Ook net eentje gekocht, om een VPN-server op te zetten.dragonflo schreef:Vps bij ovh aan halve prijs. Wel direct betalen voor een jaar.
Black Friday / Cyber Monday
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 26 keer
Da's een kleine 22 euro voor een jaar ... ook veel goesting om één te kopen maar niet echt nodig op dit moment ... nog even over denken .johcla schreef:Ook net eentje gekocht, om een VPN-server op te zetten.dragonflo schreef:Vps bij ovh aan halve prijs. Wel direct betalen voor een jaar.
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Net een impulsaankoop gedaan op amazon.fr via de black friday week deals :
Crucial 8GB Kit (2 x 4GB) DDR3L-1600 UDIMM 32€
https://www.amazon.fr/gp/product/B005NU ... UTF8&psc=1
Nu hopen dat het compatibel is want stond niet in de ondersteuningslijst.
https://www.amazon.fr/gp/product/B005NU ... UTF8&psc=1
Nu hopen dat het compatibel is want stond niet in de ondersteuningslijst.
- xming
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 47 keer
Ik heb de 16GB (2x8) gekocht, dat zal wel genoeg RAM zijn voor een tijdje.malinwa001 schreef:Net een impulsaankoop gedaan op amazon.fr via de black friday week deals :
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Game of Thrones boekenset + Mini Mentos fruitmix 1,2kg
2x lightning deal maar dat laatste werd gratis door extra korting (tijdelijke mastercard promo die je enkel paar dagen geleden kon activeren)
2x lightning deal maar dat laatste werd gratis door extra korting (tijdelijke mastercard promo die je enkel paar dagen geleden kon activeren)
Laatst gewijzigd door JoskeVermeulen 28 nov 2016, 21:47, in totaal 1 gewijzigd.
TV:
ISP:
Tel.: + +
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Ubiquity momenteel ook serieuze korting bij Lantadel. Jammer dat het geld op is
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik snap landatel niet... ze komen aan met kortingen, nieuw in stock, grijp je kans etc etc...bollewolle schreef:Ubiquity momenteel ook serieuze korting bij Lantadel.
en dan kijk je en staat er out of stock, add to wishlist... sja, dan kan je toch niet echt bestellen
en zo serieus, mwoah, als ik vergelijk met interprojekt is landatel nu (in mijn geval voor wat ik zou nemen) 55 euro goedkoper, dus "serieus" is wat overenthousiast
- bollewolle
- Elite Poster
Hangt ervan af hoeveel je koopt eh Mocht je voor een gateway, switch en ap gaan gaat het al behoorlijk oplopen
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ben aan het kijken (nog steeds... want ik blijf twijfelen) voor een edgerouter, edgeswitch, en loco m2
de twijfel zit hem in of ik voor de edge of unifi reeks ga, gezien ik wel een UAP heb maar anderzijds liever via ip rechtstreeks aan elk toestel kan,
wat met unifi niet kan
de twijfel zit hem in of ik voor de edge of unifi reeks ga, gezien ik wel een UAP heb maar anderzijds liever via ip rechtstreeks aan elk toestel kan,
wat met unifi niet kan
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Het kan wel maar dan bypass je de UNIFI software.
Ik heb wat IP Cameras gekocht op amazon en luidsprekers voor in mijn douche.
Wordt het niet tijd om een black friday loonpremie in te voeren? Stakingske doen iemand?
Ik heb wat IP Cameras gekocht op amazon en luidsprekers voor in mijn douche.
Wordt het niet tijd om een black friday loonpremie in te voeren? Stakingske doen iemand?
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
jnsvr schreef:Hoe heb je de Google Home besteld? Of beter, waar laten leveren? Want die is toch niet in de BE (of EU misschien zelf) store verkrijgbaar?cloink schreef:Ho hum. Dit soort acties is duidelijk slecht voor mijne portemonnaie... Verwacht binnenkort een post in het "nieuw speelgoed" topic, dit zijn mijn koopjes van Black Friday (eigenlijk iets eerder al, dat start vroeger en vroeger tegenwoordig):
- Google Home (was eigenlijk niet echt in afslag, maar kom... )
- Anki Cozmo
- Xiaomi Redmi 4 Pro (voor dochterlief)
- Xiaomi Mi Box
- En dan nog een nieuw VPN accountje op Nord VPN
Geld = op!
Google home was te verkrijgen gisteren en eergisteren op Ibood met de hunt 119eu was hij
Vorige hunt daar ook gekocht
22 euro hmmyaris schreef:Da's een kleine 22 euro voor een jaar ... ook veel goesting om één te kopen maar niet echt nodig op dit moment ... nog even over denken .johcla schreef:Ook net eentje gekocht, om een VPN-server op te zetten.dragonflo schreef:Vps bij ovh aan halve prijs. Wel direct betalen voor een jaar.
Abonnement€ 47,88
Oplossingen€ -12,00
Totaal Excl. BTW€ 35,88
BTW€ 7,53
Totaal Incl. BTW€ 43,41
vps1 pakket goedkooptste Hoe kom je aan die 22eu?
