Sinds een paar dagen heb ik last van een crashend toestel indien ik wifi inschakel op m'n Galaxy S7.
Als ik wifi inschakel crashed eerst de interface (maar die herstart) en kan ik vervolgens de wifi-schakelknop niet terug uitschakelen.
Toestel wordt daarna ook heel warm en raakt ook niet bijgeladen, ook al steek je 'm in op de lader, duidelijk teken van gecrashed proces.
Indien ik met wifi aan probeer op te starten crashed het hele toestel na enkele minuten en boot ie opnieuw.
Enkel als ik 'm ergens op het juiste moment wifi uit kan zetten voor dat er iets crashed blijft het toestel verder gewoon stabiel.
Ik vind niets relevants online, heeft iemand een suggestie?
(Nota: In safe mode, zonder SD-card crashed het toestel ook).
Samsung Galaxy S7: Wifi inschakelen = crash
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Eender welk wifi netwerk, of alleen een specifiek SSID?
Hoe druk is de wifi bij u? Op een studentenappartement vind je al snel 60 wifi netwerken...
Op welke frequentie? Op 2,4 of 5Ghz?
Heb je wifi beheer- of scansoftware draaien?
Welke security protocol is er actief op het netwerk waarmee je probeert te verbinden? Probeer eens een lager/hoger niveau (niets > WEP > WPA > WPA2)
Kan het iets te maken hebben met de WPA2 security update?
Hoe druk is de wifi bij u? Op een studentenappartement vind je al snel 60 wifi netwerken...
Op welke frequentie? Op 2,4 of 5Ghz?
Heb je wifi beheer- of scansoftware draaien?
Welke security protocol is er actief op het netwerk waarmee je probeert te verbinden? Probeer eens een lager/hoger niveau (niets > WEP > WPA > WPA2)
Kan het iets te maken hebben met de WPA2 security update?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Dat gaat een onvermijdelijke reset naar factory worden vrees ik. Hopelijk kan je nog een Samsung backup nemen over 4g?