maar nu blijkt alles weer enabled te staan sinds de nieuwe interface. Tevens kan ik de wifi-kanalen en -standaarden niet aanpassen. Die dropdowns werken niet. (ik zit in de expert instellingen modus te kijken). De modem zendt ook de SSIDs niet uit, zijn voor geen enkel device zichtbaar maar dat was de reden dat ik vorig jaar alles al afgezet had en een eigen router als AP had aangekoppeld. Modem lijkt bijna gaar te zijn volgens mij.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Via https://mijn.telenet.be/mijntelenet/rgw ... y=internet kan ik mijn wifi signaal uitschakelen.
- Draadloos signaal
- Persoonlijke Wifi (private SSID)
- Homespot

De dropdowns voor de kanalen werken bij mij wel. Chrome 62.0.3202.94 op MacOS.
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

Heeft iemand zijn verbruik van de voorgaande maanden reeds teruggevonden? Vroeger kon je het verbruik zien van de huidige maand en ook van de 2 maanden die eraan vooraf gingen ...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Op de bolletjes klikken (wat normaal correct UI gebruik is) werkt trouwens niet :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”