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- bollewolle
- Elite Poster
Ik ga iig al voor een Shodan.io membership morgen
Twitter: https://twitter.com/shodanhq/status/932767613423415296
Puur voor de fun. Eerste keer in actie gezien tijdens een Tweakers Meetup eerder dit jaar. Daarna viel het me ook op dat ze er bij Mr. Robot ook veelvuldig gebruik van maken
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier werd er ook een overzichtje gemaakt van Black Friday deals in België. Ik volg dit nog een beetje verder op (aangezien er morgen waarschijnlijk nog wel enkele bijkomen).
Xbox One S bundel voor 179 euro is voorlopig de beste kanshebber voor mijn eerste aankoop
Xbox One S bundel voor 179 euro is voorlopig de beste kanshebber voor mijn eerste aankoop
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ook https://nl.pepper.com/ in de gaten houden. Lokale shops meestal in NL, maar online shops zoals bol/coolblue/ Amazon e.d. worden daar ook volop vermeld en die leveren dus wel naar België.
- bollewolle
- Elite Poster
Op GoT ook wel topic over met een mooi lijstje (openings post wordt constant geupdate). Daar ook gezien dat de Steam link blijkbaar aan 5,5 euro staat. Zelf geen interesse maar dacht het maar even te melden gezien ik die hier op het forum al een paar keer heb zien passeren.
- buthead
- Elite Poster
Controller deal 29.98-etienne- schreef:Hier werd er ook een overzichtje gemaakt van Black Friday deals in België. Ik volg dit nog een beetje verder op (aangezien er morgen waarschijnlijk nog wel enkele bijkomen).
https://www.gamemania.be/accessories/co ... r-s--white
wel alleen wit
Internet = PX FLEX pack
- buthead
- Elite Poster
Netjes, je kan deze linken aan elkaar zeker?cloink schreef:2 Google Home Mini's gescoord in Duitsland voor 29€ 't stuk (wel nog 11€ verzending, but hey...).
Heb al een home maar wil ook een mini voor in andere kamer
Internet = PX FLEX pack
-
- Starter
Ik hoorde dat NordVPN of IP Vanish enkele van de beste zijn, maar de kortingen op meerdere VPN's intrigeerden me om een volledige deal te krijgen voor 2 andere VPN's blackfriday vpn dealbuthead schreef:jnsvr schreef:Hoe heb je de Google Home besteld? Of beter, waar laten leveren? Want die is toch niet in de BE (of EU misschien zelf) store verkrijgbaar?cloink schreef:Ho hum. Dit soort acties is duidelijk slecht voor mijne portemonnaie... Verwacht binnenkort een post in het "nieuw speelgoed" topic, dit zijn mijn koopjes van Black Friday (eigenlijk iets eerder al, dat start vroeger en vroeger tegenwoordig):
- Google Home (was eigenlijk niet echt in afslag, maar kom... )
- Anki Cozmo
- Xiaomi Redmi 4 Pro (voor dochterlief)
- Xiaomi Mi Box
- En dan nog een nieuw VPN accountje op Nord VPN
Geld = op!
Google home was te verkrijgen gisteren en eergisteren op Ibood met de hunt 119eu was hij
Vorige hunt daar ook gekocht
22 euro hmmyaris schreef:Da's een kleine 22 euro voor een jaar ... ook veel goesting om één te kopen maar niet echt nodig op dit moment ... nog even over denken .johcla schreef:Ook net eentje gekocht, om een VPN-server op te zetten.dragonflo schreef:Vps bij ovh aan halve prijs. Wel direct betalen voor een jaar.
Abonnement€ 47,88
Oplossingen€ -12,00
Totaal Excl. BTW€ 35,88
BTW€ 7,53
Totaal Incl. BTW€ 43,41
vps1 pakket goedkooptste Hoe kom je aan die 22eu?
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik laat het u binnen een paar dagen weten...buthead schreef:Netjes, je kan deze linken aan elkaar zeker?
Heb al een home maar wil ook een mini voor in andere kamer
(hier ook al een gewone Home, deze zijn voor in de keuken en slaapkamer, blijft leuk speelgoed)
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Uiteindelijk toch ook maar impuls aankoop gedaan. Hue starter kit met 2nd gen bridge en 3x e27 3rd gen lights aan 50% vd prijs
Als er iemand interesse heeft deze bridge te kopen, geef maar een seintje want heb er thuis al eentje.
Als er iemand interesse heeft deze bridge te kopen, geef maar een seintje want heb er thuis al eentje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Amazon's Fire TV Stick met spraakbediening staat nu € 24,99 i.p.v. € 39,99, maar wordt om één of andere bizarre reden nog steeds niet geleverd in België. Hun Prime Video dienst is nu ook beschikbaar in België, maar werkt niet via een Google Chromecast en ook niet via mijn Sony BRAVIA smart tv (Netflix wel). Ik ga geen nieuwe tv kopen voor Amazon, dus geen Prime dan.