Om fietstrainingen op de rollen wat aangenamer zou ik graag wat fietsgerelateerde video's kijken tijdens het trainen. In dat trainingskot is wifi echt zwak, dus dacht ik eraan om favoriete filmpjes off-line beschikbaar te maken op mijn laptop; Wat is de beste weg...?
...en mag dat?
youtube downloaden
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is It Legal to Download YouTube Videos?
The words from YouTube "Terms of Service" tell: "You should not download any Content unless you see a 'download' or similar link displayed by YouTube on the Service for that Content." The content here refers to videos which are subject to copyright and other intellectual property rights under the law. In other words, it breaks YouTube rules when downloading copy-protected videos. In addition, recently, YouTube has sent a threatening message to TubeNinja, an online video downloader service to stop the activities for it violates ToS of both the site and API.
The words from YouTube "Terms of Service" tell: "You should not download any Content unless you see a 'download' or similar link displayed by YouTube on the Service for that Content." The content here refers to videos which are subject to copyright and other intellectual property rights under the law. In other words, it breaks YouTube rules when downloading copy-protected videos. In addition, recently, YouTube has sent a threatening message to TubeNinja, an online video downloader service to stop the activities for it violates ToS of both the site and API.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 23 okt 2017, 11:48, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ik gebruik gewoon youtube-dl. Nog nooit last mee gehad (af en toe eens updaten), en werkt ook op een hele hoop andere websites inclusief VRT etc.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 24 keer
Teeveedownloader
Ik gebruik hem in SandboxIE, want het is de enige die van vrt, vtm ed kan downloaden
Ik gebruik hem in SandboxIE, want het is de enige die van vrt, vtm ed kan downloaden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Vorige week nog van Canvas iets gedownload, ging perfect via youtube-dl. Zelfs username enz meegeven werkte zonder problemen.
Vier ook overlaatst nog gelukt.
Vier ook overlaatst nog gelukt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik gebruik ook youtube-dl.
Nog niets in 4K willen downloaden.
Redenen om het te downloaden zijn er bij de vleet : wie zegt dat je internet hebt waar je het wilt afspelen, en dat het ook betrouwbaar is.
Nog niets in 4K willen downloaden.
Redenen om het te downloaden zijn er bij de vleet : wie zegt dat je internet hebt waar je het wilt afspelen, en dat het ook betrouwbaar is.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...